Comentarii (25)
bmwuty
bmwuty  •  31 August 2010, 17:48

aaa shi mai e ceva sa`mi bag pola`n steaua;)

ploiestean
ploiestean  •  16 Iulie 2010, 20:44

@valliev2dor ai dreptate coministii adevarati gandeau toti cate ceva, partea fara logica din popor nici nu mai gandeste. Si intr-un sistem democratic exista anumite metode sub care poti agonisi cat mai mult, cum ar fi silinta, putinta, posibilitati si inainte de toate respectand anumite reguli ale jocului, care nu se schimba in timpul jocului. Ca la fotbal tre sa exista un arbitru neutru. Cred ca aici consta princiala probleme in cazul de fata cat si la nivel national !!!

valliev2dor
valliev2dor  •  16 Iulie 2010, 18:55

Eu unul te-am inteles, sunt de acord cu tine, exemplele tale sunt corecte. Inca nu inteleg insa legatura dintre gandirea fara de logica a unei parti a populatiei si gandirea comunista. Cel putin teoretic comunismul in opinia mea rezolva cateva din problemele mari ale societatii. Dar la baza fiecarei probleme a populatiei sta sistemul capitalist si educatia pe care acesta o propaga. Intr-un sistem democratic imi pare logic ca fiecare sa caute sa agoniseasca cat mai mult indiferent de metode.

ploiestean
ploiestean  •  16 Iulie 2010, 18:21

In concluzie: nu tre sa se face ce e bine poporului in sine si nu avem drept la sanse egala in viata si uni sunt mai preferati decat alti. 1) Toate animalele sunt egale 2) Unele animale sunt MAI egale. Deci ce decid conducatorii nostri este bine pentru noi. O economie perfecta pentru nevoile poporului care nu sunt bazate pe "economie de piata". Daca poporul vrea stadion, sa le dam stadion ! Sper sa fi fost de inteles. WE placut.

ploiestean
ploiestean  •  16 Iulie 2010, 18:17

In Comunism - in varianta derivata - se dezvoltă "concepţia determinismului", potrivit căreia fiecare individ dintr-o clasă are un gen de comportament indus, nu de gândirea acelui individ ci de clasa la care aparţine, şi de aceea el trebuie reeducat în lumina noii societăţi comuniste. Acest concept determinist este cel care a folosit la justificarea lagărelor de reeducare, în care au murit milioane de oameni în decursul secolului XX, în Rusia sovietică a lui Stalin, Chin

ploiestean
ploiestean  •  16 Iulie 2010, 18:15

@valliev2dor, pai e simplu. Democratie (în traducere literală „conducere de către popor”, din grecescul δημοκρατία - demokratia, de la demos, „popor” + kratos, „putere”) este un regim politic care se bazează pe voinţa poporului, si de esenţa democraţiei moderne ţine respectarea drepturilor omului (egalitatea în faţa legii, dreptul la opinie etc. - vezi orice enciclopedie....

valliev2dor
valliev2dor  •  16 Iulie 2010, 16:13

nu vreau sa ma intelefi gresit. sunt de acord cu tine ca nu are pic de logica aceasta gandire intr-un sistem democratic, dar nu vad calea de legatura cu gandirea comunista.

valliev2dor
valliev2dor  •  16 Iulie 2010, 16:04

ratiei, si cel mai important ar fi faptul ca nu ar putea exista astfel de licitatii, intr-un sistem comunist.

valliev2dor
valliev2dor  •  16 Iulie 2010, 15:58

Ploiestean:"Asta este dovada gandirii ultra comunista si departe de orice ratiune a unei economii de piata si departe de o gandire de o societate democratica sau cu dorinta de a progresa." Ai idee despre diferenta dintre comunism si democratie? In afara de faptul ca un sistem este rau si altul bun in opinia aproximativ a tuturor (aici poti face paralela cu crestinismul), ar fi de stiut ca democratia nu are cum sa fie progres al comunismului, poate comunismul sa fie progres sau regres

gazistu
gazistu  •  16 Iulie 2010, 13:04

ceea ce e important pt mine e ca vom mai avea un stadion la standardele europene : steaua, CFR, p neamt, medias, Cluj arena (U CJ), Brasov, noul stadion, si....ilie oana. bravo tuturor, ca era si timpul ca si asa suntem de rasul europei... gazmetanmedias. bl og sp ot .com

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează