Comentarii (83)
legend31
legend31  •  29 Octombrie 2013, 21:38
Postat de monere1980 pe 29 Octombrie 2013, 21:34

eu cred ca mai conteaza si EPO, daca intelegi ce vreau sa spun....

conteaza, evident..dar nu iti repara ligamentele, muschii sau oasele rupte..si daca(ceea ce e foarte probabil) iau ei 2..cu siguranta mai iau o gramada si tot nu sunt la nivelul lor

vladp
vladp  •  29 Octombrie 2013, 21:37
Postat de monere1980 pe 29 Octombrie 2013, 21:20

normal ca nu. Dar eu am crezut ca si cruyff si muller au jucat pe acelasi post, ptr ca sincer nu i-am vazut pe nici unul jucand. Dar am presupus ca ala care-a facut comparatia stia ce vorbeste. Vezi de ce trebuie sa te documentezi inainte sa deschizi gura? E plin de manipulatori pe-aici :)

Cruyff a fost atacant nu mijlocas. De fapt isi schimba pozitia in timpul jocului caci era unul dintre rarii jucatori care se bucurau de libertate deplina in teren. A fost ceea ce englezii numesc "attacking midfielder dar si forward. Muller a fost a striker dar asta nu inseamna ca nu pot sa-i compar, cum aiurea sugereaza cineva pe-aici. Daca l-as fi comaprat pe Cruyff cu Beckembauer, as fi zis sa fiu contrazis dar asa, imi pare rau dar nu prea intelegeti fotbalul. La modul cum judectai voi nici comapratia Ronaldo /Messi nu ar mai avea rost. Vorbim de atacanti aici !

monere1980
monere1980  •  29 Octombrie 2013, 21:34
Postat de andrei_30 pe 29 Octombrie 2013, 21:28

Foarte putini jucatori in istorie au avut capacitatea de a juca ani la rand lacel mai inalt nivel, fara a avea ani de sincope, caderi, accidentari, crize personale, etc. Media tinde sa puna accentul pe reveniri spectaculoase si alte aberatii cand de fapt fotbalisti ca Messi si Ronaldo sunt unici prin faptul ca de ani buni reusesc sa ramana foarte foarte sus, sa traga dupa ei echipa (si echipe gen Real si Barca, nu echipe de desculti) si sa bata record dupa record. Toti ceilalti fotbalisti de top au avut sezoane proaste, astia doi parca sunt roboti. Blatter e un nesimtit, un mos senil.

eu cred ca mai conteaza si EPO, daca intelegi ce vreau sa spun....

legend31
legend31  •  29 Octombrie 2013, 21:33
Postat de vladp pe 29 Octombrie 2013, 21:29

Nu cred ca ai inteles jocul lui Ronaldo brazilianului. Urmareste ce se intampla in teren cand mingea era la el. Crea spatii enorme pt coechipieri caci 3-4 adversari era pe el mereu. Un jucator de o asemenea dimensiune plimba dupa el 2-3 adversari si asta inseamna sa faci faza defenisiva. N-am nimic cu portughezul insa concentrandu-se prea mult pe atletism, a cam uitat sa dribleze, deci nu poti sa spui ca intre el si brazilian se poate face vreo comparatie. Apoi cine ti-a spus ca Ronaldo brazilianul nu "muncea", nu-si cultiva talentul? Tu crezi c viteza lui de 10.5 sec/100m se mentinea fara anternamente? A fost unul dintre cei mai rapizi atacanti din lume!

pai si asta e..plus..si portughezul atrage oameni dupa el..minim 2 mereu..acum depinde si de ce ii place fiecaruia..cristiano e la nivelul asta cam de prin 2005..sunt deja 8 ani..si mai are vreo 5 de jucat la cel mai inalt nivel, din pacate pt el, brazilianul a fost macinat de accidentari..

vladp
vladp  •  29 Octombrie 2013, 21:29
Postat de legend31 pe 29 Octombrie 2013, 20:46

Vei vedea, cand se va retrage portughezul si vor trece cativa ani, va fi considerat fara indoiala in primii 10-15 jucatori din toate timpurile..nu e suficient sa ai talent, ci trebuie sa si muncesti o gramada..iar la acest ultim capitol cristiano compenseaza enorm..nu neaparat daca esti mai talentat esti mai bun

Nu cred ca ai inteles jocul lui Ronaldo brazilianului. Urmareste ce se intampla in teren cand mingea era la el. Crea spatii enorme pt coechipieri caci 3-4 adversari era pe el mereu. Un jucator de o asemenea dimensiune plimba dupa el 2-3 adversari si asta inseamna sa faci faza defenisiva. N-am nimic cu portughezul insa concentrandu-se prea mult pe atletism, a cam uitat sa dribleze, deci nu poti sa spui ca intre el si brazilian se poate face vreo comparatie. Apoi cine ti-a spus ca Ronaldo brazilianul nu "muncea", nu-si cultiva talentul? Tu crezi c viteza lui de 10.5 sec/100m se mentinea fara anternamente? A fost unul dintre cei mai rapizi atacanti din lume!

andrei_30
andrei_30  •  29 Octombrie 2013, 21:28

Foarte putini jucatori in istorie au avut capacitatea de a juca ani la rand lacel mai inalt nivel, fara a avea ani de sincope, caderi, accidentari, crize personale, etc. Media tinde sa puna accentul pe reveniri spectaculoase si alte aberatii cand de fapt fotbalisti ca Messi si Ronaldo sunt unici prin faptul ca de ani buni reusesc sa ramana foarte foarte sus, sa traga dupa ei echipa (si echipe gen Real si Barca, nu echipe de desculti) si sa bata record dupa record. Toti ceilalti fotbalisti de top au avut sezoane proaste, astia doi parca sunt roboti. Blatter e un nesimtit, un mos senil.

monere1980
monere1980  •  29 Octombrie 2013, 21:20
Postat de legend31 pe 29 Octombrie 2013, 21:08

"Gerd Muller daca a inscris mai multe goluri inseamna ca e pur si simplu mai bun" aici chiar nu ai nimerit-o, asta pt ca jucau si pe posturi diferite..Muller si normal ca a dat atatea in perioada aia, cruyff juca si la mijloc mult..nu poti sa spui ca pentru ca inzaghi a marcat mai mult decat..maldini sa zicem e si mai bun...

normal ca nu. Dar eu am crezut ca si cruyff si muller au jucat pe acelasi post, ptr ca sincer nu i-am vazut pe nici unul jucand. Dar am presupus ca ala care-a facut comparatia stia ce vorbeste. Vezi de ce trebuie sa te documentezi inainte sa deschizi gura? E plin de manipulatori pe-aici :)

legend31
legend31  •  29 Octombrie 2013, 21:08
Postat de monere1980 pe 29 Octombrie 2013, 20:54

nu cred ca ai dreptate. Gerd Muller daca a inscris mai multe goluri inseamna ca e pur si simplu mai bun. Iar Ronaldo (portughezul) mi se pare mai bun decat Ronaldo brazilianul. Sigur, brazilianul era mai mingicar si avea si precizie, nu zic nu. Dar portughezul e mai complet ptr ca mai creaza si ocazii (nu doar suteaza la poarta cum facea brazilianul) si mai face si faza defensiva, pe cand brazilianul nu facea niciodata faza defensiva. Sau o facea foarte rar oricum.

"Gerd Muller daca a inscris mai multe goluri inseamna ca e pur si simplu mai bun" aici chiar nu ai nimerit-o, asta pt ca jucau si pe posturi diferite..Muller si normal ca a dat atatea in perioada aia, cruyff juca si la mijloc mult..nu poti sa spui ca pentru ca inzaghi a marcat mai mult decat..maldini sa zicem e si mai bun...

monere1980
monere1980  •  29 Octombrie 2013, 20:54
Postat de vladp pe 29 Octombrie 2013, 20:34

"cu ce a fost mai bun Ronaldo(brazilianul) decat portughez??" Eu cred ca intrebarea asta e o gluma; nu pot sa-mi imaginez ca cineva care se pricepe la fotbal, poate sa-i puna pe cei doi in balanta. Ronaldo brazilianul a fost un fenomen pe cand portughezul a fost este si va ramane un jucator foarte bun. Intre un fenomen si un jucator foarte bun exista o diferenta ce nu se poate masura prin nimic. Jocul brazilianului era dintr-o alta lume pe cand al portughezului este unul pamantean. Numarul de goluri nu indica decat eficienta jucatorului nu si dimensiunea talentului lui. Gerd Muller a inscris mai multe goluri decat Johan Cruyff insa nu poti sa spui ca a fost mai bun ca el!

nu cred ca ai dreptate. Gerd Muller daca a inscris mai multe goluri inseamna ca e pur si simplu mai bun. Iar Ronaldo (portughezul) mi se pare mai bun decat Ronaldo brazilianul. Sigur, brazilianul era mai mingicar si avea si precizie, nu zic nu. Dar portughezul e mai complet ptr ca mai creaza si ocazii (nu doar suteaza la poarta cum facea brazilianul) si mai face si faza defensiva, pe cand brazilianul nu facea niciodata faza defensiva. Sau o facea foarte rar oricum.

helena
helena  •  29 Octombrie 2013, 20:46

Atat Mesi cat Ronaldo au fost / sunt doi fotbalisti de exceptie-nu stiu in istoria fotbalului cand a mai fost o pereche , care sa tina steagul ani la rand ! Sa-l iau ca exemplu pe Kaka , pe care eu l-am apreciat intotdeauna , dar el( si recunosc) a avut un singur an de glorie , dupa care s-a stins . Ceva de genul s-a intamplat cu "dintosul" , desi acesta a tinut steagul sus mai mult ...Messi si Ronaldo trebuie apreciati pentru ce au facut/fac pe teren.Nu caracterul intereseaza ....

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 9
Comentează