GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  ADVERTORIAL

Purcari Wineries anunță parteneriatul cu legendarul antrenor Mircea Lucescu, în calitate de ambasador și investitor minoritar

Articol de GSP - Publicat miercuri, 04 decembrie 2024 13:02 / Actualizat miercuri, 04 decembrie 2024 15:11

Purcari Wineries Public Company Limited (BVB: WINE), liderul industriei vinurilor premium din Europa Centrală și de Est, anunță cu bucurie parteneriatul cu unul dintre cei mai de succes antrenori de fotbal din lume, Mircea Lucescu.

Alăturarea Purcari cu domnul Lucescu a început de câțiva ani și a crescut treptat, concretizându-se firesc în acest parteneriat. În acest context, domnul Lucescu devine ambasador oficial al brandului Purcari, aducându-și contribuția și în calitate de investitor minoritar.

Purcari Wineries anunță parteneriatul cu legendarul antrenor Mircea Lucescu, în calitate de ambasador și investitor minoritar

Mircea Lucescu, cu 37 de trofee câștigate într-o carieră impresionantă, este unul dintre cei mai mari antrenori din istoria fotbalului. Într-un top al celor mai buni antrenori după numărul de trofee, se clasează pe locul trei la nivel mondial, după Sir Alex Ferguson și Pep Guardiola.

În 2023, Purcari a obținut 430 de medalii la competiții internaționale, consolidându-se ca una dintre cele mai premiate vinării din lume. În luna mai a acestui an, domnul Lucescu a participat la Chateau Purcari la o acțiune simbolică de plantare de viță-de-vie din soiul Rară Neagră, soi aflat pe cale de dispariție și salvat de cercetătorii de la Purcari.

Mircea Lucescu:Pentru mine, vinul reprezintă o poveste la fel de complexă și fascinantă precum fotbalul. Deloc întâmplător, chiar cineva din fotbal m-a inițiat în lumea vinului - Sir Alex Ferguson este cel de la care am învățat pasiunea pentru acest domeniu, cu mult timp în urmă. Ulterior, odată cu drumurile mele din Ucraina înapoi spre casă, am descoperit Chateau Purcari, iar relația noastră s-a dezvoltat armonios, ducând la acest parteneriat.

Purcari reprezintă excelența și tradiția, iar alăturarea mea acestui brand și valorilor sale vine natural. Cred cu tărie că vinul, la fel ca fotbalul, poate crea legături puternice între oameni, iar eu sunt onorat să fac parte din această călătorie. Am fost întotdeauna un promotor al excelenței, fie că vorbim de fotbal sau de o cramă de prestigiu. Purcari îmi împărtășește această viziune, iar parteneriatul nostru se bazează pe dorința comună de a menține standardele înalte și de a crea experiențe de neegalat.”

Purcari Wineries anunță parteneriatul cu legendarul antrenor Mircea Lucescu, în calitate de ambasador și investitor minoritar

Victor Bostan, CEO & Fondator Purcari Wineries: „Este un privilegiu să-l avem pe Mircea Lucescu alături de noi. El este un prieten vechi al nostru și îmi face o mare bucurie să putem anunța oficial această colaborare. Valorile sale – excelența, dedicarea și capacitatea de a inspira – sunt perfecte pentru a reprezenta brandul nostru. Colaborarea dintre Purcari și Mircea Lucescu va fi marcată printr-o serie de inițiative care vor sublinia valorile comune ale excelenței și inovației, reflectând atât succesul internațional al vinurilor Purcari, cât și cariera extraordinară a domnului Lucescu.”

Despre Purcari Wineries:

Purcari Wineries Public Company Limited (cu brandurile: Purcari, Crama Ceptura, Bostavan, Bardar, Domeniile Cuza și Angel’s Estate) este unul dintre cele mai mari grupuri de vinuri și brandy din regiunea Europei Centrale și de Est. Grupul gestionează aproximativ 1.850 hectare de podgorii și operează șapte platforme de producție în România, Moldova și Bulgaria.

Purcari Wineries este lider pe segmentul vinurilor premium din România, și cel mai mare exportator de vin din Moldova, livrând în peste 40 de țări. Fondat în 1827, Château Purcari este cea mai premiată vinărie din regiunea Europei Centrale și de Est la Decanter Londra 2015-2024, precum și cea mai bine cotată cramă pe Vivino cu un scor mediu de 4.1 din 5.0, bazat pe mai mult de 100.000 de recenzii. Din februarie 2018, grupul este listat la Bursa de Valori București cu simbolul WINE.

Grupul este condus de Victor Bostan, un veteran cu peste 30 de ani de experiență în domeniul vinicol și este susținut de investitori instituționali de top precum: Horizon Capital, Fiera Capital, Conseq, East Capital și Norges Bank. 

Citește și:
Cum arată penthouse-ul lui Dennis Man din Arad, în care a investit salariul său la Parma pe o lună: „Și-a dorit mereu să fie discret”
Special
Cum arată penthouse-ul lui Dennis Man din Arad, în care a investit salariul său la Parma pe o lună: „Și-a dorit mereu să fie discret”
„Avem ofertă clară de la Dinamo!” » „Câinii” s-au înscris oficial în cursa pentru transferul atacantului
Superliga
„Avem ofertă clară de la Dinamo!” » „Câinii” s-au înscris oficial în cursa pentru transferul atacantului
Fostul mare internațional s-a cununat cu nepoata fostei lui soții. Imagini de senzație: party de lux în resort
Stiri extrasport
Fostul mare internațional s-a cununat cu nepoata fostei lui soții. Imagini de senzație: party de lux în resort

Glume în serie pe net cu David Popovici și CTP: o avalanșă de imagini generate cu AI-ul

„Dacă tu stai într-o garsonieră prăpădită...” » Radu Paraschivescu, despre achiziția de lux a lui David Popovici: „Să-l mustrăm pentru așa ceva?”


Comentarii (1)
Cocolinulbad
Cocolinulbad  •  09 Decembrie 2024, 06:39

Este revoltător să vedem cum oameni cu renume, precum Mircea Lucescu, aleg să facă reclamă unor branduri care nu au nimic românesc în ele și care aduc mai mult deservicii producătorilor locali. În loc să susțină cramele din România, care duc mai departe tradiția și munca autentică românească, preferă să promoveze interese străine, controlate din afara țării. Cum este posibil ca vinăriile din Republica Moldova, dintre care unele sunt conglomerate cu legături obscure, să fie ridicate peste cramele de prestigiu ale României? Este inadmisibil să asistăm la o astfel de trădare a valorilor naționale, mai ales când vinurile românești, cu eforturi mari, încearcă să concureze pe o piață deja acaparată de influențe externe. Purcari, un brand controlat din SUA, este doar un exemplu al modului în care capitalul străin șterge cu buretele tot ceea ce este autentic românesc. Politica actuală și interesele celor "de peste ocean" par să joace un rol crucial în acest dezechilibru. În loc să protejăm piața internă și să oferim un viitor cramelor românești, permitem ca produsele străine să domine rafturile, promovate chiar de cei care ar trebui să fie ambasadori ai României. Dacă această tendință continuă, nu doar că vom pierde respectul internațional, dar ne vom distruge propriul patrimoniu viticol. Mircea Lucescu, ce s-a întâmplat cu valorile românești? Ai fi putut sprijini vinurile autentice, care reprezintă cu adevărat România, dar ai ales să te alături celor care subminea

Vezi toate comentariile (1)
Comentează