Comentarii (248)
1948forever
1948forever  •  11 Februarie 2022, 13:19
Postat de steaua9706 pe 11 Februarie 2022, 13:17

Ne certam aiurea, astia or sa faca tot ce vor ei, ca asa e in romanica, eu ma consider stelist dar nu pot tine cu csa pentru ca nu sunt de acord cu japca cu care au reinfiintat sectia de fotbal, in plus nu pot sa ignor continuitatea sportiva a fc fcsb desi nu-l inghit de nicio culoare pe gigi si metodele lui, oricum le-ar motiva, cred ca minte e doar setat sa faca el tot sa fie el important restul sunt minciuni, parerea mea. In ceea ce priveste dezbaterea sunt de parere ca ar trebui sa se aleaga prin referendum local orice implicare a primariilor in sport iar implicarea ministerelor sa fie strict in educatie fizica si sport in scoli, iar in sportul de seniori sa fie clar delimitat si finantat numai de privat si partial de primariile unde s-a votat 'pentru' de catre comunitatile locale si acolo sa fie o limita in procente din investitiile totale, ex 30%maxim primaria si restul privat.

sunt de acord cu tine, rolul mapn e altul, si e rolul ministerului de sport sa finanteze sportul la nivel juvenil si pentru dezvoltarea sanatoasa a populatiei

steaua9706
steaua9706  •  11 Februarie 2022, 13:17

Ne certam aiurea, astia or sa faca tot ce vor ei, ca asa e in romanica, eu ma consider stelist dar nu pot tine cu csa pentru ca nu sunt de acord cu japca cu care au reinfiintat sectia de fotbal, in plus nu pot sa ignor continuitatea sportiva a fc fcsb desi nu-l inghit de nicio culoare pe gigi si metodele lui, oricum le-ar motiva, cred ca minte e doar setat sa faca el tot sa fie el important restul sunt minciuni, parerea mea. In ceea ce priveste dezbaterea sunt de parere ca ar trebui sa se aleaga prin referendum local orice implicare a primariilor in sport iar implicarea ministerelor sa fie strict in educatie fizica si sport in scoli, iar in sportul de seniori sa fie clar delimitat si finantat numai de privat si partial de primariile unde s-a votat 'pentru' de catre comunitatile locale si acolo sa fie o limita in procente din investitiile totale, ex 30%maxim primaria si restul privat.

1948forever
1948forever  •  11 Februarie 2022, 13:14
Postat de andreif pe 11 Februarie 2022, 13:10

Becali nu a furat nimic!!!!El este singurul care a fost anchetat desi sa fiu iertat ,,,cine a facut armata stie ca sunt cuprinse in acte pana si matura de la femeia de serviciu!!!Nu se mira nimeni ca Talpan nu a dat in judecata decat pe Becali desi la Armata sunt zeci poate sute de ofiteri care raspund de patrimoniu!!!!De fapt Talpan era jurist la CSA inainte de infiintarea firmei lui Becali!Iata raspunsul!

sa zicem ca becali nu a furat, dar nici intentii curate nu a avut, a mirosit ca e rost de bani, sa fim seriosi. da, e foarte curios cum doar becali plateste, si nimeni din armata nu plateste, pentru ca daca ei cer 36 milioane despagubiri, ei au pierdut 36 de milioane, sa plateasca cei responsabili ca au dat steaua lui becali sau paunescu si au produs pagube de 36 milioane. dar de ce becali nu iese in fata si zice cine sunt acele persoane? poate ca ii e frica, acele persoane nu trebuie deranjate

misterverde
misterverde  •  11 Februarie 2022, 13:14
Postat de rumunek pe 11 Februarie 2022, 13:06

Argumente pertinente se găsesc în ambele părți. Doar că apar niște manipulări, care sunt rostogolite și văzute ca adevăruri. Cum ar fi “sunt și alte echipe susținute de stat”. Se omit diferențele uriașe, între bugetul central, de stat, și unul local. Sursele bugetelor, mărimea lor, scopurile în care pot fi cheltuite sumele. E ceva normal ca o primărie să cheltuie pentru comunitatea locală. Poate face parcuri, teatre, săli de sport, stadioane, apoi poate organiza acolo evenimente pentru a oferi entertainment comunității locale. Un minister nu are acest rol, țintele lui sunt la nivel național. Nu e de ajuns că s-au folosit bani adunați la nivel național pentru construcția unor stadioane de cartier? Acum trebuie să plătim toți și pentru echipe de cartier? Alt subiect este cel al echipei Steaua, care merită. Echipa există, justiția a spus doar că marca Steaua și palmaresul până în 98 nu pot fi legate de acea echipă. Nimeni nu a hotărât ca acestea trebuie să fie legate de o altă echipă, înființata în 2014. Doar că Statul vrea să țină marca și istoria într-un sertar, prin urmare nu creează o procedură legală de asociere cu un privat. La fel ca în cazul stadioanelor, care aparțin unor ministere, pot fi folosite, dar nu avem procedura de închiriere. Stadioanele nu sunt date în administrarea unor firme competente, ci unor comandanți și foști sportivi, care se pricep la orice, ca tot funcționarul de stat. Putem acolo angaja alte cunoștințe pe posturi noi, plătite de la stat, cum altfel

Trist este ca in momentul de fata .. romania nu arata prea bine ... Spunem armata !! Armata ? Care armata ? Ce armata are Romania ? Pai daca armata in loc sa investeasca in ce au nevoie .. ei baga banii in lovitul basicii .. ce ne miram de cocalarul din ghetou cu ferari .... asta reprezinta romania in momentul de fata .. suntem saraci.. vai de mama noastra .... si bagam banii in lovitul basicii... si dupa ce ca suntem prosti .. mai si exclamam... "pai ce .. mai sunt si alte echipe la fel" Va dati seama ce minte creata are romanul ? Si ca sa raspund.. mai sunt si alte echipee.. hainsa le platim pe toate .. si fcsb este echipa.. hai sa la face stadion .. si sa le platim noi totul Desteapta te romane

andreif
andreif  •  11 Februarie 2022, 13:10
Postat de 1948forever pe 11 Februarie 2022, 13:02

imi confirmi ce am zis. actele sunt facute prost, s-au furat unii pe altii. fcsb e steaua, continuatoarea activitatii. un judecator clar nu are cum sa se pronunte impotriva armatei, si in plus pentru el conteaza actele scrise. in acte sunt clar grave probleme, dar mi-e greu sa cred ca cineva care i-a vandut steaua lui bevcali i-a dat-o fara nume, culori, palmares etc.

Becali nu a furat nimic!!!!El este singurul care a fost anchetat desi sa fiu iertat ,,,cine a facut armata stie ca sunt cuprinse in acte pana si matura de la femeia de serviciu!!!Nu se mira nimeni ca Talpan nu a dat in judecata decat pe Becali desi la Armata sunt zeci poate sute de ofiteri care raspund de patrimoniu!!!!De fapt Talpan era jurist la CSA inainte de infiintarea firmei lui Becali!Iata raspunsul!

ripensistu
ripensistu  •  11 Februarie 2022, 13:08

Fecesebeaua este cea mai odioasa echipa din istoria fotbalului romanesc, ar trebui rasa de pe fata pamantului odata pentru totdeauna iar puscariasul Cici Becalul merita inchisoare pe viata pentru ca a facut avere in anii 90 *** pamanturile unor oameni cinstiti din Ilfov precum Ion Valeanu.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

rumunek
rumunek  •  11 Februarie 2022, 13:06

Argumente pertinente se găsesc în ambele părți. Doar că apar niște manipulări, care sunt rostogolite și văzute ca adevăruri. Cum ar fi “sunt și alte echipe susținute de stat”. Se omit diferențele uriașe, între bugetul central, de stat, și unul local. Sursele bugetelor, mărimea lor, scopurile în care pot fi cheltuite sumele. E ceva normal ca o primărie să cheltuie pentru comunitatea locală. Poate face parcuri, teatre, săli de sport, stadioane, apoi poate organiza acolo evenimente pentru a oferi entertainment comunității locale. Un minister nu are acest rol, țintele lui sunt la nivel național. Nu e de ajuns că s-au folosit bani adunați la nivel național pentru construcția unor stadioane de cartier? Acum trebuie să plătim toți și pentru echipe de cartier? Alt subiect este cel al echipei Steaua, care merită. Echipa există, justiția a spus doar că marca Steaua și palmaresul până în 98 nu pot fi legate de acea echipă. Nimeni nu a hotărât ca acestea trebuie să fie legate de o altă echipă, înființata în 2014. Doar că Statul vrea să țină marca și istoria într-un sertar, prin urmare nu creează o procedură legală de asociere cu un privat. La fel ca în cazul stadioanelor, care aparțin unor ministere, pot fi folosite, dar nu avem procedura de închiriere. Stadioanele nu sunt date în administrarea unor firme competente, ci unor comandanți și foști sportivi, care se pricep la orice, ca tot funcționarul de stat. Putem acolo angaja alte cunoștințe pe posturi noi, plătite de la stat, cum altfel

1948forever
1948forever  •  11 Februarie 2022, 13:02
Postat de andreif pe 11 Februarie 2022, 12:55

CSA in 1998 a facut AFC cu Paunestii iar in 2003 AFC a ramas in firma lui Becali cu 37% din actiuni...Becali nu a vrut sa plateasca toate datoriile AFC si Statul a desfiintat AFC prin 2007 ...2008...Parti ale AFC au fost cumparate de clanul Becali la lichidarea prin licitatie ....Daca Becali a pierdut Steaua in instanta pentru ca nu a platit toate datoriile AFC . ,CSA care nu a rascumparat nimic din acele datorii sau active merita si mai putin sa castige ceva din Steaua...Cand te judeci la tribunal cu statul pe ceva de interes national cum sa castige privatul?

imi confirmi ce am zis. actele sunt facute prost, s-au furat unii pe altii. fcsb e steaua, continuatoarea activitatii. un judecator clar nu are cum sa se pronunte impotriva armatei, si in plus pentru el conteaza actele scrise. in acte sunt clar grave probleme, dar mi-e greu sa cred ca cineva care i-a vandut steaua lui bevcali i-a dat-o fara nume, culori, palmares etc.

misterverde
misterverde  •  11 Februarie 2022, 13:00
Postat de 1948forever pe 11 Februarie 2022, 12:47

pai steaua nu s-a reincarnat in fcsb, a fost continuarea logica, neintreruperea activitatii. poate stii, steaua nu s-a numit doar steaua in istoria ei. unui adevarat suporter stelist ii acord maxim credit ca nu mai poate sti care e steaua, nu sa zica ca csa e steaua. steaua nu inseamna un patron, o denumire. daca tu crezi ca lumea tine cu becali, te inseli amarnic. tocmai ai spus pe fata de ce zici ca fcsb nu e steaua, ca nu iti place tie becali. te-ai desconsiderat. steaua nu e becali, steaua nu e palmares scris si atribuit de un judecator cui o vrea. steaua e steaua, echipa care joaca neincetat din 1947 in liga 1, cu bune si cu rele

Bine spus ... abia in 1961 am devenit steaua .. cum in 2017 am devenit fcsb ... Dsr degeaba vorbim .. capetele seci vorbesc de 1947 .. dar in realitate ei exista din 2017 .. si avem date , statistici .. ce au facut ei din 2017 .. pana n prezent ? Sa ne spuna martorii lui talpan .. care cred ca echipa lor exista din 1947 .. sa ne spuna ce performante au ei in perioada .. 2000 - 2022.. Hai postati .. cu cine ati jucat.. ce ati castigat ? La Fcsb , e simplu .. iti pot spune toate meciurile din 1947 .. pana n prezent!!

1948forever
1948forever  •  11 Februarie 2022, 12:59
Postat de aikin18 pe 11 Februarie 2022, 12:41

Gigi cu ajutorul cui a incercat sa fure "Steaua"? tot a politicului, a PSD-ului, a Ciumei Rosii...Trofeul Cuei Campionilor unde este, la Steaua sau la fece ficisibi? Sa se respecte legea ***, cu Steau in liga a 2a , dar sa se termine cu toti frustratii de prin presa scrisa si vizuala care continua sa atribuie acest nume altei echipe, desi este ilegal

te rog nu te mai face de ras. si trofeul european nu cu ciuma rosie la conducere a fost castigat? cum a *** becali steaua? nu l-a pacalit armata sa dea bani acolo fara nimic la mana? clar becali a incercat furaciune ca nu e el vreun stelist, cum si armata a incercat furaciune. cum crezi tu ca in 2017 armata a devenit corecta dintr-o data, cand de 30 de ani se tot fura unii pe altii? ce s-a schimbat? sa fim seriosi. steaua e fcsb. restul e cancan

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • •••
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • •••
  • 25
Comentează