Comentarii (308)
dexter
dexter  •  23 Iulie 2021, 23:30
Postat de mioriticul pe 23 Iulie 2021, 20:27

Gigi Becali: “Suporterii noștri sunt cum sunt, nu au prea multe clase”

Dovada e chiar aici!

mioriticul
mioriticul  •  23 Iulie 2021, 22:56
Postat de ariel pe 23 Iulie 2021, 22:12

Ai perfecta dreptate,sper sa citeasca si judecatorii comentul tau.Palmaresul este o enumerare a rezultatelor unei echipe de la infiintare si pana in prezent,nu este ceva palpabil,poti doar sa il constati.

Fecesebistilor, dați-va calde unul altuia. Așa va sta frumos. Veți rămâne cu buzele umflate, la propriu și la figurat.

madalin2105
madalin2105  •  23 Iulie 2021, 22:35
Postat de maldini_1986 pe 23 Iulie 2021, 18:55

Asa e bolovane, Man utd si Milan au schimbat dupa mintea ta seaca: sigla, marca, palmares, nume, culori, stadion exact ca Fc fcsb ? IN AFARA DE PATRON, NU AU SCHIMBAT ABSOLUT NIMIC, nu ne lua tu de fraeri fcsbistule

DA bolovane, Steua nu schimba nimic daca nu era un Talpan!!! La astia nu a existat un Talpan si o justitie de ****

FCSBeSteaua
FCSBeSteaua  •  23 Iulie 2021, 22:24
Postat de geanylasfierbinti pe 23 Iulie 2021, 22:15

Prea multe explicații care nu își au rostul ! Problema pe scurt este dacă ciobanu a cumpărat cu acte în regula echipa de fotbal sau nu . Dacă se dovedește ca a cumpărat în regula și în litera legii este ok și atunci atrage după sine și palmares și sigla și tot .Dacă nu a luat-o cu toate actele în regula atunci ar trebui pedepsit în litera legii atât ciobanu cât și Păunescu și binenteles reprezentanții m.a.p.n ! Simplu ca bună ziua ...

Pai daca nu i-a dat echipa,atunci ce i-a dat,nimic? :))) E clar ca i-a dat echipa,locul in liga 1,baza sportiva in chirie,dar nu i-a dat sau mentionat in acte ceva legat de nume,emblema,palmares.Probabil nici ei n-au stiut cum se fac actele si nici ciobanul nu avea habar cum sa fure tot,dar tot nu inteleg ce vina are echipa,daca ea a jucat continuu?

geanylasfierbinti
geanylasfierbinti  •  23 Iulie 2021, 22:15

Prea multe explicații care nu își au rostul ! Problema pe scurt este dacă ciobanu a cumpărat cu acte în regula echipa de fotbal sau nu . Dacă se dovedește ca a cumpărat în regula și în litera legii este ok și atunci atrage după sine și palmares și sigla și tot .Dacă nu a luat-o cu toate actele în regula atunci ar trebui pedepsit în litera legii atât ciobanu cât și Păunescu și binenteles reprezentanții m.a.p.n ! Simplu ca bună ziua ...

ariel
ariel  •  23 Iulie 2021, 22:12
Postat de iopanet pe 23 Iulie 2021, 18:58

Mostra de stupiditate absoluta. Pe de o parte, instanta stabileste ca FCSB este continuatoarea echipei Steaua ("echipa de fotbal profesionist a fost transferată și și-a continuat activitatea"), dar, in acelasi timp, stabileste ca palmaresul este o chestie distincta, fara legatura cu continuarea activitatii sportive ("nu statuează de plano asupra faptului că palmaresul unui club sportiv este preluat automat de o nouă entitate atunci când se transferă către aceasta echipa și activitatea sportivă"). Pai, pe logica asta, daca Becali ii pune pe masa lui Nelutu Varga niste milioane de euro, s-ar putea sa auzim ca FCSB are palmaresul lui CFR Cluj. Iar cu o parte din banii respectivi, poate Varga o sa vrea sa cumpere, pentru CFR Cluj, palmaresul Petrolului, de exemplu. Si tot asa pana cand nimeni nu va mai fi cine este, de fapt. Ce poate fi mai stupid de atat? Vorbim totusi despre un SPORT, nu despre vanzare-cumparare de buticuri.

Ai perfecta dreptate,sper sa citeasca si judecatorii comentul tau.Palmaresul este o enumerare a rezultatelor unei echipe de la infiintare si pana in prezent,nu este ceva palpabil,poti doar sa il constati.

ariel
ariel  •  23 Iulie 2021, 21:50
Postat de mioriticul pe 23 Iulie 2021, 20:27

Gigi Becali: “Suporterii noștri sunt cum sunt, nu au prea multe clase”

Se referea la cei ca tine.

sportix
sportix  •  23 Iulie 2021, 21:34

Daca echipa de fotbal a clubului Steaua a fost transferata odata cu vanzarea, cum se numea acea echipa transferata? Steaua! Atunci de ce n-are dreptul FCSB sa se numeasca Steaua? Becali a cumparat echipa de fotbal Steaua cu sau fara palmares. Judecatorii sunt niste *** iresponsabili care fac jocul cuiva important ...

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

doar..titi
doar..titi  •  23 Iulie 2021, 21:16
Postat de allstefans pe 23 Iulie 2021, 21:05

Ceea ce este în discuție în cauză este dacă în cadrul raporturilor juridice a existat un transfer fie el și de facto al acestui palmares, transfer apt să conducă la respingerea acțiunii principale. Curtea consideră, însă, că existența unui precedent judiciar nu poate determina instanța să adopte aceeași soluție, deoarece acestea nu au caracter obligatoriu, dreptul intern prevăzând inclusiv un remediu pentru situațiile de jurisprudență neunitară, reprezentat de recursul în interesul legii, în conformitate cu dispozițiile art. 514 și urm. C.Proc.Civ. PS legile nu sunt la fel pt toti??????? Exista in precedent legal dar ei nu sunt obligați să de-a aceiași decizie deși e același lucru priviti ce judecători avem în tara

CEDO a stabilit această obligativitate a precedentului judiciar în numeroase decizii, care au un mecanism limpede de acțiune în dreptul intern, trasat de ARTICOL 20 din CONSTITUȚIE și Legea nr. 30/1994 care ratifică Convenția pentru apărarea drepturilor omului și a libertăților fundamentale și a protocoalele adiționale la această convenție.

FCSBeSteaua
FCSBeSteaua  •  23 Iulie 2021, 21:07
Postat de allstefans pe 23 Iulie 2021, 21:05

Ceea ce este în discuție în cauză este dacă în cadrul raporturilor juridice a existat un transfer fie el și de facto al acestui palmares, transfer apt să conducă la respingerea acțiunii principale. Curtea consideră, însă, că existența unui precedent judiciar nu poate determina instanța să adopte aceeași soluție, deoarece acestea nu au caracter obligatoriu, dreptul intern prevăzând inclusiv un remediu pentru situațiile de jurisprudență neunitară, reprezentat de recursul în interesul legii, în conformitate cu dispozițiile art. 514 și urm. C.Proc.Civ. PS legile nu sunt la fel pt toti??????? Exista in precedent legal dar ei nu sunt obligați să de-a aceiași decizie deși e același lucru priviti ce judecători avem în tara

Si mie mi-a sarit asta in ochi!!! Exista precedent,dar judecam altfel.Oricum,e ca la noi....

  • 1
  • •••
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • •••
  • 31
Comentează