Articol de GSP - Publicat joi, 05 noiembrie 2015 09:28
Bucureștiul a primit în urmă cu un an acordul găzduirii a 4 meciuri de la Campionatul European din 2020, însă statul român trebuie să îndeplinească niște norme.
Pe lîngă neregulile de la Arena Națională, mai există și alte probleme. Lucrările la linia de metrou care ar trebui să lege aeroportul de centrul Capitalei și lucrările la autostrada București-Nădlac întîrzie să înceapă. Pe lîngă acestea, nu se mai știe nimic de renovarea celor 4 stadioane pe care ar trebui să se desfășoare antrenamentele echipelor care ar urma să joace în România: Ghencea, Dinamo, Giulești și Arcul de Triumf.
Mircea Sandu, fostul șef al FRF și cel care a reușit să înscrie România pe lista țărilor gazde pentru turneul final din 2020, a tras un semnal de alarmă cu privire la aceste nereguli.
"Au trecut un an și două luni de cînd am aprobat în Comitetul Executiv la UEFA și nu văd să se fi întîmplat ceva acolo. Dosarul ăla are niște obligații foarte clare, pe care statul român prin guvernul României și le-a asumat și nu am văzut nimic într-un an și două luni de zile.
În primul rând, cele 4 stadioane din București care trebuiau să găzduiască antrenamentele pentru cele 4 meciuri trebuie să fie la 4 stele. Noi am desemnat stadioanele Steaua, Dinamo, Rapid și Tineretului (n.r. Arcul de Triumf). Trebuie să aibă tribunele acoperite. În plus, în București trebuie făcut metroul de la aeroport pînă în centru, pînă în 2019. Trebuie făcută autostrada București - Nădlac...", a spus Mircea Sandu la Digisport.
Glume în serie pe net cu David Popovici și CTP: o avalanșă de imagini generate cu AI-ul