Articol de GSP - Publicat vineri, 28 august 2020 18:00 / Actualizat vineri, 28 august 2020 18:00
Liderul național din industria de Betting & Gaming, Superbet a semnat cu „U” Cluj un parteneriat pe 3 ani, începând cu ediția 2020-2021 a diviziei secunde, una în care „Șepcile Roșii” vor ataca promovarea în divizia de elită a fotbalului românesc. Parteneriatul a fost anunțat în cadrul unui eveniment desfășurat pe gazonul stadionului Cluj Arena. Momentul a fost completat de prezentarea lotului pe care „U” se va baza în noul sezon competițional, preum și a superticoului pentru deplasare, în culoarea noului partener, Superbet!
Impresionat de superistoria echipei și cucerită de atașamentul fanilor lui „U” Cluj, Grupul Superbet a simțit că trebuie să devină parte dintr-o călătorie începută în 1919 și marcată de momente precum finala primului campionat național disputat în sistem divizionar, ediția 1932-1933, „exilul” de la Sibiu din perioada 1940-1945 (când s-a calificat în Finala Cupei, în sezonul 1941-1942), Cupa câștigată în 1965 în fața lui Dinamo Pitești (care îl avea în primul 11 pe uriașul Dobrin), finala pierdută în 2015, în fața unei peluze care a adunat Supergenerații de suporteri ai lui U, foști studenți la Cluj, foști jucători, copiii și nepoții lor, veniți pe Arena Națională din toată țara. O echipă de tradiție a fotbalului românesc, locul 6 în clasamentul all time al prezențelor în prima divizie și a meciurilor jucate în primul eșalon valoric.
Ramona Corobian (Senior Regional Manager Superbet) a declarat: „Suntem extrem de onorați că ne aflăm astăzi aici, la acest eveniment. Suntem aici pentru a susține ”U” Cluj să ajungă în top, acolo unde este locul acestei frumoase echipe. Ne dorim performanță, ne dorim ca acest club să ajungă în Liga 1 și suntem foarte încrezători că vom avea meciuri foarte interesante la Cluj. […] Totodată ne dorim ca suporterii să poată reveni în tribune, pentru că întreaga familie ”U” Cluj, din care facem parte, are nevoie sprijinul lor.”
Asemeni lui „U” Cluj, Superbet este o prezență activă în comunitate, atât prin programele de responsabilitate socială corporativă cât și prin modul în care își desfășoară politica de recrutare și repartizare a superangajaților ei, care primesc loc de muncă în agenția aflată cel mai aproape de domiciliul propriu.
În anul în care „U” împlinea 90 de ani, Superbet deschidea prima agenție de pariuri sportive din portofoliul companiei care avea să devină numărul unu în România și să își extindă operațiunile și pe piețe externe din regiunea Europei Centrale și de Est. În 2019, între acționarii importanți ai grupului a intrat și fondul american de investiții Blackstone, cu active de peste 500 miliarde dolari. Tot în 2019, Grupul Superbet a pătruns în premieră în Top 10 companii românești.
În deplasare, pe parcursul sezonul 2020-2021, U Cluj va purta un echipament complet roșu, inspirat de parteneriatul cu Superbet. Dar șepcile roșii ale Suporterilor se vor vedea la fiecare joc și roșul va aduce energia și va puncta pasiunea și spiritul de sacrificiu al suporterilor, care e transmis și jucătorilor echipei.
„Acest parteneriat ne ajută foarte mult din multe puncte de vedere, cum ar fi cel financiar sau ca imagine. Avem în plan proiecte pe care le vom implementa împreună pe toată perioada contractului. Ne dorim să fim mai buni, ne dorim să învățăm alături de Superbet și nu numai. Vreau să le mulțumesc și celorlalți puternici parteneri, care au fost, sunt și vor rămâne cu siguranță alături de noi. Asta ne obligă pe noi, administrativ și sportiv, să ducem FC Universitatea Cluj acolo unde își dorește toată lumea.” a declarant Daniel Stanciu, Directorul general al clubului FC Universitatea Cluj.
La acest parteneriat și-a adus contribuția și o personalitate legendară a lui „U” Cluj, a sportului românesc și a medicinei românești. Superbet face prin acest parteneriat și o reverență legendarului președinte Iuliu Hațieganu, cel care a punctat misiunea lui „U”: "Scopul nostru nu este acela de a crea campioni, ci oameni sănătoși. Nu record, ci armonie, nu ură, ci camaraderie; nu victorie personală, ci victoria națiunii; nu speculă, ci jertfă". Valori promovate și de Superbet, care susține jocul responsabil și stilul de viață sănătos. Parteneriatul cu „U” Cluj e gândit și pentru că e un mijloc prin care partenerul și clubul sportiv pot promova împreună principii și valori morale.
Superbet și „U” simt că au în comun și energia aceea studențească și entuziasmul unui început perpetuu. Cu peste 5.000 de angajați, Superbet inovează continuu și caută să ofere jucătorilor săi experiențe noi. Recent, compania a lansat cel mai amplu program de fidelizare a jucătorilor și a plusat devenind primul operator din domeniul Betting & Gaming care duce experiența de joc la cel mai personal nivel, odată cu lansarea SuperSocial, rețeaua de socializare a pasionaților de pariuri sportive, care coagulează în interiorul aplicației Superbet cea mai tânără comunitate de pariori din România.
#ÎMPREUNĂSUNTEMSUPER #PARIEMPEBINE