Comentarii (65)
andrei_pepenel
andrei_pepenel  •  17 Noiembrie 2021, 22:34

S-a prins si Ilie ca maximum e 20p cum bine a precizat aici suporter_x2 ca nu toate cele patru criterii punctate se aduna, cele 15 puncte ale criteriului 3 sunt maximum de puncte pt. un jucator cu o cariera stralucita la un club de prestigiu de afara, si Zidane ar beneficia de acelasi punctaj iar cele 5 p de la pct. 4 sunt clare.

2106063943052176
Nelu Covrijay  •  17 Noiembrie 2021, 22:34
Postat de gabiradu pe 17 Noiembrie 2021, 22:19

topul da 10 puncte pentru trofeu international si 15 puncte daca ai evoluat la un club de top :)) de cand a juca la un club de top e mai valoros ca a lua un trofeu european? si cine zice ca sunt 5 si nu 8 sau 14 diferenta de puncte intre ele? am dat acest exemplu, ca sa subliniez cat de la intamplare e creat algoritmul. efectiv, o treaba care vrea sa dea aparenta unei metodologii, dar care un explica deloc cum s-au acordat acele punctaje, ci doar arata cat sunt ele.

Ai dreptate, iar cei trei baieti ar trebui sa treaca la raionul de impachetat pește. Cum mama *** sa nu ii dai 20 de puncte lu Boloni? Steaua86 nu era echipa de top?!?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

suporter_x2
suporter_x2  •  17 Noiembrie 2021, 22:24
Postat de gabiradu pe 17 Noiembrie 2021, 22:19

topul da 10 puncte pentru trofeu international si 15 puncte daca ai evoluat la un club de top :)) de cand a juca la un club de top e mai valoros ca a lua un trofeu european? si cine zice ca sunt 5 si nu 8 sau 14 diferenta de puncte intre ele? am dat acest exemplu, ca sa subliniez cat de la intamplare e creat algoritmul. efectiv, o treaba care vrea sa dea aparenta unei metodologii, dar care un explica deloc cum s-au acordat acele punctaje, ci doar arata cat sunt ele.

dpdv metodologie ai dreptate, poate fi (si este) subiectiva. exemplu: nu poti sa-i dai doar 10p lui Mircea Lucescu ca jucator pentru ca nu a jucat la echipe de top :-(... nici nu avea cum in acele vremuri. Ar fi jucat cu brio daca avea posibilitatea. Dar, matematic, calculele sunt corecte.

andrei_pepenel
andrei_pepenel  •  17 Noiembrie 2021, 22:23
Postat de suporter_x2 pe 17 Noiembrie 2021, 22:16

20 este maxim pentru jucator... punctele nu se cumuleaza. Sunt maxim 15 + bonus de 5

Uite aici e greseala ca nu au specificat f. clar acest aspect si anume ca pt. un jucator de top maximul de puncte inseamna de fapt ultimile 2 criterii din rubrica referitoare la cariera de jucator, cele 5 p ca importanta la nationala nu pot fi excluse in cazul lui. Si mai priveste la M. Lucescu, el are 10 p la cariera de jucator nu 15 cum au calculat ei cele 9%, daca iei in calcul doar cele 10 p scrise de ei atunci are un procentaj de aproape 6%.

crisman
crisman  •  17 Noiembrie 2021, 22:22

Boloni e singurul care construise ceva la nationala, cu trialuri samd si mai e si liber de contract ;). Plus ca omul e doxa de antrenor.

gabiradu
gabiradu  •  17 Noiembrie 2021, 22:19

topul da 10 puncte pentru trofeu international si 15 puncte daca ai evoluat la un club de top :)) de cand a juca la un club de top e mai valoros ca a lua un trofeu european? si cine zice ca sunt 5 si nu 8 sau 14 diferenta de puncte intre ele? am dat acest exemplu, ca sa subliniez cat de la intamplare e creat algoritmul. efectiv, o treaba care vrea sa dea aparenta unei metodologii, dar care un explica deloc cum s-au acordat acele punctaje, ci doar arata cat sunt ele.

suporter_x2
suporter_x2  •  17 Noiembrie 2021, 22:16
Postat de andrei_pepenel pe 17 Noiembrie 2021, 22:13

Cu toate ca el are dreptate ca are 35p ca jucator adica maxim, nu 20p fiindca Hagi se incadreaza la toate cele 4 criterii ca jucator iar 35p din 58p reprezinta cam 61% nu 35%. Pacat ca nu au facut la toti cei din tabel calculul detaliat ca in cazul primilor 5 si poate se vedea greseala.

20 este maxim pentru jucator... punctele nu se cumuleaza. Sunt maxim 15 + bonus de 5

suporter_x2
suporter_x2  •  17 Noiembrie 2021, 22:15
Postat de gabiradu pe 17 Noiembrie 2021, 22:11

Clasamentul asta spune mai mult despre GSP decat despre cine trebuie sa fie antrenor. Daca tu ai creat un algoritm in care Contra are o cariera de fotbalist mai buna ca a lui Hagi, mi-e teama ca Hagi are dreptate :) pare ca a fost facut algoritmul in asa fel incat sa iasa el mai jos :) fac si eu maine un algoritm din asta si-l scot pe Piturca antrenor :)

Contra nu are o cariera mai buna decat Hagi, doar ca lumea nu intelege calculul. Pentru cariera de jucator poti lua maxim 20 de puncte... pe care Hagi le-a luat. Le-a luat si Contra, ca a fost mare fotbalist si el. Dar nu a mai acumulat attea puncte ca Hagi pentru antrenorat si, automat, ponderea activitatii de fotbalist este mai mare. Matematica este grea.

andrei_pepenel
andrei_pepenel  •  17 Noiembrie 2021, 22:13
Postat de suporter_x2 pe 17 Noiembrie 2021, 22:05

corect, dar baietii de la televizor nu stiu sa ii raspunda :-(

Cu toate ca el are dreptate ca are 35p ca jucator adica maxim, nu 20p fiindca Hagi se incadreaza la toate cele 4 criterii ca jucator iar 35p din 58p reprezinta cam 61% nu 35%. Pacat ca nu au facut la toti cei din tabel calculul detaliat ca in cazul primilor 5 si poate se vedea greseala.

gabiradu
gabiradu  •  17 Noiembrie 2021, 22:11

Clasamentul asta spune mai mult despre GSP decat despre cine trebuie sa fie antrenor. Daca tu ai creat un algoritm in care Contra are o cariera de fotbalist mai buna ca a lui Hagi, mi-e teama ca Hagi are dreptate :) pare ca a fost facut algoritmul in asa fel incat sa iasa el mai jos :) fac si eu maine un algoritm din asta si-l scot pe Piturca antrenor :)

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 7
Comentează