Comentarii (25)
IonSaliu
IonSaliu  •  11 August 2023, 14:39
Postat de valentindragobete pe 10 August 2023, 23:46

Ai dreptate, ți se potrivește

Unii au nevoie de repetiții ca să priceapă. Deci, encore: “Cel ce spune ce nu ştie / N-are în viaţă bucurie / Trăieşte din gard în chin / Între pahare şi amin.”

rumunek
rumunek  •  11 August 2023, 00:41
Postat de rznt pe 10 August 2023, 16:34

la ce retata financiara face stapanul cu meciul asta e de bun simt 45 de mii. pe principiul asta, de ce mareste stapanul pretul la un bilet daca e meci de Europa? pe logica ta nu ar trebui sa faca asta, nu? ar trebui sa te bucuri ca statul isi recupereaza banii ca toti tipati din gura de sarpe cat de pagubit e statul ca nu va lasa, dar aici va dati arama pe fata, pe voi va intereseaza doar profitul stapanului!

Învață să citești cu înțelegerea textului. Succes!

valentindragobete
valentindragobete  •  10 August 2023, 23:46
Postat de IonSaliu pe 10 August 2023, 17:46

De aici vine acel cântec stil Latino-American: “Cel ce spune ce nu ştie / N-are în viaţă bucurie / Trăieşte din gard în chin / Între pahare şi amin.”

Ai dreptate, ți se potrivește

demolarii
demolarii  •  10 August 2023, 21:10

Ținând cont ca prețul plătit de Fcsb devine ban public, de patriotismul și de grija pe care patronul Fcsb a aratat-o ar fi de așteptat și o donație de circa 10 % din profit. Cat dai la un ospătar. Pe de alta parte, administratorii publici a acestui tip de obiective ar trebui sa aibă ca și preț o suma minima, cum ar fi tariful actual, dar care sa crească pana la 30% din profitul evenimentului. Adică chiria e 33000 euro. Dacă evenimentul are o profit de pana la 100000 euro. Dacă profitul e 103000, prețul creste la 34000 . Simplu. De ce? Pentru ca întreținerea costa mult din bani publici, și obiectul de activitate limitat și condiționat de o calitate minima. Dacă organizezi un concert , datorita condiției gazonului , poate pierzi inchirierea pentru 3 meciuri. Nu aștept comentări ci o reacție a celor ce administrează pe bani publici astfel de obiective neperformante...

lefter_popescu
lefter_popescu  •  10 August 2023, 18:55
Postat de IonSaliu pe 10 August 2023, 17:46

De aici vine acel cântec stil Latino-American: “Cel ce spune ce nu ştie / N-are în viaţă bucurie / Trăieşte din gard în chin / Între pahare şi amin.”

Amice, dom dragobete, care încearcă sa-ti pună piedica dar se tot faultează singur, habar nu are ca Rapid si-a construit între 1936-38 un stadion din bani privați ( atenție! Din bani privati) . Odată cu venirea comuniștilor stalinisti la putere după 1945, stadionul a fost confiscat ( precum toate fabricile, uzinele ,locuințele și bunurile populatiei) . Acum s-a construit o hahalera de stadion Rapid (precum e și Ghencea) din bani publici .Numai ca la Rapid , stadionul trebuia returnat ca o reparație morala pt cel naționalizat sau măcar sa-i fie permis sa joace pe el fără a mai plăti vreo chirie. Spun toate acestea pt ca stadionul Rapid nu trebuie băgat în aceeași oala cu celelalte stadioane din tara construite din bani publici.

IonSaliu
IonSaliu  •  10 August 2023, 17:59
Postat de IonSaliu pe 10 August 2023, 17:12

Cel mai correct şi fair din punct de vedere economic ar fi: 1) o sumă fixă 2) plus un procent din încasări. Este clar pentru toată lumea că numărul de spectatori contribuie la “deprecierea capitalului”(uzură). Un exemplu de închiriere ar fi “25000 plus 10% din încasări”. În cazul FCSB – CFR, închirierea ar fi costat 25000 + 30000 = 55000. Cred că ar fi just şi favorabil ambelor părti. Pentru o echipă ca FCSB, fără stadion propriu, e mult mai profitabil decât să joace pe un stadion de 5000 locuri. Mai bine te duci şi la Craiova…

Rapiduleţu’ reprezintă un caz antieconomic. Dat fiind numărul mare de suporteri ai echipei, clubul ar avea profituri mult mai substanţiale dacă ar juca pe Arena Naţională. La fel şi Dinamo. Nici nu le-ar trebui un stadion nou, sub 30000 locuri. Fotbalul este business, şi banii sunt pe primul şi al doilea loc. Bucureştiul are deja două mari stadioane construite din banii cetăţenilor Români (adică şi Ghencea). Are şi trei echipe cu baze de suporteri comparabile cu marile cluburi Europene. Încasările ar contribui substanţial la buna sănătate financiară a cluburilor. Federaţia ar avea datoria să programeze meciurile celor trei echipe încât să nu se suprapună. Cel mai grandios oraş al lumii, New York, are două echipe de fotbal profesionist care joacă pe acelaşi stadion. Nu s-au certat niciodată, iar stadionul prosperă ca fiind gazda a doi clienţi. Plus că mai închiriază şi unor echipe din fotbalul American universitar, chiar şi de soccer. Banul contează mai mult ca orişice!

IonSaliu
IonSaliu  •  10 August 2023, 17:46
Postat de valentindragobete pe 10 August 2023, 17:31

Saliule, toate echipele din prima ligă cu excepția farului, nu au stadioane proprii fiind construite din banii statului în diverse perioade istorice. Nu mai bate câmpii chiar daca algoritmul tau, deși discutabil, se poate îmbunătăți. Să nu sari cu exemplul CFR, stadionul a fost a sindicatului CFR și l-a dat pe nimic adică pe spaga patronului ungur, îți aduci aminte de rezoluția lui petrov pe memoriul patronului cate suna cam asa "să se analizeze cele sesizate de agentul economic" și s-a "sesizat"!

De aici vine acel cântec stil Latino-American: “Cel ce spune ce nu ştie / N-are în viaţă bucurie / Trăieşte din gard în chin / Între pahare şi amin.”

IonSaliu
IonSaliu  •  10 August 2023, 17:42
Postat de IonSaliu pe 10 August 2023, 17:12

Cel mai correct şi fair din punct de vedere economic ar fi: 1) o sumă fixă 2) plus un procent din încasări. Este clar pentru toată lumea că numărul de spectatori contribuie la “deprecierea capitalului”(uzură). Un exemplu de închiriere ar fi “25000 plus 10% din încasări”. În cazul FCSB – CFR, închirierea ar fi costat 25000 + 30000 = 55000. Cred că ar fi just şi favorabil ambelor părti. Pentru o echipă ca FCSB, fără stadion propriu, e mult mai profitabil decât să joace pe un stadion de 5000 locuri. Mai bine te duci şi la Craiova…

Rapiduleţu’ reprezintă un caz antieconomic. Dat fiind numărul mare de suporteri ai echipei, clubul ar avea profituri mult mai substanţiale dacă ar juca pe Arena Naţională. La fel şi Dinamo. Nici nu le-ar trebui un stadion nou. Fotbalul este business, şi banii sunt pe primul şi al doilea loc. Bucureştiul are deja două mari stadioane construite din banii cetăţenilor Români (adică şi Ghencea). Are şi trei echipe cu baze de suporteri comparabile cu marile cluburi Europene. Încasările ar contribui substanţial la buna sănătate financiară a cluburilor. Federaţia ar avea datoria să programeze meciurile celor trei echipe încât să nu se suprapună. Cel mai grandios oraş al lumii, New York, are două echipe de fotbal profesionist care joacă pe același stadion. Nu s-au certat niciodată, iar stadionul prosperă ca fiind gazda a doi clienţi. Plus că mai închiriază şi unor echipe din fotbalul American universitar, chiar şi de soccer. Banul contează mai mult ca orişice!

valentindragobete
valentindragobete  •  10 August 2023, 17:31
Postat de IonSaliu pe 10 August 2023, 17:12

Cel mai correct şi fair din punct de vedere economic ar fi: 1) o sumă fixă 2) plus un procent din încasări. Este clar pentru toată lumea că numărul de spectatori contribuie la “deprecierea capitalului”(uzură). Un exemplu de închiriere ar fi “25000 plus 10% din încasări”. În cazul FCSB – CFR, închirierea ar fi costat 25000 + 30000 = 55000. Cred că ar fi just şi favorabil ambelor părti. Pentru o echipă ca FCSB, fără stadion propriu, e mult mai profitabil decât să joace pe un stadion de 5000 locuri. Mai bine te duci şi la Craiova…

Saliule, toate echipele din prima ligă cu excepția farului, nu au stadioane proprii fiind construite din banii statului în diverse perioade istorice. Nu mai bate câmpii chiar daca algoritmul tau, deși discutabil, se poate îmbunătăți. Să nu sari cu exemplul CFR, stadionul a fost a sindicatului CFR și l-a dat pe nimic adică pe spaga patronului ungur, îți aduci aminte de rezoluția lui petrov pe memoriul patronului cate suna cam asa "să se analizeze cele sesizate de agentul economic" și s-a "sesizat"!

mutulica10
mutulica10  •  10 August 2023, 17:30

a castigat statul din 2 meciuri cat nu o sa faca csa steaua tot sezonul , sa nu uitam ca la fiecare bilet de asemenea se plateste tva din partea cumparatorului ! sa nu va mire o fuziune cu o cota parte pt mapn in viitorul foarte apropiat , o sa fie o intelegere , probabil si din faptul ca refuza csa-ul sa prezinte documentele prin care s-a trecut de la ei la afc si apoi la fc , este ceva foarte dubios , probabil sudul o sa aiba soarta celor de la craiova sud :)))

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează