Articol de GSP - Publicat marti, 12 aprilie 2016 18:28
Federația engleză investighează modul în care au rulat banii la club în sezonul 2013/2014, când Leicester a obținut promovarea în Premier League, existând suspiciuni că au fost încălcate regulile de fair-play financiar.
Patronul clubului Leicester, Vichai Srivaddhanaprabha, deține compania King Power, principalul sponsor care apare pe tricourile "vulpilor".
În ianuarie 2014, oficialii lui Leicester au semnat un acord cu compania Trestellar, pentru promovarea clubului în Marea Britanie și sud-estul Asiei. Acordul a mărit veniturile echipei cu peste 13 milioane de euro. În sezonul 2014/2015, Trestellar a vândut principalele sponsorizări (numele care apare pe tricourile jucătorilor și pe stadion) către King Power, compania deținută de patronul lui Leicester.
Înainte de afacerea cu Trestellar, compania deținută de patronii din Thai apărea deja pe tricourile și stadionul din Leicester, aducând clubului un profit de 6,5 milioane de euro. După afacerea cu Trestellar, veniturile au ajuns la 20 de milioane de euro.
Firma Trestellar, administrată de un apropiat al patronului
Trestellar este o companie înființată recent de fiul și fiica lui Sir Dave Richards, un apropiat al patronilor din Thai.
Jurnaliștii de la The Guardian au descoperit că firma Trestellar nu are un site oficial sau un număr de telefon la care să poată fi contactacatată, iar la adresa înregistrată nu se găsește nici un semn care să arate că firma ar avea sediul acolo.
Liga susține că nu a lămurit încă modul în care a fost finanțată echipa în sezonul 2013-2014 și că problema este încă cercetată.
Leicester mai are nevoie de trei victorii pentru a deveni, în premieră, campioana Angliei.