Articol de GSP - Publicat vineri, 01 iunie 2007 00:00
Alba isi poate contura bugetul pentru sezonul viitor dintr-un transfer. Steaua si Dinamo au pus ochii pe mijlocasul Calin Cristea (19 ani) si au inceput licitatia. Unirea cerea initial 250.000 de euro, dar vazind interesul formatiilor bucurestene a urcat pretul la 500.000 de euro, exact bugetul clubului din Alba pentru campionatul in curs. Dupa ce directorul executiv al Stelei, Valeriu Argaseala, a contactat oficiali ai Unirii, marti seara in negocieri a intervenit finantatorul Gigi Becali. "Sa ne spuneti rapid pretul, ca-l vrem neaparat pe copil, nu conteaza banii. Trimit oamenii mei imediat si semnam", ar fi fost mesajul lui Becali.
Alba solicita 500.000 de euro pe mijlocasul Calin Cristea, dorit de Steaua si Dinamo
Consiliul de Administratie al Unirii a hotarit aseara sa poarte negocieri pentru jucator, pretul de pornire fiind 500.000 de euro. "Sincer, ne gindim sa-i dam drumul, pentru ca este o sansa unica a carierei sale sa ajunga la asemenea echipe. Nu-i putem strica viitorul si ne gindim la posibilitatea ca din toamna Cristea sa joace in Champions League", a declarat Marian Sarmes, presedintele Consiliului de Administratie al gruparii ardelene.
Speriat de concurenta
Produs al clubului din Alba Iulia, Cristea a fost remarcat de stelisti in meciul din optimile Cupei, Steaua - Unirea 2-1. Internationalul de juniori a recunoscut ca a fost sunat de Argaseala, dar nu a luat inca o decizie. "M-a sunat domnul Argaseala si m-a intrebat daca vreau sa merg la Steaua. Nu i-am dat nici un raspuns, pentru ca sint inca nehotarit. La aceste cluburi, concurenta este acerba si eu mi-as dori sa joc meci de meci in viitor", a spus Cristea, care este fan al echipei Dinamo.
CIFRE
100.000 de euro a platit Rapid pentru transferul portarului Minca de la Alba Iulia
200.000 de euro a achitat Dinamo pentru a-l lua de la Alba pe virful Tibor Moldovan
8 goluri in 41 de meciuri a marcat Calin Cristea pentru Unirea in liga secunda
Imperiul sub asediu: chinezii vor fabricile din Germania la care renunță Volkswagen