Articol de GSP - Publicat miercuri, 18 septembrie 2024 16:32 / Actualizat miercuri, 18 septembrie 2024 17:21
Din 15 septembrie compania Zarea este alături de tine până la fluierul final al meciurilor din Superliga.
La meciul Poli Iași – Universitatea Craiova pe ambele posturi TV care au transmis în direct partida au asistat 446.500 telespectatori, dintre care 342.000 bărbați.
Derby-ul etapei trecute a adunat peste 1.000.000 de telespectatori ce au vizionat meciul pe cele două posturi, mai exact 1.007.000, 747.000 bărbați.
Zarea este o companie cu branduri pentru toate gusturile, pentru toate sărbătorile, mari și mici, de zi cu zi.
Astăzi, ZAREA are o colecție de branduri de excepție, cuprinzând 20 de branduri din categorii variate de băuturi alcoolice: vin spumant, brandy, vin liniștit, lichioruri, aperitive, băuturi albe, cidru și sangria.
Brandurile Zarea sunt lucrate cu atenție, autentice, relevante, aducând ceva pentru fiecare gust și fiecare sărbătoare, mare sau mică, de zi cu zi. Compania continuă să dezvolte și să achiziționeze noi branduri, pentru a-și păstra locul în mintea consumatorilor.
Povestea ZAREA continuă.