Articol de GSP - Publicat marti, 31 mai 2011 00:00 / Actualizat marti, 31 mai 2011 12:08
Publicitatea atrasă de Splendid Media pentru TVR în timpul meciului dintre FC Barcelona şi Manchester United, difuzat în direct sîmbătă pe TVR 1, şi în emisiunea "Studio UEFA Champions League", care a precedat şi a urmat partida, se ridică la circa 50.000 de euro.
TVR 1 a fost unul dintre cele doar zece posturi de televiziune din lume care au putut avea un "Peach View Studio" în stadionul Wembley din Londra, unde s-a jucat cea mai importantă finală din sezonul competiţional al cluburilor de fotbal din Europa.
Transmisiunea directă a meciului FC Barcelona - Manchester United, comentată de Marian Olaianos şi Emil Hossu Longin, a fost precedată, de la ora 20.45, de emisiunea "Studio UEFA Champions League", comentatori fiind Cosmin Cernat, Marius Mitran/ Cristian Mîndru, Aurel Ţicleanu. Emisiunea "Studio UEFA Champions League" a continuat şi de la ora 00.00, după meciul FC Barcelona - Manchester United, notează Mediafax.
Meciul FC Barcelona - Manchester United a fost transmis în direct şi pe TVR HD.
FC Barcelona a cîştigat trofeul Ligii Campionilor, al patrulea din istoria clubului, după ce a învins pe Wembley, cu scorul de 3-1 (1-1), formaţia engleză Manchester United, în finala competiţiei.
Splendid Media este regia care gestionează şi vinde spaţiul publicitar al TVR, care a plătit 35 de milioane de euro pentru trei sezoane de Liga Campionilor, începînd cu sezonul 2009-2010.
Presa din Scoția, prima reacție despre jocul făcut de Ianis Hagi + Nota după Rangers - Dundee
Mutare-șoc în tenis: Novak Djokovic va fi antrenat de fostul lui mare rival!