Articol de GSP - Publicat luni, 26 ianuarie 2009 00:00
Cele mai importante echipe de fotbal din Scoţia, Celtic şi FC Glasgow Rangers, îşi vor pierde sponsorul principal, producătorul de bere Carling, care nu mai vrea să-şi prelungească înţelegerile care expiră în 2010, potrivit Daily Mail.
Sursa citată scrie că principalul motiv este criza economică, iar contractul este în valoare de două milioane de lire sterline pe sezon, urmând să expire în 2010. Ambele cluburi urmează să caute un nou sponsor, dar nu vor mai putea să ceară aceleaşi sume de bani ca până în prezent.
Carling va investi în total 18 de milioane de lire sterline la cele două cluburi, pînă la finalul contractului care a fost semnat în 2005, în timp ce înţelegerea trecută a fost în valoare de 12 milioane de lire.
Echipele din Scoţia obţin sume mai mici din televizări decât grupările din Anglia, iar din luna aprilie a anului trecut, producătorul de bere nu a mai avut voie să-şi inscripţioneze sigla pe produsele destinate copiilor, din cauza legislaţiei.
Sursa: NewsIn
Celtic Glasgow joacă următorul meci în Cupa Scoţiei, contra lui Dundee United. Partida este live mîine pe GSP TV, de la ora 21:45.
Cele mai importante echipe de fotbal din Scoţia, Celtic şi FC Glasgow Rangers, îşi vor pierde sponsorul principal, producătorul de bere Carling, care nu mai vrea să-şi prelungească înţelegerile care expiră în 2010, potrivit Daily Mail.
Sursa citată scrie că principalul motiv este criza economică, iar contractul este în valoare de două milioane de lire sterline pe sezon, urmând să expire în 2010. Ambele cluburi urmează să caute un nou sponsor, dar nu vor mai putea să ceară aceleaşi sume de bani ca până în prezent.
Carling va investi în total 18 de milioane de lire sterline la cele două cluburi, pînă la finalul contractului care a fost semnat în 2005, în timp ce înţelegerea trecută a fost în valoare de 12 milioane de lire.
Echipele din Scoţia obţin sume mai mici din televizări decât grupările din Anglia, iar din luna aprilie a anului trecut, producătorul de bere nu a mai avut voie să-şi inscripţioneze sigla pe produsele destinate copiilor, din cauza legislaţiei.
Sursa: NewsIn