Comentarii (73)
Spaceballs
Spaceballs  •  11 Iulie 2024, 11:48
Postat de legio.sud pe 11 Iulie 2024, 10:33

Dacă tu la 3-0 pt batavi te legi de fazele disputate din acel meci ești p e n i b i l .

Calitatea arbitrajului si fazele discutabile pot fi judecate indiferent de scor. Omul la asta face referire, nu la faptul ca in meciul cu noi a fost viciere de rezultat. Cand citesti ceva conecteaza si creierul la celelalte simturi, ca sa nu cazi in penibil cand ii faci pe altii penibili. Stii ce zic?

ionica007
ionica007  •  11 Iulie 2024, 11:47
Postat de Pepiciordeplai pe 11 Iulie 2024, 10:45

Fostii aia mari fundadi au facut o gramada de penaltyuri cu intrari cu talpa sus, drept urmare pana si noi i-am batut cu penalty pe final, cu fundasii aia mari de care zici tu.

Nu-l lua prea mult in seama pe prazar, habar n'are pe ce lume traieste. Si in fotbalul englez se platesc polite, Southgate nu este inghitit de foarte multi. Penalty-ul a fost fara dubii, se incearca acum alta varianta, cu un presupus hent la Saka...:)

DoarDiviziaB
DoarDiviziaB  •  11 Iulie 2024, 11:46
Postat de legio.sud pe 11 Iulie 2024, 10:31

Băiețaș nu confunda fotbalul cu agricultura din moment ce foști mari fundași englezi spun că nu a fost penalty , pt că nu-i halești pe olandezi vii tu și spui aiureli pe aici , nu-i frumos !

cred ca tu confunzi fotbalul cu orice. ala a fost 11m clar. piciorul ridicat si a lovit fara mingie. te intreb ceva: daca era la jumatatea terenului se dadea lovitura libera? daca da atunci este fault. daca este fault oriunde se intampla se judeca la fel. cei de care spui tu ca au spus ca nu a fost 11m sunt frustrati care cu siguranta au interes in ceva la fel cum in romania se fac convocarile de multe ori pe interes. in anglia multi au fost socati de selectie si multi au fost deranjati de neconvocarea lui X si lui Y iar acum haterilor le cade greu faptul ca au ajuns in finala. asta este unul dintre motivele pentru care are exista persoane care spun ca nu a fost 11m. uita-te inca o data la reluare si o sa observi ca a fost o neglijenta limita cu inconstienta. la noi l-au scos pe mogos si nu au primit nimic. credeau ca merge la fel si aici. nu a fost sa fie. ce sa vezi? anglia nu este romania.

Spaceballs
Spaceballs  •  11 Iulie 2024, 11:43
Postat de Cristyan71 pe 11 Iulie 2024, 10:45

Dacă e sa cautam nod in papura si sa cercetam adânc arbitrajele din meciurile Olandei au fost si ei avantajați,putem spune lejer ca si Dumfries putea lua 2 galbene in meciul cu noi și automat rosu,același Dumfries a mai avut niște intrari criminale in meciul cu Turcia,abia a luat un galben spre sfârșitul meciului,i sa permis prea mult olandezului aceste intrari foarte dure si uite ca roata se întoarce,karma......

Daca arbitrajul nu ar fi fost favorabil Olandei pana la simifinala, Dumfries trebuia sa fie acasa de mult timp iar inca cativa ar fi stat pe banca aseara. Una peste alta, cand echipele mari pierd se face valva mare ca ar fost nedreptatite. Cand aia mici sunt jefuiti nu intereseaza pe nimeni.

bogat
bogat  •  11 Iulie 2024, 11:31

E aiurea ce fac olandezii. Chiar daca or avea ceva dreptate referitor la arbitraj, nu pot spune ca le-a fost total ostil, este vorba despre penaltyul ala care cum necum a avut o baza sa fie acordat (desi as spune subscriu la ceea ce spune Neville). Realitatea e ca Olanda a jucat foarte prost, la mica ciupeala, s-au aparat precum echipele mici pe linia careului de 16 m. A fost un joc dezamagitor, iar repriza a doua a fost una dintre cele mai rpoaste de la Euro2024. Nu-mi plac englezii, ma gandeam ca olandezii o sa-i invinga, insa pe teren jocul a demonstrat contrariul. Anglia a meritat mai mult calificarea iar Olanda nu a dat totul pe teren cum spune van Dijk ci a jucat minimalist, urat, fara ocazii de gol, fara pretentii de a ajunge in finala.

muzzi1
muzzi1  •  11 Iulie 2024, 11:26

ala pare a fi penalty! are toate elementele! ce ma nedumireste insa pe mine, cum a mai batut tot Dio Kane Lupo penalty, nu il durea piciorul? la ce s-a vazut parea ca i-a rupt piciorul!

Dan19861986
Dan19861986  •  11 Iulie 2024, 11:21

Sa sti ca nu e penibil de loc pentru ca desi am pierdut 3-0 si putea fi mai mult judecand dupa ocazile alora meciul ar fi fost complet diferit DACA aveam penalty si om in plus din minutul 3 ( aia era decizia corecta nu o zic eu doar ci jurnalisti nemti si britsnici si spanioli ) apoi DACA mai luau un rosu la faza aia cu Mogos iar era alta treaba practic cand au dat ei golul ala ei trebuia sa fie in 10 si condusi nu cred ca mai faceau ei spectacol . Apoi la 1-0 se ducea Mihaila singur cu portarul oprit aiurea de arbitru era 1-1 iar se juca altfel, ideea e ca ei si daca ne dadeau 10 - 0 noi tot indreptatiti as ne plangem de arbitraj am fi fost pentru ca ne-a jefuit in momente cheie. Uite sa iti dau un exemplu daca arbitru la Anglia Slovacia nu dadea lovitura libera pentru anglia la faza de la golul egalizator sau dadea dupa autul ala pentru slovaci nu pentru englezi aveam alta finala acum dar pe logica ta englezii nu ar fi trebuit sa se planga ca de ce conteaza un out sau o lovitura libera la 40 de metrii doar ca te inselii un out poate schimba o calificare si totusi la meciul Romaniei nu vorbim de outuri vorbim de toate fazele decisive date pentru ei deci scorul final e irelevant in contextul ala la fel si jocul foarte slab facut de noi evident aveam mai mult curaj si incredere in superioritate numerica si cu avantaj pe tabela decat condusi si frustrati de arbitru. Evident ca ieri nu a fost penalty de asta sunt bucuros ca s-a facut dreptate daca era penalty nu avea farmec

didi2020
didi2020  •  11 Iulie 2024, 11:17
Postat de TruthHammer pe 11 Iulie 2024, 02:57

Wow wow wow.... Câtă vorbărie, câtă furie, câtă dreptate vor ei acum!! Să le spună cineva Olanezilor proverbul cu roata.... Nu prea au comentat arbitrajul, aceluiași domn Felix, în urma meciului cu România!! Panseluțe... Dacă atunci a fost bine și frumos, serviți și acum... Dar luați cu pâine sau coajă de copac, că face bine la stomac!!! Ce să faceți boss... V-au tăvălit lalelele, trandafirii!!

De fapt greseala a fost ca nu au dat hent la Saka. VAR-ul asta trebuia sa verifice, nu fault.

Cristyan71
Cristyan71  •  11 Iulie 2024, 10:45

Dacă e sa cautam nod in papura si sa cercetam adânc arbitrajele din meciurile Olandei au fost si ei avantajați,putem spune lejer ca si Dumfries putea lua 2 galbene in meciul cu noi și automat rosu,același Dumfries a mai avut niște intrari criminale in meciul cu Turcia,abia a luat un galben spre sfârșitul meciului,i sa permis prea mult olandezului aceste intrari foarte dure si uite ca roata se întoarce,karma......

Pepiciordeplai
Pepiciordeplai  •  11 Iulie 2024, 10:45
Postat de legio.sud pe 11 Iulie 2024, 10:31

Băiețaș nu confunda fotbalul cu agricultura din moment ce foști mari fundași englezi spun că nu a fost penalty , pt că nu-i halești pe olandezi vii tu și spui aiureli pe aici , nu-i frumos !

Fostii aia mari fundadi au facut o gramada de penaltyuri cu intrari cu talpa sus, drept urmare pana si noi i-am batut cu penalty pe final, cu fundasii aia mari de care zici tu.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 8
Comentează