Articol de GSP - Publicat marti, 02 martie 2010 00:00
Luni, 1 Martie, atît în intervalul orar 16.30-17.58, cît şi în intervalul 19.00 – 20.56, noua formulă a emisiunii "Contraatac", cu Anda Banu, Silviu Tudor Samuilă şi Cristi Geambaşu, a înregistrat cea mai bună audienţă dintre toate posturile de sport recepţionate în România, printre bărbaţii din mediul urban cu vîrste cuprinse între 15 şi 54 de ani.
Prima parte a îndrăgitei emisiuni a avut un rating de 0,4% şi share de 1,8%, iar a doua parte a înregistrat un rating de 0,8% şi un share de 2,5%, valorile plasînd emisiunea GSP TV în fruntea topului audienţelor posturilor de sport pe aceleaşi intervale orare, în condiţiile în care postul din Băneasa este recepţionat de 40% din populaţie, faţă de 95% cît acoperă Sport.ro. Între orele 16.30-17.58, tot pe targetul de audienţă format din bărbaţi din mediul urban cu vîrste cuprinse între 15 şi 54 de ani, principalul competitor al GSP TV, Sport.ro, a înregistrat un rating de 0,3% şi share de 1,7%, iar între orele 19-20.56 a avut un rating mediu de 0,4% cu share 1,2%.
Sursa: GFK Romania, copyright ARMA Data, target: 15-54 barbati urban, 1 martie 2010)
Luni, 1 Martie, atît în intervalul orar 16.30-17.58, cît şi în intervalul 19.00 – 20.56, noua formulă a emisiunii " Contraatac", cu Anda Banu, Silviu Tudor Samuilă şi Cristi Geambaşu, a înregistrat cea mai bună audienţă dintre toate posturile de sport recepţionate în România, printre bărbaţii din mediul urban cu vîrste cuprinse între 15 şi 54 de ani.
Prima parte a îndrăgitei emisiuni a avut un rating de 0,4% şi share de 1,8%, iar a doua parte a înregistrat un rating de 0,8% şi un share de 2,5%, valorile plasînd emisiunea GSP TV în fruntea topului audienţelor posturilor de sport pe aceleaşi intervale orare, în condiţiile în care postul din Băneasa este recepţionat de 40% din populaţie, faţă de 95% cît acoperă Sport.ro. Între orele 16.30-17.58, tot pe targetul de audienţă format din bărbaţi din mediul urban cu vîrste cuprinse între 15 şi 54 de ani, principalul competitor al GSP TV, Sport.ro, a înregistrat un rating de 0,3% şi share de 1,7%, iar între orele 19-20.56 a avut un rating mediu de 0,4% cu share 1,2%.
Sursa: GFK Romania, copyright ARMA Data, target: 15-54 barbati urban, 1 martie 2010)