Comentarii (182)
stelistu.batran
stelistu.batran  •  09 Iulie 2013, 15:57
Postat de elohin pe 09 Iulie 2013, 15:48

DOamne, iara o iau de la capat cu tine... nu era vb daca e falimentar sau nu, eram 2 companii gigantice care s-au vandut pe 2 lei, impotriva interesului national

Voiam sa spun ca sunt situatii diferite si ca nu se pot compara. becali a luat niste firme si le-a falimentat rapid cu consecinte grave pentru amaratii aia de angajati. Nu se compara, insa ti-am dat un alt exemplu in care e vorba de mita si cam asa s-a intamplat si cu becali cu terenurile MApN. si demnitarii de stat implicati, care uite stau in puscarie langa el. ideea e ca nu astia erau cei mai mari devalizatori, imi amintesc de cazul FNI, banci distruse, economii pierdute, carnetele CEC de 5000 de lei pentru inscrierea la autoturisme, vinovati sunt si cei care initiaza specula si frauda si cei care interesati o accepta.

euxin5
euxin5  •  09 Iulie 2013, 15:54
Postat de elohin pe 09 Iulie 2013, 15:42

eu nu cunosc cum ca mita ar fi fost demostrata, si daca ma uit asa la toata dosarele pe care le-a avut, iti dai seama ca sunt f circumspect cum ca mita ar fi fost demostrata, sa ne aducem aminte despre cum judecatorii considera ca premierea este mita, sau prinsul hotilor e sechestrare, si atunci cand vezi asa ceva , cum poti sa mai crezi ca in romania exista justitie ? cum pot eu sa mai cred ca becali intr-adevar a dat mita ? daca a dat sa plateasca dar sunt mult prea multe motive ca sa cred ca e doar o rafuiala politica

Domnul meu, esti un tip inteligent. Este vorba de o declaratie legal obtinuta. Face parte din dosar, rezulta din audierea unui general si au fost si alte doua declaratii in acest sens. Becali a adus o sacosa de plastic cu mai multe milioane ( suntem in anii 90' ). Nu poate fi altceva decat MITA. Ca ar fi fost o declaratie mincinoasa, e o supozitie a ta, nu e imposibil. Dar, trebuie remarcat, Becali nu a fost incadrat la dare de mita, deci nu prea are sens provocarea unei marturii mincinoase daca nu e folosita. Deci, te rog, nu poti face un amalgam cu alte situatii. Ramai demn si sincer cu tine insuti. Ciao.

speedy73
speedy73  •  09 Iulie 2013, 15:53
Postat de elohin pe 09 Iulie 2013, 15:48

DOamne, iara o iau de la capat cu tine... nu era vb daca e falimentar sau nu, eram 2 companii gigantice care s-au vandut pe 2 lei, impotriva interesului national

"interesul national" la momentul respectiv era altul; asta nu pricepi tu

elohin
elohin  •  09 Iulie 2013, 15:52
Postat de speedy73 pe 09 Iulie 2013, 15:48

in romania NU exista justitie. aici sunt de acord cu tine. toate cazurile au fost instrumentate in mod cel putin ciudat. dar asta nu inseamna ca nu a fost mita. sau ca nu se putea dovedi ca a fost. in fine, pana la urma nici nu conteaza. chiar daca acceptam teoria ta cum ca jiji ar fi nevinovat, nu este singurul in aceasta situatie. si nu exista nici un motiv pt ca el sa beneficieze de un regim privilegiat fata de regimul altor detinuti, indiferent ca sunt vinovati sau nu.

mah in romania exista mult venin f, f mult venin, la care si becali a contribuit din plin, perspectivele sunt sumbre

speedy73
speedy73  •  09 Iulie 2013, 15:52
Postat de stelistu.batran pe 09 Iulie 2013, 15:45

OMV - Petrom, e falimentar? Nu. Romtelecom e falimentar ? Nu. Produc amandoua? vin bani din taxe si au mii de angajati? Da. Cum poti compara o specula cu terenuri facuta de un bisnitar marunt si niste functionari de stat (cu statut special sau nu) pe mita cu niste afaceri profitabile? Nu voi fi de acord niciodata cu sumele mici de vanzare catre OMV si OTE si sustin ca cei care au vandut prost societatile de stat sunt suspecti de frauda majora! In ciuda faptului ca nu e intamplator ca s-au luat si fregatele de la englezi, ca banking-ul romanesc este majoritar proprietate austriaca si greceasaca, etc. Si sustin pedepse grele si revenirea la un sistem penitenciar de tip comunist, dur.

nu este chiar asa, prietene. la privatizarile respective au fost presiuni politice din afara. Privatizarea Petrom, de exemplu, a fost o masura impusa pt a fi admisi in UE. Nu iau in discutie daca intrarea in UE ne-a adus vreun beneficiu real sau nu, ca starnesc alta polemica. Cert e ca la vremea respectiva era o isterie in masa si, cu totii, eram convinsi ca intrarea in UE e cheia spre fericire - pt multi, chiar a fost. Deci: privatizarea conditie impusa, OMV participa la licitatie, Austria avea presedintia Consliului. Ce parere ai? au fost presiuni sau nu? evident, dovezi nu exista, dar...

stelistu.batran
stelistu.batran  •  09 Iulie 2013, 15:51
Postat de elohin pe 09 Iulie 2013, 15:42

eu nu cunosc cum ca mita ar fi fost demostrata, si daca ma uit asa la toata dosarele pe care le-a avut, iti dai seama ca sunt f circumspect cum ca mita ar fi fost demostrata, sa ne aducem aminte despre cum judecatorii considera ca premierea este mita, sau prinsul hotilor e sechestrare, si atunci cand vezi asa ceva , cum poti sa mai crezi ca in romania exista justitie ? cum pot eu sa mai cred ca becali intr-adevar a dat mita ? daca a dat sa plateasca dar sunt mult prea multe motive ca sa cred ca e doar o rafuiala politica

pai i-a dat teren de casa gratis la fata lui babiuc. hai sa-ti mai dau un exemplu de mita: tu patron vrei sa faci o afacere tare cu statul. esti distribuitor de niste produse si vrei la ministerul X sa vinzi mii de licente de soft; bun! in fine se scrie caietul de sarcini exact pe softul ala la virgula, de catre privatul interesat, si apare - coincidenta- publicat pe site-ul ANRMAP identic postat de ministerul respectiv nimeni nu se sesizeaza (DNA, politie, etc) si castiga bineinteles firma privata care a castigat. Unul din fii functionarului public direct implicat este angajat apoi la firma privata castigatioare pe 3 ani cu 2000 de eur salariu net. E MITA sau NU ???

uefa
uefa  •  09 Iulie 2013, 15:51
Postat de euxin5 pe 09 Iulie 2013, 15:37

Conversatia noastra intra pe o pista moarta atat timp cat nu accepti ca a fost mita. Ti-am dat un exemplu elocvent, o marturie, declaratie directa, pe langa faptul ca ar fi fost imposibil ca cei care au semnat "afacerea" sa nu fi fost interesati material, sa accepte prosteste un schimb echivalent de terenuri, unul la tara, la 40 km. de Bucuresti cu altul, in Pipera, nu departe de centrul Bucurestiului. Daca si acum esti convins ca Becali e alb si virgin in toata povestea asta in contextul in care si acum, dupa atati ani, va plati 500 000 pentru o paguba de 50 000 000, pretul real, nu mai am nimic de spus ( sau scris, in cazul nostru)

cum sa fie nevinovat Becali? de altfel multe dintre probe el le-a recunoscut. el n-a spus niciodata ca ar fi nevinovat. in cazul darii de mita n-au dreptate dar in rest..

elohin
elohin  •  09 Iulie 2013, 15:48
Postat de stelistu.batran pe 09 Iulie 2013, 15:45

OMV - Petrom, e falimentar? Nu. Romtelecom e falimentar ? Nu. Produc amandoua? vin bani din taxe si au mii de angajati? Da. Cum poti compara o specula cu terenuri facuta de un bisnitar marunt si niste functionari de stat (cu statut special sau nu) pe mita cu niste afaceri profitabile? Nu voi fi de acord niciodata cu sumele mici de vanzare catre OMV si OTE si sustin ca cei care au vandut prost societatile de stat sunt suspecti de frauda majora! In ciuda faptului ca nu e intamplator ca s-au luat si fregatele de la englezi, ca banking-ul romanesc este majoritar proprietate austriaca si greceasaca, etc. Si sustin pedepse grele si revenirea la un sistem penitenciar de tip comunist, dur.

DOamne, iara o iau de la capat cu tine... nu era vb daca e falimentar sau nu, eram 2 companii gigantice care s-au vandut pe 2 lei, impotriva interesului national

speedy73
speedy73  •  09 Iulie 2013, 15:48
Postat de elohin pe 09 Iulie 2013, 15:42

eu nu cunosc cum ca mita ar fi fost demostrata, si daca ma uit asa la toata dosarele pe care le-a avut, iti dai seama ca sunt f circumspect cum ca mita ar fi fost demostrata, sa ne aducem aminte despre cum judecatorii considera ca premierea este mita, sau prinsul hotilor e sechestrare, si atunci cand vezi asa ceva , cum poti sa mai crezi ca in romania exista justitie ? cum pot eu sa mai cred ca becali intr-adevar a dat mita ? daca a dat sa plateasca dar sunt mult prea multe motive ca sa cred ca e doar o rafuiala politica

in romania NU exista justitie. aici sunt de acord cu tine. toate cazurile au fost instrumentate in mod cel putin ciudat. dar asta nu inseamna ca nu a fost mita. sau ca nu se putea dovedi ca a fost. in fine, pana la urma nici nu conteaza. chiar daca acceptam teoria ta cum ca jiji ar fi nevinovat, nu este singurul in aceasta situatie. si nu exista nici un motiv pt ca el sa beneficieze de un regim privilegiat fata de regimul altor detinuti, indiferent ca sunt vinovati sau nu.

stelistu.batran
stelistu.batran  •  09 Iulie 2013, 15:45
Postat de elohin pe 09 Iulie 2013, 15:27

habar nu am care e procentu de actiuni pe care-l are statul austriac, dar mai important e ce procent avea la momentul tranzactiei, dar nici macar asta nu e f important , era o discutie de principiu, omul vroia sa bage in pushcarie pe privatul care a profitat de reaua credinta sau de prostia autoritatilor noastre care e clar pt toata lumea ca ne-au vandut ieftin, dar printr-o simpla analogie, atunci trebuie sa bagi in pushcarie si statul grec pt ca ne-a luat romtelecomul, etc.. iar el spunea ca statul respectiv nu trebuie bagat in pushcarie pt ca s-a bagat intr-o astfel de afacere dar despre privatul roman , aka becali , zicea pushcarie ,despre asta era vb, sper ca e clar acuma pt toata lumea

OMV - Petrom, e falimentar? Nu. Romtelecom e falimentar ? Nu. Produc amandoua? vin bani din taxe si au mii de angajati? Da. Cum poti compara o specula cu terenuri facuta de un bisnitar marunt si niste functionari de stat (cu statut special sau nu) pe mita cu niste afaceri profitabile? Nu voi fi de acord niciodata cu sumele mici de vanzare catre OMV si OTE si sustin ca cei care au vandut prost societatile de stat sunt suspecti de frauda majora! In ciuda faptului ca nu e intamplator ca s-au luat si fregatele de la englezi, ca banking-ul romanesc este majoritar proprietate austriaca si greceasaca, etc. Si sustin pedepse grele si revenirea la un sistem penitenciar de tip comunist, dur.

  • 1
  • •••
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • •••
  • 19
Comentează