Articol de Daniel Scorpie - Publicat joi, 27 iulie 2017 12:18
Red Bull Salzburg a introdus o inovație din acest sezon pe tricourile jucătorilor.
Cel mai tânăr titular aflat pe teren va purta la fiecare meci pe piept un sponsor diferit față de restul colegilor mai în vârstă! Un cunoscut producător de sucuri din fructe, deja sub contract cu campioana Austriei din anul 2015, a devenit partenerul premium.
Brandul băuturiii energizante va apărea numai pe mânecile tricoului " Rookie of the match", restul titularilor lui RB îmbrăcând tricouri obișnuite, cu numele sponsorilor inversați.
"Inovație, calitate, dinamism și prospețime", e sloganul promovat la ultima etapă de Hannes Wolf (foto dreapta), 18 ani, cu Wolfsberger.
Presa din Scoția, prima reacție despre jocul făcut de Ianis Hagi + Nota după Rangers - Dundee
Mutare-șoc în tenis: Novak Djokovic va fi antrenat de fostul lui mare rival!