Articol de GSP - Publicat sambata, 25 aprilie 2015 12:37
În perioada 25 aprilie – 10 mai, tinerii fotbalişti din Cupa Coca-Cola vor fi cu un pas mai aproape de marele premiu al competiţiei.
Oradea deschide sâmbătă meciurile regionale, urmate de cele din centrele de joc de la Focşani, Târgu-Mureş şi Piteşti. Echipele care vor marca cele mai multe goluri îşi vor asigura locul direct în finala de la Bucureşti.
Titlul de campioană la fotbal în sală va aduce câştigătorilor un premiu pe măsura eforturilor depuse pe teren – o tabără internaţională în Madrid, desfășurată în perioada 10-13 iulie 2015, unde vor avea ocazia să trăiască o experiență iREALă: 4 zile de antrenament alături de cel mai premiat club de fotbal din Madrid.
Pe teren, timpul se măsoară în rezultate. Statisticile înregistrate la finalul etapei locale anticipează o nouă serie de meciuri strânse până la fluierul final: Din cele 500 de echipe înscrise la start cu aproximativ 6000 de jucători, numai o echipă de fete şi una de băieţi vor fi campioanele acestei ediţii.
Din cele 35 de judeţe participante, un singur teren va găzdui bătălia finală, în Bucureşti. În completarea celor 4110 goluri marcate în peste 490 de meciuri locale, cele care vor decide marii câştigători vor fi înscrise în finală
Licee calificate în regionala de la Oradea:
Echipe băieţi:
Arad | Colegiul Naţional Preparandia Dimitrie Ţichindeal |
Bihor | Liceul Teoretic Lucian Blaga |
Cluj | Liceul Tehnologic nr.1 |
Maramureş | Colegiul Tehnic Aurel Vlaicu |
Satu Mare | Colegiul Tehnic UNIO - Traian Vuia |
Timiş | Colegiul Naţional Bănăţean |
Echipe fete:
Arad | Liceul Tehnologic Santana |
Bihor | Liceul Teoretic nr.1 Bratca |
Cluj | L.P.S.Cluj |
Maramureş | Liceul cu Program Sportiv |
Satu Mare | Colegiul Naţional Mihai Eminescu |
Timiş | Liceul Tehnologic Romulus Paraschivoiu-Lovrin |
Despre Cupa Coca-Cola
Cupa Coca-Cola este un program anual dezvoltat în parteneriat cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice. Terra Sport este sponsorul tehnic al ediţiei 2015.
Prin participarea la acest proiect, Coca-Cola România îşi respectă angajamentul de a promova un stil de viață activ în rândul consumatorilor săi, fiind un susţinător cu tradiţie al sportului de performanţă, dar şi al evenimentelor care încurajează implicarea fiecăruia dintre noi în activităţile fizice.