GSP SPECIAL  »  MEDIA  »  INTERVIU

DolceSport » "Televiziune la costum"

Articol de GSP - Publicat duminica, 14 noiembrie 2010 00:00

Vlad Enăchescu, directorul Dolce Sport, spune că postul se va înscrie în lupta pentru achiziţionarea drepturilor TV din Liga 1, dar nu va renunţa la "emisiunile elegante"



- Domnule Enăchescu, la trei luni de la lansare, ce propune Dolce Sport pe piaţa media?
- Vrem să aducem o altă imagine a televiziunii de sport, care s-a îndreptat tot mai mult către derizoriu, către ieftin şi comun. De la tricouri cu Batman pe piept şi pînă la tipul de discurs al unui talk-show, unde iei telefoane în direct, mai vorbeşti cu doi invitaţi în studio şi gata, ai făcut emisiunea! Noi vrem o altă abordare, ca împachetare, ca prezenţă, una concisă, o atitudine sobră, elegantă. Poţi face audienţă şi fără scandal!

- Se poate face sport la costum?
- De ce în Champions League sînt toţi la costume?! Eleganţa sportului rezidă şi în vestimentaţie. Fotbalul este un sport unde se învîrt foarte mulţi bani, dar care trebuie investiţi cu creier. Este un trend european şi orice televiziune decentă are oamenii îmbrăcaţi la patru ace, fiindcă astfel dai respect competiţiei.


"Continuăm şi fără Liga 1"


- Cîtă informaţie şi cît scandal vor conţine jurnalele de sport?
- Este greu de calculat în procente, dar încercăm să oferim informaţia pentru a-i ţine pe telespectatori la curent cu ce s-a întîmplat în sport. Scandalul nu trebuie scos în evidenţă, ci pomenit. Problema mare a televiziunilor este că mai întîi prezintă ştirea cu bătaia şi cu hoţia, apoi dau şi rezultatul.

- Se vorbeşte tot mai mult că Dolce se va înscrie în lupta pentru drepturile de televizare a meciurilor din Liga I. Este aceasta condiţia de supravieţuire a postului?
- Nu. Liga 1 e doar un vehicul care te poate duce în frunte, dar care poate să îţi aducă şi un minus în buget dacă nu ştii să-l gestionezi. Liga 1 este un produs premium, dar există viaţă şi fără meciurile din România. Normal că ne vom înscrie în bătălie, vom încerca să găsim suma pe care ne-o putem permite, dar să nu fie cu minus.

- Suma de 150 de milioane de euro înaintată de preşedintele LPF, Dumitru Dragomir, pentru viitorul contract al Ligii 1 este plauzibilă?
- Teoretic, nu, dar şi în urmă cu trei ani spunea că va lua 50 de milioane şi a luat 86, plus TVA. Poate ajunge să ia 200, însă e greu de crezut la bătălia şi concurenţa din acest moment.


"Orice este posibil, dar cred că este dificil un parteneriat de tipul Digi-GSP TV pentru viitoarele drepturi TV. Din păcate, în afară de Dolce şi Digi, nu văd alţi posibili parteneri la licitaţie"
Vlad Enăchescu, director Dolce Sport


20 la sută este acoperirea teritorială a postului Dolce Sport pe platformele Dolce, NextGen şi Boom


Competiţii transmise de Dolce Sport:

- Fotbal: Liga a II-a, Champions League şi campionatul din Portugalia
- Rugby din Franţa
- Handbal din Spania şi Germania
- NBA

Vlad Enăchescu, directorul Dolce Sport, spune că postul se va înscrie în lupta pentru achiziţionarea drepturilor TV din Liga 1, dar nu va renunţa la "emisiunile elegante"

- Domnule Enăchescu, la trei luni de la lansare, ce propune Dolce Sport pe piaţa media?
- Vrem să aducem o altă imagine a televiziunii de sport, care s-a îndreptat tot mai mult către derizoriu, către ieftin şi comun. De la tricouri cu Batman pe piept şi pînă la tipul de discurs al unui talk-show, unde iei telefoane în direct, mai vorbeşti cu doi invitaţi în studio şi gata, ai făcut emisiunea! Noi vrem o altă abordare, ca împachetare, ca prezenţă, una concisă, o atitudine sobră, elegantă. Poţi face audienţă şi fără scandal!

- Se poate face sport la costum?
- De ce în Champions League sînt toţi la costume?! Eleganţa sportului rezidă şi în vestimentaţie. Fotbalul este un sport unde se învîrt foarte mulţi bani, dar care trebuie investiţi cu creier. Este un trend european şi orice televiziune decentă are oamenii îmbrăcaţi la patru ace, fiindcă astfel dai respect competiţiei.

"Continuăm şi fără Liga 1"

- Cîtă informaţie şi cît scandal vor conţine jurnalele de sport?
- Este greu de calculat în procente, dar încercăm să oferim informaţia pentru a-i ţine pe telespectatori la curent cu ce s-a întîmplat în sport. Scandalul nu trebuie scos în evidenţă, ci pomenit. Problema mare a televiziunilor este că mai întîi prezintă ştirea cu bătaia şi cu hoţia, apoi dau şi rezultatul.

- Se vorbeşte tot mai mult că Dolce se va înscrie în lupta pentru drepturile de televizare a meciurilor din Liga I. Este aceasta condiţia de supravieţuire a postului?
- Nu. Liga 1 e doar un vehicul care te poate duce în frunte, dar care poate să îţi aducă şi un minus în buget dacă nu ştii să-l gestionezi. Liga 1 este un produs premium, dar există viaţă şi fără meciurile din România. Normal că ne vom înscrie în bătălie, vom încerca să găsim suma pe care ne-o putem permite, dar să nu fie cu minus.

- Suma de 150 de milioane de euro înaintată de preşedintele LPF, Dumitru Dragomir, pentru viitorul contract al Ligii 1 este plauzibilă?
- Teoretic, nu, dar şi în urmă cu trei ani spunea că va lua 50 de milioane şi a luat 86, plus TVA. Poate ajunge să ia 200, însă e greu de crezut la bătălia şi concurenţa din acest moment.

"Orice este posibil, dar cred că este dificil un parteneriat de tipul Digi-GSP TV pentru viitoarele drepturi TV. Din păcate, în afară de Dolce şi Digi, nu văd alţi posibili parteneri la licitaţie"
Vlad Enăchescu, director Dolce Sport

20 la sută este acoperirea teritorială a postului Dolce Sport pe platformele Dolce, NextGen şi Boom

Competiţii transmise de Dolce Sport:

- Fotbal: Liga a II-a, Champions League şi campionatul din Portugalia
- Rugby din Franţa
- Handbal din Spania şi Germania
- NBA

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Marius Șumudică, atac către rivalele din Superliga: „Noi nu folosim injecții, știu că există echipe care apelează la alte metode de recuperare”
Superliga
Marius Șumudică, atac către rivalele din Superliga: „Noi nu folosim injecții, știu că există echipe care apelează la alte metode de recuperare”
Soția titularului incontestabil de la Rapid a făcut senzație în tribune la Rapid - Hermannstadt! Cu cercel în nas și haină de blană, a atras toate privirile
Superliga
Soția titularului incontestabil de la Rapid a făcut senzație în tribune la Rapid - Hermannstadt! Cu cercel în nas și haină de blană, a atras toate privirile
Cutremur în Superliga! Fotbalistul liderului U Cluj, prins DOPAT cu o substanță interzisă » A cerut de urgență rezilierea contractului
Superliga
Cutremur în Superliga! Fotbalistul liderului U Cluj, prins DOPAT cu o substanță interzisă » A cerut de urgență rezilierea contractului

Se poate bate mingea pe Lună? » Interviu cu astronomul Adrian Șonka: „Cineva a dus o crosă de golf în spațiu și a lovit mingea. Nu a mai văzut-o niciodată”

Bucureștiul, împânzit cu mesajele „Ion Țiriac, candidat la președinția României” » Ce se ascunde, în realitate, în spatele demersului


Comentarii (6)
geo_extreme
geo_extreme  •  14 Noiembrie 2010, 11:20

aa... de unde pana unde ati scos voi gesepe (penibililor) acel procent de 20% ? acoperire ? Stiti cumva ca Dolce se transmite prin satelit si are acoperire cam 95% din tara ? oricine se poate abona daca vrea asa ca ciocu mic Corina Marinas care ai facut tu acest articol. se stie ca voi sunteti mana in mana cu Digi, cum draq sa ziceti ceva bun de Dolce. Si oricum viitorul lui Digi nu prea mai suna bine. Asa ca „mucles„ ...

sada
sada  •  14 Noiembrie 2010, 11:17

cu siguranta vor lua liga I, nu vedeti ce investitii mari fac? Liga a II-a, campionatul Portugaliei...Champions Leage optiunea a doua...ce sa mai vorbim se vede clar unde vor sa ajunga...ultimii in domeniu in care activeaza. Spun si ei ca vor liga I ca doar nu-i doare gura, rezultatele se vad in ce competitii transmit

ockiu
ockiu  •  14 Noiembrie 2010, 10:01

cred ca inainte de-a se afisa in costum pe sticla ar trebui sa rezolve problema acoperirii postului .... extrem de putina lume poate sa`l vada - mai exact doar cei abonati la dolce si cam atat, sau gresesc?

Vezi toate comentariile (6)
Comentează