Comentarii (28)
sibelius
sibelius  •  17 Decembrie 2011, 20:11
Postat de daddy pe 17 Decembrie 2011, 19:49

Gresesti fundamental. Nu e nicidecum exemplul tau. Repetentia nu este contrazisa printr-o lege. Daca elevul respectiv ar fi exmatriculat pentru ca, spre exemplu este bolnav de SIDA, sau pe motive rasiale sau orice alt motiv care incalca legile in vigoare atunci instanta categoric se va pronunta pentru reinmatricularea elevului. Tocmai asta nu vrei sa intelegi. Regulile oricarui club privat nu pot fi in contradictie cu legile normale, votate de legiuitorii tarilor si uniunilor din care fac parte tarile respective.

FC Sion a fost exclusa pentru nerespectarea "regulilor jocului". Nu pentru ca avea presedinte negru, violet sau gay. Cand te afiliezi stii exact ce drepturi si obligatii ai. Excluderea clubului nu contrazicea in niciun fel Constitutia. Pe acelasi rationament un tribunal poate sa spuna ca e ilegal sa nu poti folosi un jucator care a fost eliminat in meciul anterior.

daddy
daddy  •  17 Decembrie 2011, 20:00

Asadar ca sa intelegi intr-un final iti explic esentialul foarte scurt: Nicio regula a unui club oricat de privat nu poate incalca legile fundamentale! Despre asta este vorba si asta am spus mereu. Evident ca nu interzice nimeni sa fie exclus un mebru daca nu respecta regulile daca acestea sunt legale. Dar in cazul acesta acea regula a fost dovedita ilegala prin acea decizie. de aceea FIFA si UEFA trebuie sa tina cont de acea decizie asa cum a tinut cont si in cazul Bosman.

daddy
daddy  •  17 Decembrie 2011, 19:52

Cel mai bun exemplu ti l-am dat anterior. Altfel FIFA si mai ales UEFA, pentru ca ei erau in speta, nu au putut pastra regula care ii incalca lui Bosman dreptul la munca. De asta si spun ca FIFA si UEFA nu sunt neaparat de rea credinta pentru ca nu au reguli care sa incalce legile in general. Tocmai de asta, pentru credibilitatea lor, aceste decizii trebuie luate in seama pentru a-si moderniza si ei regulamentele dupa legi. Societatea evolueaza si de asta exista parlament pentru ca legislatia sa fie mereu moderna si la necesitatile zilei.

daddy
daddy  •  17 Decembrie 2011, 19:49
Postat de sibelius pe 17 Decembrie 2011, 19:43

Te inseli. Un organism privat functioneaza dupa reguli proprii. Nu contrazice nicio constitutie eliminarea unei echipe dintr-o competitie pentru nerespectarea regulilor. E ca si cum un tribunal ar spune ca un repetent trebuie reinmatriculat in aceasi clasa. Are vreo competenta judecatorul?

Gresesti fundamental. Nu e nicidecum exemplul tau. Repetentia nu este contrazisa printr-o lege. Daca elevul respectiv ar fi exmatriculat pentru ca, spre exemplu este bolnav de SIDA, sau pe motive rasiale sau orice alt motiv care incalca legile in vigoare atunci instanta categoric se va pronunta pentru reinmatricularea elevului. Tocmai asta nu vrei sa intelegi. Regulile oricarui club privat nu pot fi in contradictie cu legile normale, votate de legiuitorii tarilor si uniunilor din care fac parte tarile respective.

daddy
daddy  •  17 Decembrie 2011, 19:46
Postat de vioblanco pe 17 Decembrie 2011, 19:03

sunteti idioti!!! tribunalul sportiv nu are nici-o treaba cu legile prevazute in constitutia unei tari.......cati retardati pe aici......ce ar fi trebuit sa faca bacila?, sa il dea in judecata pe gardos pentru vatamare din culpa??iar competitia uefa leaque este sub egida forului SPORTIV european.........asa ca.......mai ganditi-va inainte de a posta ceva pe site

Om fi noi idioti dar tu ne intreci inzecit prin exemplul stupid pe care l-ai dat. Accidentarile de genul respectiv fac parte din joc si din consecintele lui astfel ca fiecare jucator isi asuma acele riscuri. De asta nici boxerii nu se pot da in judecata ca si-au facut movee sau si-au spart dintii, nici pilotii de raliuri nu pot da in judecata firmele producatoare de masini ca au avut accident etc. Dar daca in schimb un jucator ar intra in mod vadit intentionat si fara legatura cu jocul atunci s-ar putea intampla fara discutie ceea ce consideri tu aberant.

sibelius
sibelius  •  17 Decembrie 2011, 19:43
Postat de daddy pe 17 Decembrie 2011, 19:40

...continuare mesaj anterior... Cum poti debita o astfel de monstruozitate cu "jurisdictia" unui tribunal civil? Nicio lege si niciun regulament nu poate fi mai presus de legile si constitutia unei tari sau a unei uniuni de tari cum este UE. Si in general acest lucru este valabil si cu regulile FIFa si UEFA. Tocmai de asta deciziile instantelor trebuie luate in seama de catre acestia pentru a-si imbunatati propriul regulament in corelare cu legislatia.

Te inseli. Un organism privat functioneaza dupa reguli proprii. Nu contrazice nicio constitutie eliminarea unei echipe dintr-o competitie pentru nerespectarea regulilor. E ca si cum un tribunal ar spune ca un repetent trebuie reinmatriculat in aceasi clasa. Are vreo competenta judecatorul?

daddy
daddy  •  17 Decembrie 2011, 19:40

...continuare mesaj anterior... Cum poti debita o astfel de monstruozitate cu "jurisdictia" unui tribunal civil? Nicio lege si niciun regulament nu poate fi mai presus de legile si constitutia unei tari sau a unei uniuni de tari cum este UE. Si in general acest lucru este valabil si cu regulile FIFa si UEFA. Tocmai de asta deciziile instantelor trebuie luate in seama de catre acestia pentru a-si imbunatati propriul regulament in corelare cu legislatia.

daddy
daddy  •  17 Decembrie 2011, 19:36
Postat de sibelius pe 17 Decembrie 2011, 19:27

Singura problema care se pune e competenta si jurisdictia unui tribunal civil in cauza respectiva. Daca tu faci parte dintr-un club privat si prin regulament ti se interzice sa te imbraci in verde duminica si esti dat afara pentru acest lucru un tribunal civil nu poate da o hotarare prin care sa fii primit inapoi.

Aberezi. Si nu o spun cu rautate sau ca sa te jignesc. Daca o instanta civila da o sentinta ca acea interzicere este ilegala acel club privat trebuie sa tina cont de ea. Mai departe are tot dreptul sa excluda membrul respectiv chiar si fara motiv dar nu in timpul unei competitii in desfasurare daca tot instanta decide acest lucru. Cazul Bosman este concludent in aceasta privinta. Dupa mintea ta ar fi putut ca FIFa si UEFA sa nu tina cont de acea decizie a Curtii Europene de Justitie....

sibelius
sibelius  •  17 Decembrie 2011, 19:36
Postat de vioblanco pe 17 Decembrie 2011, 19:03

sunteti idioti!!! tribunalul sportiv nu are nici-o treaba cu legile prevazute in constitutia unei tari.......cati retardati pe aici......ce ar fi trebuit sa faca bacila?, sa il dea in judecata pe gardos pentru vatamare din culpa??iar competitia uefa leaque este sub egida forului SPORTIV european.........asa ca.......mai ganditi-va inainte de a posta ceva pe site

Corect ce spui. Fiecare cartonas rosu ar fi contestat in instanta ca amenzile de la politie.

sibelius
sibelius  •  17 Decembrie 2011, 19:27
Postat de daddy pe 17 Decembrie 2011, 18:26

TAS nu este instanta superioara unui tribunal civil. De fapt cuvantul tribunal din denumirea TAS este impropriu si e mai mult asa, de moft. Astfel, niciodata TAS nu va putea judeca si da sentinte altele decat pe plan sportiv. Nu veti vedea niciodata conducatori de cluyb care au facut evaziune foscala sau alte prostii sa fie condamnati la inchisoare de catre TAS. TAS poate suspenda sportiv persoana/clubul etc. Mai departe procuratura si tribunalele civile judeca in profunzime cazul. Astfel ca TAS nu poate anula decizia unui tribunal civil, repet, singurul "oficial" recunoscut de tot ce inseamna drept penal/civil/...

Singura problema care se pune e competenta si jurisdictia unui tribunal civil in cauza respectiva. Daca tu faci parte dintr-un club privat si prin regulament ti se interzice sa te imbraci in verde duminica si esti dat afara pentru acest lucru un tribunal civil nu poate da o hotarare prin care sa fii primit inapoi.

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează