Comentarii (189)
Catalynn_20
Catalynn_20  •  29 Mai 2024, 23:25
Postat de tictictic pe 29 Mai 2024, 21:52

Culmea este ca Steaua, chiar daca astazi se numeste FCSB, n-are nicio problema identitatara sau de originalitate nativa; exista si traieste din '47 de cand s-a nascut ca fenomen fotbalistic in constiinta milioanelor de suporteri, in analele istorice ale forurilor oficiale ale fotbalului romanesc si international, in perceptia subliminala deplina atat a lumii fotbalului de pretutindeni cat si in cea a rivalilor traditionali, a dusmanilor si haterilor sai de-o viata. Asa se explica, pe langa stadioanele pline cu zeci de mii de fani si audientele uriase pe care le produce constant in media tv si pe internet, si capacitarea cantitatilor incredibile de comentarii pe blogurile ziarelor de sport on-line, 90% dintre acestea fiind postate zi-lumina de catre aia ce au treaba de cand se stiu cu Steaua si nu dorm noptile de "grija" ei! Pe bune, pe aia ii doare la basca de Talpan si de aiureala lui de "fotbal" numita "Steaua" pentru ca asa a zis o tanti judecatoare intre gatitul unei oale de sarmale, invartitul unei clatite in tigaie si vizionatul unui episod din telenovela cu Izaura. "Boala" lor este Steaua, si ei stiu bine in subconstientul lor care este aia, de aici si prezenta lor masiva pe subiect si virulenta viscerala a comentariilor postate. CFR-ul a castigat 6 campionate si poate sa castige inca alte 60, ca nu doare pe nimeni...:) In reala criza de identitate este CSA-ul lui Talpan, pentru ca nu starneste nici pasiuni si nici invidii pe

Tataie, FC Fcsb exista din 2003, insa “legal”, conform Justiției (sau acum nu îți mai place democrația!? ) exista din 2017, prin urmare, regulamentar are un singur titlu, nici măcar 6. Ce “cred” unii și alții e vax albina, cotează actele, documentele si înscrisurile. Sau te crezi cumva la biserică unde nu cercetezi ci doar “crezi”!? :-))) Ca tu “crezi” ca un Civic e X8 sau “pt tine” Honda e BMW nu o transforma in adevăr nici măcar dacă alte miliarde de oameni “cred” la fel ca tine. Însă vezi tu tataie, cu “credința” merge până la un punct. Când apar dovezi clare, “credința” se disipează, mai rămâne doar o mână de “credincioși”. Cam așa și cu fcsbistii. Până acum se tot amăgeau cu “continuitatea”, cu “site-ul UEFA” și alte bazaconii, acum ca s-a ales praful le-a mai rămas una: “cantitatea contează!”. Se laudă peste tot cu numărul. Doar ca așteaptă câteva luni până FRF și UEFA repun Steaua în drepturi iar FC Fcsb va părăsi iar Europa prin “Sǎrindar”, vedem atunci câtă “cantitate” mai rămâne. Despre calitate chiar nu are rost să mai discutăm ….

Catalynn_20
Catalynn_20  •  29 Mai 2024, 23:25
Postat de istet10 pe 29 Mai 2024, 21:00

Ce intreb eu si ce spui tu ... Revin: Trebuie sa tina cont Parlamentul romanesc de ce spune unul ca Ceferin? NU! Ba, trezeste-te, nu este nici un abuz. Daca era se rezolva simplu in contencios!

Nu, dar nu ar trebui să țină cont de recomandarea Consiliului Concurenței, de exemplu!?

Dobermannul
Dobermannul  •  29 Mai 2024, 23:06
Postat de istet10 pe 29 Mai 2024, 20:54

Ba, am vorbit de privatizare? Tu nu esti capabil sa intelegi un text simplu? Dancu a facu pasii ca sa fie posibila o ASOCIERE. Ceea ce nu inseamna privatizare. Cum este acum NU va promova csa. Lucru foarte clar. Iar atunci se pune intrebarea fireasca: pt ce se cheltuiesc bani publici daca nu se doreste o minima performanta?

Astia nu inteleg nici daca le desenezi.

tictictic
tictictic  •  29 Mai 2024, 22:19
Postat de _Adrian_1 pe 29 Mai 2024, 19:15

Cand a facut gigimea cinste tarii ma inchipuitule? Cand zecesebe si-a luat ZECE de la Silkeborg, un fel de Gloria Buzau a Danemarcei? Cand a fost eliminata rusinos de Karagandy, echipa dintr-un oras dinspre granita cu Mongolia a Kazahstanului? Cand a fost eliminata si mai rusinos de Slovan Liberec (da, fix clientii dedebistilor) cu gol al unui atacant DIN BAHREIN? In realitate, cam de cand instantele au pus capat imposturii gigiste, ciobanul tau face tara de ras in cupele europene. Iar asta nu e o opinie ci un fapt indiscutabil.

Da, ai dreptate! Insa ca sa ajungi la "umilintele" de care povestesti tu, trebuie obligatoriu sa te califici pentru intrecerile alea. Evident ca Rapidul tau nu s-a umilit niciodata in halul asta prin cupele europene pentru ca n-avea cum, cata vreme in toata istoria lui centenara a zacut mai bine de 50 de ani prin diviziile D, C si B. Iar astazi, in mod sigur, de pe locul 6 n-are nicio sansa sa se umileasca prin fotbalul european... :))) P.S.: Pe voi v-a umilit Steaua, in singura ocazie din istoria voastra in care ati indraznit sa scoateti capul in Europa la nivel inalt, eliminandu-va fara discutie intr-un sfert de finala de EL...:)))

tictictic
tictictic  •  29 Mai 2024, 21:52
Postat de Catalynn_20 pe 29 Mai 2024, 17:24

Deocamdată ți-am demontat cu legi și regulamente toate fcsbismele răsuflate. Te distrezi!? Io vad ca plângi aici de dimineață până seara, simți aproape sfârșitul FC Fcsbeului ca echipa relevanta, un club al cărui identitate e bazata pe “pt mine FC Fcsb este …”. Nu doar FRF respectă sentința “neexecutorie”, dar și comicaria cu “site-ul UEFA” e gata să se prăbușească, deși UEFA nu dă 2 bani pe Justiția coruptă din România. :-)))))))) Ba, ai ajuns bătaia de joc a tuturor cu inepțiile tale … și deși negi, știm cu toții ca ai o vârstă care presupune ceva înțelepciune! Dar de unde nu e …

Culmea este ca Steaua, chiar daca astazi se numeste FCSB, n-are nicio problema identitatara sau de originalitate nativa; exista si traieste din '47 de cand s-a nascut ca fenomen fotbalistic in constiinta milioanelor de suporteri, in analele istorice ale forurilor oficiale ale fotbalului romanesc si international, in perceptia subliminala deplina atat a lumii fotbalului de pretutindeni cat si in cea a rivalilor traditionali, a dusmanilor si haterilor sai de-o viata. Asa se explica, pe langa stadioanele pline cu zeci de mii de fani si audientele uriase pe care le produce constant in media tv si pe internet, si capacitarea cantitatilor incredibile de comentarii pe blogurile ziarelor de sport on-line, 90% dintre acestea fiind postate zi-lumina de catre aia ce au treaba de cand se stiu cu Steaua si nu dorm noptile de "grija" ei! Pe bune, pe aia ii doare la basca de Talpan si de aiureala lui de "fotbal" numita "Steaua" pentru ca asa a zis o tanti judecatoare intre gatitul unei oale de sarmale, invartitul unei clatite in tigaie si vizionatul unui episod din telenovela cu Izaura. "Boala" lor este Steaua, si ei stiu bine in subconstientul lor care este aia, de aici si prezenta lor masiva pe subiect si virulenta viscerala a comentariilor postate. CFR-ul a castigat 6 campionate si poate sa castige inca alte 60, ca nu doare pe nimeni...:) In reala criza de identitate este CSA-ul lui Talpan, pentru ca nu starneste nici pasiuni si nici invidii pe

tictictic
tictictic  •  29 Mai 2024, 21:26
Postat de _Adrian_1 pe 29 Mai 2024, 19:15

Cand a facut gigimea cinste tarii ma inchipuitule? Cand zecesebe si-a luat ZECE de la Silkeborg, un fel de Gloria Buzau a Danemarcei? Cand a fost eliminata rusinos de Karagandy, echipa dintr-un oras dinspre granita cu Mongolia a Kazahstanului? Cand a fost eliminata si mai rusinos de Slovan Liberec (da, fix clientii dedebistilor) cu gol al unui atacant DIN BAHREIN? In realitate, cam de cand instantele au pus capat imposturii gigiste, ciobanul tau face tara de ras in cupele europene. Iar asta nu e o opinie ci un fapt indiscutabil.

Da, ai dreptate! Insa ca sa ajungi la "umilintele" de care povestesti tu, trebuie obligatoriu sa te califici pentru intrecerile alea. Evident ca Rapidul tau nu s-a umilit niciodata in halul asta prin cupele europene pentru ca n-avea cum, cata vreme in toata istoria lui centenara a zacut mai bine de 50 de ani prin diviziile D, C si B. Iar astazi, in mod sigur, de pe locul 6 n-are nicio sansa sa se umileasca prin fotbalul european... :))) P.S.: Pe voi v-a umilit Steaua, in singura ocazie din istoria voastra in care ati indraznit sa scoateti capul in Europa la nivel inalt, eliminandu-va fara discutie intr-un sfert de finala de EL...:)))

istet10
istet10  •  29 Mai 2024, 21:00
Postat de Catalynn_20 pe 29 Mai 2024, 12:08

UEFA nu spune nicăieri ca echipele de drept public nu pot evolua în competițiile lor sau ale membrilor afiliați. Dacă spune, arată-mi exact unde, așa cum vrea Dobermanul, “cu legea și regulamentul în mâna”! Mai mult, Ceferin a declarat public anul trecut ca politica UEFA prioritizează “meritul sportiv”. Prin urmare, deși nu se referă strict la Steaua, UEFA spune ca o echipa care și-a obținut un drept pe teren nu ar trebui să fie împiedicată administrativ . Tu ai înțeles altceva!?

Ce intreb eu si ce spui tu ... Revin: Trebuie sa tina cont Parlamentul romanesc de ce spune unul ca Ceferin? NU! Ba, trezeste-te, nu este nici un abuz. Daca era se rezolva simplu in contencios!

istet10
istet10  •  29 Mai 2024, 20:56
Postat de Catalynn_20 pe 29 Mai 2024, 12:09

Exact asta spun: Steaua și Corvinul TREBUIE să meargă la TAS!!!

Sa se duca si sa nu se mai intoarca! Cine ii tine sa nu se duca?

istet10
istet10  •  29 Mai 2024, 20:54
Postat de Catalynn_20 pe 29 Mai 2024, 12:19

Bai pseudo istetule, tu nu pricepi ca lega romana, de data asta chiar o lege organica, INTERZICE privatizarea instituțiilor publice!? Deci cum vrei tu sa desprinzi secția de fotbal din club și să o asociezi când legea nu permite!? Ca să se întâmple ce vrei tu trebuie întâi și întâi ca CSA să renunțe la statutul de instituție publică. Dar dacă o face pierde alte avantaje și se expune inutil. Și pt ce!? Ca să facă unii bani de pe urma secției de fotbal!? Deci bagă în capul ăla pseudo isteț: nu va exista nicio asociere, steaua dacă va promova, va promova așa cum e azi! Dacă în L1 va fi ciuca bătăilor, nu știm. Cu un management defectuos foarte probabil ca va fi cum zici! Însă acei oameni pot fi dați afară dacă nu performează. Dă-l tu însă afară pe ne-a jjijji! Poți!? :-)))

Ba, am vorbit de privatizare? Tu nu esti capabil sa intelegi un text simplu? Dancu a facu pasii ca sa fie posibila o ASOCIERE. Ceea ce nu inseamna privatizare. Cum este acum NU va promova csa. Lucru foarte clar. Iar atunci se pune intrebarea fireasca: pt ce se cheltuiesc bani publici daca nu se doreste o minima performanta?

Dobermannul
Dobermannul  •  29 Mai 2024, 20:05
Postat de tictictic pe 29 Mai 2024, 16:58

Nea janta, esti gresit si in capul tau e o varza totala! Licentele FRF si UEFA sunt absolut distincte, n-au prea mare legatura una cu alta; au la baza criterii si norme specifice diferite. Astfel, poti avea licenta FRF pentru liga I-a fiind club in insolventa, insa niciodata licenta UEFA pentru competitiile europene (ex. Sibiu); poti avea licenta FRF pentru liga profesionista si sa n-ai licenta UEFA pentru ca n-ai cerut-o (ex. UTA); poti sa obtii o licenta UEFA pentru preliminariile europene conform unei proceduri speciale (in cazul castigarii Cupei), chiar daca n-ai licenta de prima liga de la FRF (ex. Corvinul). In esenta, normele de licentiere difera; spre ex in liga I-a primesti licenta sa joci pe un stadion pe care UEFA nu-l permite la licentierea pentru cupele europene; in liga I-a primesti licenta si daca esti in insolventa, in competitiile UEFA, NU! Revenind la speta Corvinul, in calitate de castigatoare a Cupei Romaniei, procesul de licentiere UEFA este simplu: dovada inchirierii unui stadion conform standardelor UEFA, asigurarea infrastructurii locale pentru un meci international (drumuri, cazare, suporteri, oficiali, media, siguranta, ambulante si medici) si dovada de solventa financiara a costurilor partidei retur din deplasare. Deci, daca esti club de drept public, n-ai drept legal si sportiv la licenta pentru liga profesionista, insa poti obtine licenta pentru cupele europene, prin exceptie de la UEFA, doar daca castigi Cupa Romaniei. PUNCT!

Varza e prea putin. In capul lor este o adevarata gradina de ... legume.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 19
Comentează