Articol de GSP - Publicat miercuri, 24 aprilie 2024 12:03 / Actualizat miercuri, 24 aprilie 2024 12:13
Betano susține Aston Villa în parcursul echipei către victorii și devine sponsorul principal de pe tricourile britanicilor
Aston Villa și Kaizen Gaming, cel mai important operator global GameTech, anunță o colaborare pe termen lung prin care Betano, brandul premium al Kaizen Gaming, devine partenerul principal al clubului, vizibil pe tricourile fotbaliștilor.
După debutul Betano pe piața britanică în parteneriat cu BVGroup, acordul pe doi ani va aduce logo-ul Betano pe partea din față a tricourilor echipei Aston Villa începând cu sezonul 2024-25. Acest nou parteneriat vine la doar câteva săptămâni după ce Betano a anunțat sponsorizarea UEFA EURO 2024™ și CONMEBOL Copa America™️ 2024.
"Suntem încântați să urăm bun venit companiei Betano în calitate de noul partener principal al Aston Villa. Dedicarea pentru inovație, nivelul de satisfacție al consumatorilor și perspectiva responsabilă asupra industriei se aliniază perfect cu valorile pe care le susținem. Aston Villa și Betano împărtășesc un angajament față de excelență și, împreună, așteptăm cu nerăbdare să obținem cele mai bune rezultate pe teren și în afara lui. Această colaborare marchează un capitol important pentru ambele organizații.", a declarat Chris Heck, Președinte Business Operations Aston Villa.
"Fanii Aston Villa au multe motive de mândrie în istoria lungă și ilustră de 150 de ani a clubului. Pasiunea lor, dublată pe teren de jucători incredibili și de managementul care au dus clubul pe drumul spre glorie, confirmă The Villans ca una dintre cele mai formidabile echipe din fotbalul mondial de astăzi. Succesul senzațional al Aston Villa pe teren în Premier League, împreună cu revenirea lor în fotbalul european, reflectă o asociere potrivită cu ascensiunea și realizările constante ale Betano.", menționează co-fondatorul și CEO-ul Kaizen Gaming, George Daskalakis.
Sponsorizarea Betano completează impactul pozitiv al clubului la nivel local, întrucât brandul contribuie constant în comunitățile în care este prezent prin inițiativele comune de responsabilitate socială corporativă. Adaptate fiecărei piețe, acestea promovează incluziunea, îmbunătățesc serviciile medicale și cresc gradul de conștientizare cu privire la probleme sociale importante.