Comentarii (385)
talpaiadului
talpaiadului  •  31 Iulie 2024, 19:33
Postat de Catalynn_22 pe 31 Iulie 2024, 18:15

Nu avea ce acte să arate. Ai spus ca ai înțeles ce s-a întâmplat în 1998 dar posibil sa îți fi scăpat niște amănunte. Ce nu am înțeles noi la vremea aia, nu ne-a spus nimeni și nici noi nu ne-am informat corect (nu e doar complezență însă nici nu prea aveai de unde dacă nu erai în domeniu) este ca pur și simplu nu exista o cale legală de a desprinde secția de fotbal de club și a o privatiza, CSA fiind și atunci, ca și astăzi, o instituție publică. Cei de la CSA au făcut o mânărie exact cum fac astăzi cei de la Corvinul sau Reșița. Ca și astăzi ne spun ca e totul kosher și nu e nimic de văzut aici. Doar ca nu e deloc așa. Ce au făcut atunci a fost să închidă pur și simplu secția și să externalizeze activitatea la un club terț, doar ca acel club nu era Steaua ci o entitate fără nicio legătură cu Steaua căreia i se cedase un lot de jucători si i se permitea folosirea mărcii. Problema e ca palmaresul este netransferabil și asta este foarte logic dacă stai și te gândești bine. La persoanele fizice este imposibil (David Popovici nu își poate transfera titlurile altcuiva, corect!?) însă la persoanele juridice există o portiță, ca să “continui” trebuie să preiei clubul. Dacă nu îl preiei nu se poate pune problema de continuitate, ci vei avea propriul tău palmares. Despre momentul 2003 chiar nu mai e cazul să discutăm, acolo a fost o mânărie grosolană, măcar în 1998 s-au păstrat niște aparente. Tu zici ca legile și restul nu contează si nu trebuie respectate. Pe bune!? Sper ca glumeai

Pai normal ca Talpan nu are ce fel de acte sa arate, din moment ce continuitatea fotbalistica a unei echipe nu se dovedeste prin acte, fiind doar o realitate observabila si nu o calitate juridica. Spuneai deunazi ca Becali a facut o mare greseala atunci cand a trasformat AFC-ul intr-o SC/SA, dar si Talpan a facut o greseala la fel de mare atunci cand a inceput lupta in justitie pentru a adauga in palmaresul FCSA-ului trofeele de dupa 2003, demonstrand fara nici o putinta de tagada faptul ca echipa Steaua si-a continuat activitatea in prima liga si dupa ce Becali a transformat AFC-ul in SC/SA. Faptul ca FCSB este continuatoarea Stelei ramane o realitate irefutabila, chiar daca echipa a continuat intr-o directie diferita, gresita in opinia mea, nemaiputandu-se pune semnul de egalitate intre FCSB si Steaua din multiple motive, pe care nu are rost sa le mai repet.

Catalynn_22
Catalynn_22  •  31 Iulie 2024, 18:15
Postat de talpaiadului pe 31 Iulie 2024, 16:20

Talpan nu a aratat nici un fel de acte care sa demonstreze retragerea echipei Steaua din campionat, ci doar niste hotarari judecatoresti referitoare la nume, marca si palmares, hotarari care privesc niste bunuri materiale si nu au nici o legatura cu continuitatea fotbalistica a echipei. Pe mine nu m-a deranjat niciodata sa recunosc cu fair play atunci cand intelesesem ceva in mod gresit, eu, spre deosebire de tine, nesuferind de un complex de superioritate asupra altora si fiind interesat doar de binele Stelei si nu al FCSB-ului sau FCSA-ului. Eu sunt de acord cu fecesebistii in privinta continuitatii doar datorita faptului ca dreptatea e de partea lor, pe mine neincalzindu-ma cu nimic acest lucru, atat timp cat eu nu consider FCSB a fi Steaua in lipsa majoritatii valorilor spirituale steliste si, intr-o mai mica masura, a valorilor materiale.

Nu avea ce acte să arate. Ai spus ca ai înțeles ce s-a întâmplat în 1998 dar posibil sa îți fi scăpat niște amănunte. Ce nu am înțeles noi la vremea aia, nu ne-a spus nimeni și nici noi nu ne-am informat corect (nu e doar complezență însă nici nu prea aveai de unde dacă nu erai în domeniu) este ca pur și simplu nu exista o cale legală de a desprinde secția de fotbal de club și a o privatiza, CSA fiind și atunci, ca și astăzi, o instituție publică. Cei de la CSA au făcut o mânărie exact cum fac astăzi cei de la Corvinul sau Reșița. Ca și astăzi ne spun ca e totul kosher și nu e nimic de văzut aici. Doar ca nu e deloc așa. Ce au făcut atunci a fost să închidă pur și simplu secția și să externalizeze activitatea la un club terț, doar ca acel club nu era Steaua ci o entitate fără nicio legătură cu Steaua căreia i se cedase un lot de jucători si i se permitea folosirea mărcii. Problema e ca palmaresul este netransferabil și asta este foarte logic dacă stai și te gândești bine. La persoanele fizice este imposibil (David Popovici nu își poate transfera titlurile altcuiva, corect!?) însă la persoanele juridice există o portiță, ca să “continui” trebuie să preiei clubul. Dacă nu îl preiei nu se poate pune problema de continuitate, ci vei avea propriul tău palmares. Despre momentul 2003 chiar nu mai e cazul să discutăm, acolo a fost o mânărie grosolană, măcar în 1998 s-au păstrat niște aparente. Tu zici ca legile și restul nu contează si nu trebuie respectate. Pe bune!? Sper ca glumeai

Jason
Jason  •  31 Iulie 2024, 16:56
Postat de Catalynn_22 pe 29 Iulie 2024, 16:09

Pleacă bă 10 clase, ca ești mai inept chiar si decât o … Talpă fcsbistă! Te aștept miercuri pe live cu “pont” dacă vrei reply de la mine. :-)))

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

talpaiadului
talpaiadului  •  31 Iulie 2024, 16:20
Postat de Catalynn_22 pe 30 Iulie 2024, 21:15

Bun, deci ai înțeles perfect, dar refuzi să accepți realitatea. Nu vrei să accepți ca ai fost mințit în față de ne-a jjijji în cârdășie cu Sandu și Mitică și ai crezut minciuna respectivă atâția ani, tu ăla, marele deștept ai fost dus de nas ca ultimul fraier. Nu îți face griji, e în natura umană. A spus-o Twain acum 100 de ani, a repetat-o Musk relativ curând: este incredibil cât de ușor poți păcăli pe cineva și este apoi aproape imposibil să îl convingi ca a fost păcălit. Asta e băi Talpă, ce vina am eu sau Talpan ca tu ești cum ești!? Ce să facem noi!? Ți-am spus realitatea, ți-am arătat actele și dovezile legale, știi ca avem dreptate insa cu toate astea refuzi sa accepți adevărul pt ca nu iti convine și mai ales te face sa pari ultimul neghiob. Nici mie nu mi-a convenit faptul ca AFC Steaua nu era Steaua deși nu aveam niciun dubiu in acest sens iar palmaresul e acum mai “subțire” cu un titlu si o cupă, dar actele și cadrul legislativ arată clar ca judecătorii au dreptate și ca am fost mințit. Tu trăiești în lumea ta, fcsbista, unde actele, legile, instanțele etc. nu contează atunci când nu îți servesc scopurilor, iar pt ca la fel ca tine sunt foarte mulți, majoritatea chiar, ai impresia ca așa trebuie să fie și ca toți ar trebui să gândim la fel. Ei bine nu, prefer să fiu în minoritate, de convins fcsbisti am renunțat demult, chiar nu știu de unde ai tras și concluzia asta, probabil o altă reminiscență ca și limbajul de lemn, ce vreau e doar acel buton roșu, atat! :-)))

Talpan nu a aratat nici un fel de acte care sa demonstreze retragerea echipei Steaua din campionat, ci doar niste hotarari judecatoresti referitoare la nume, marca si palmares, hotarari care privesc niste bunuri materiale si nu au nici o legatura cu continuitatea fotbalistica a echipei. Pe mine nu m-a deranjat niciodata sa recunosc cu fair play atunci cand intelesesem ceva in mod gresit, eu, spre deosebire de tine, nesuferind de un complex de superioritate asupra altora si fiind interesat doar de binele Stelei si nu al FCSB-ului sau FCSA-ului. Eu sunt de acord cu fecesebistii in privinta continuitatii doar datorita faptului ca dreptatea e de partea lor, pe mine neincalzindu-ma cu nimic acest lucru, atat timp cat eu nu consider FCSB a fi Steaua in lipsa majoritatii valorilor spirituale steliste si, intr-o mai mica masura, a valorilor materiale.

Catalynn_22
Catalynn_22  •  30 Iulie 2024, 21:15
Postat de talpaiadului pe 30 Iulie 2024, 18:15

Tu spui ca Becali nu a preluat Steaua, am inteles asta inca de la inceputul discutiei noastre de pe acest articol si oricum o stiam de dinainte, tu repetand ineptia respectiva deja de nenumarate ori pe sectiunea de comentarii a GSP. Tu descrii continuitatea fotbalistica a unei echipe ca pe o magie in iarba, echipa Steaua disparand pur si simplu din prima liga, ca magarul in ceata, pentru ca in 2017 sa apara din neant in liga a patra, chipurile aceeasi echipa, care nu ar fi fost infiintata, ci ar fi "continuat". Iar Becali nu ar fi preluat echipa Steaua, ci doar lotul de jucatori, antrenorii, staff-ul administrativ, suporterii si locul din prima liga. Asa gandesti si te comporti tu Catalynne, precum un fanfaron narcisist si penibil, un activist pe sectiunea de comentarii a GSP din postura de martor al lui Talpan, care incearca sa-i convinga pe ceilalti ca niste procese in instanta, referitoare la nume, marca si palmares, ar putea afecta in vreun fel continuitatea fotbalistica a unei echipe.

Bun, deci ai înțeles perfect, dar refuzi să accepți realitatea. Nu vrei să accepți ca ai fost mințit în față de ne-a jjijji în cârdășie cu Sandu și Mitică și ai crezut minciuna respectivă atâția ani, tu ăla, marele deștept ai fost dus de nas ca ultimul fraier. Nu îți face griji, e în natura umană. A spus-o Twain acum 100 de ani, a repetat-o Musk relativ curând: este incredibil cât de ușor poți păcăli pe cineva și este apoi aproape imposibil să îl convingi ca a fost păcălit. Asta e băi Talpă, ce vina am eu sau Talpan ca tu ești cum ești!? Ce să facem noi!? Ți-am spus realitatea, ți-am arătat actele și dovezile legale, știi ca avem dreptate insa cu toate astea refuzi sa accepți adevărul pt ca nu iti convine și mai ales te face sa pari ultimul neghiob. Nici mie nu mi-a convenit faptul ca AFC Steaua nu era Steaua deși nu aveam niciun dubiu in acest sens iar palmaresul e acum mai “subțire” cu un titlu si o cupă, dar actele și cadrul legislativ arată clar ca judecătorii au dreptate și ca am fost mințit. Tu trăiești în lumea ta, fcsbista, unde actele, legile, instanțele etc. nu contează atunci când nu îți servesc scopurilor, iar pt ca la fel ca tine sunt foarte mulți, majoritatea chiar, ai impresia ca așa trebuie să fie și ca toți ar trebui să gândim la fel. Ei bine nu, prefer să fiu în minoritate, de convins fcsbisti am renunțat demult, chiar nu știu de unde ai tras și concluzia asta, probabil o altă reminiscență ca și limbajul de lemn, ce vreau e doar acel buton roșu, atat! :-)))

talpaiadului
talpaiadului  •  30 Iulie 2024, 18:15
Postat de Catalynn_22 pe 30 Iulie 2024, 12:27

Continuarea discuției nu are rost atât timp cat tu fie nu înțelegi, fie refuzi să înțelegi niște chestii de bază și bați apa în piua pe o narațiune care cumva ți s-a imprimat pe cortex și nu poți deloc gândi dincolo de ea. Încă odată, eu NU spun ca Becali a preluat Steaua! Nu spun așa ceva pt ca actele arată o cu totul altă stare de lucruri. Ți-am explicat ca unui om (ca să nu te mai insult, dar la cat de clar am fost pricepea și un … neom!) ce s-a întâmplat în 2003. Ți-am explicat și de ce nu are ce recupera CSA de la el, în afara faptului ca le-a folosit proprietatea intelectuală fără încuviințare. Actele și cadrul legislativ sunt clare: CSA este și a fost instituție publică, iar asta înseamnă ca secția de fotbal nu se poate desprinde de club și privatiza, deci în 1998 au făcut o mânăreală exact cum vor unii azi cu asocierea, rezultatul fiind ca AFC Steaua nu era Steaua. În 2003 Becali nici măcar AFCul nu l-a preluat, ci doar a fost acționat în SAul lui, SA care exista și azi însă fără AFC în component pt ca l-a falimentat. Astea este realitatea reliefata de acte, documente și înscrisuri, dacă tu poți aduce alte documente care să susțină povestea ta, discutăm! Altfel nu văd rostul, doar pe povești și “logică” fcsbista nu poți convinge decât pe cei ca tine, ceilalți vor dovezi clare …

Tu spui ca Becali nu a preluat Steaua, am inteles asta inca de la inceputul discutiei noastre de pe acest articol si oricum o stiam de dinainte, tu repetand ineptia respectiva deja de nenumarate ori pe sectiunea de comentarii a GSP. Tu descrii continuitatea fotbalistica a unei echipe ca pe o magie in iarba, echipa Steaua disparand pur si simplu din prima liga, ca magarul in ceata, pentru ca in 2017 sa apara din neant in liga a patra, chipurile aceeasi echipa, care nu ar fi fost infiintata, ci ar fi "continuat". Iar Becali nu ar fi preluat echipa Steaua, ci doar lotul de jucatori, antrenorii, staff-ul administrativ, suporterii si locul din prima liga. Asa gandesti si te comporti tu Catalynne, precum un fanfaron narcisist si penibil, un activist pe sectiunea de comentarii a GSP din postura de martor al lui Talpan, care incearca sa-i convinga pe ceilalti ca niste procese in instanta, referitoare la nume, marca si palmares, ar putea afecta in vreun fel continuitatea fotbalistica a unei echipe.

Catalynn_22
Catalynn_22  •  30 Iulie 2024, 12:27
Postat de talpaiadului pe 29 Iulie 2024, 17:06

1. Continuitatea fotbalistica a unei echipe, indiferent de numele ei, nu are nici o legatura cu legalitatea preluarii echipei de catre un patron anume sau cu actele pe care acesta le detine la un moment dat, continuitatea fiind doar o realitate observabila si nu o calitate juridica. Eu am spus inca de dinainte ca tu sa-ti faci cont pe GSP ca Steaua lui Becali (pe atunci se numea Steaua) nu mai reprezenta adevarata Steaua, valorile steliste fiind inlocuite cu valorile gigiste, dar continuitatea nu are legatura nici cu abandonarea valorilor steliste si nici cu pierderea numelui, marcii si palmaresului, fiind un aspect independent, de sine statator. Spui ca Becali a preluat Steaua in neconformitate cu legea? De acord cu tine, asta am sustinut si eu dintotdeauna, dar acest lucru trebuie dovedit in instanta, in asa fel incat echipa sa revina la titularul de drept. Echipa, habotnicule, nu doar numele, palmaresul si marca. 2. FCSA e plina de acte ca broasca de raie, dar nu detine actele necesare intocmirii dosarului de promovare in prima liga in conformitate cu legea sportului si regulamentul FRF. Daca ar fi fost dupa mine, in 1998 MApN ar fi trebuit sa investigheze balivernele lui Sandu si Dragomir referitoare la "directiva" UEFA si sa mentina statutul Stelei neschimbat sau sa organizeze o licitatie transparenta pentru vanzarea Stelei, in asa fel incat Steaua sa fie privatizata in mod legal, dar ministrul apararii de atunci a decis s-o praduiasca in cardasie cu niste inte

Continuarea discuției nu are rost atât timp cat tu fie nu înțelegi, fie refuzi să înțelegi niște chestii de bază și bați apa în piua pe o narațiune care cumva ți s-a imprimat pe cortex și nu poți deloc gândi dincolo de ea. Încă odată, eu NU spun ca Becali a preluat Steaua! Nu spun așa ceva pt ca actele arată o cu totul altă stare de lucruri. Ți-am explicat ca unui om (ca să nu te mai insult, dar la cat de clar am fost pricepea și un … neom!) ce s-a întâmplat în 2003. Ți-am explicat și de ce nu are ce recupera CSA de la el, în afara faptului ca le-a folosit proprietatea intelectuală fără încuviințare. Actele și cadrul legislativ sunt clare: CSA este și a fost instituție publică, iar asta înseamnă ca secția de fotbal nu se poate desprinde de club și privatiza, deci în 1998 au făcut o mânăreală exact cum vor unii azi cu asocierea, rezultatul fiind ca AFC Steaua nu era Steaua. În 2003 Becali nici măcar AFCul nu l-a preluat, ci doar a fost acționat în SAul lui, SA care exista și azi însă fără AFC în component pt ca l-a falimentat. Astea este realitatea reliefata de acte, documente și înscrisuri, dacă tu poți aduce alte documente care să susțină povestea ta, discutăm! Altfel nu văd rostul, doar pe povești și “logică” fcsbista nu poți convinge decât pe cei ca tine, ceilalți vor dovezi clare …

talpaiadului
talpaiadului  •  29 Iulie 2024, 18:23
Postat de talpaiadului pe 29 Iulie 2024, 17:06

1. Continuitatea fotbalistica a unei echipe, indiferent de numele ei, nu are nici o legatura cu legalitatea preluarii echipei de catre un patron anume sau cu actele pe care acesta le detine la un moment dat, continuitatea fiind doar o realitate observabila si nu o calitate juridica. Eu am spus inca de dinainte ca tu sa-ti faci cont pe GSP ca Steaua lui Becali (pe atunci se numea Steaua) nu mai reprezenta adevarata Steaua, valorile steliste fiind inlocuite cu valorile gigiste, dar continuitatea nu are legatura nici cu abandonarea valorilor steliste si nici cu pierderea numelui, marcii si palmaresului, fiind un aspect independent, de sine statator. Spui ca Becali a preluat Steaua in neconformitate cu legea? De acord cu tine, asta am sustinut si eu dintotdeauna, dar acest lucru trebuie dovedit in instanta, in asa fel incat echipa sa revina la titularul de drept. Echipa, habotnicule, nu doar numele, palmaresul si marca. 2. FCSA e plina de acte ca broasca de raie, dar nu detine actele necesare intocmirii dosarului de promovare in prima liga in conformitate cu legea sportului si regulamentul FRF. Daca ar fi fost dupa mine, in 1998 MApN ar fi trebuit sa investigheze balivernele lui Sandu si Dragomir referitoare la "directiva" UEFA si sa mentina statutul Stelei neschimbat sau sa organizeze o licitatie transparenta pentru vanzarea Stelei, in asa fel incat Steaua sa fie privatizata in mod legal, dar ministrul apararii de atunci a decis s-o praduiasca in cardasie cu niste inte

...lopi, pagubind statul nu numai de un bun national instrainat pe gratis din patrimoniu, ci si de datoria acumulata catre buget pe parcursul multor ani de zile. Becali e vinovat, la fel si Paunescu, dar MApN este cel putin la fel de vinovat ca toti ceilalti in ceea ce priveste instrainarea Stelei si tocmai de aceea Talpan, care este juristul MApN, nu a facut nimic pentru a recupera echipa, deoarece readucerea pe tapetul instantelor de judecata a multiplelor ilegalitati comise la vremea respectiva ar implica MApN in aceeasi masura ca si pe Becali sau Paunescu, cu repercusiuni grave la adresa institutiei reprezentate de el. Doar procurorii pot face lumina in ceea ce priveste tranzactionarea Stelei, juristul avand doar rolul de avocat care nu poate investiga sau invinui clientul pe care il reprezinta, iar parchetul militar a investigat deja speta in cauza, punand batista pe tambal. De aceea eu nu am nici o simpatie sau respect pentru Talpan si procesele lui sau pentru pseudoechipa numita FCSA, care nu au contribuit cu nimic la renasterea Stelei, ci, dimpotriva, au facut doar rau tuturor si nici un bine nimanui.

talpaiadului
talpaiadului  •  29 Iulie 2024, 17:06
Postat de Catalynn_22 pe 29 Iulie 2024, 10:59

Încă odată, pt absolut toate afirmațiile mele EXISTĂ acte! Ce acte nu are Steaua pt promovare mă!? Vorbim despre un regulament de promovare care copiază un articol din lege pe care chiar Burleanu îl consideră inechitabil (vezi ultima lui conferință se presa!). Poate îmi explici tu cum de acel articol nu apărea în regulament până în 2017 când a fost reactivată secția de fotbal a Stelei. În lege e de la bun inceput, FRF l-a introdus în regulamentul de licențiere abia în 2017, de ce!? Cum să afirmi ca poți “continua” o echipă/club fără acte mă!? Unde suntem aici, în evul mediu!? Sunt de acord ca în 2003 nu era ca azi când sunt obligați să dea bon fiscal și pt o înghețată, dar aici nu vorbim de o tarabă în Obor ci de tranzacționarea celui mai mare brand sportiv al țării. Acte există, însă nu cele care să susțină minciunile lu’ Becali pe care tu le-ai luat ca scriptură. Actele spun negru pe alb ca Becali nu a preluat niciodată Steaua, doar a făcut niște mânarii în cârdășie cu Sandu și Mitică pt a da o spoială de legalitate și legitimitate, însă cum a zgâriat Talpan puțin suprafața s-a și văzut mizeria. De asta a pierdut și pierde proces după proces nu din cauza “statului paralel”. În instanță nu țin poveștile lui, cum nici la mine nu țin poveștile tale. Vii cu acte și îmi demonstrezi matematic ca ai dreptate, jos pălăria!, nu, te țin doar în insulte și miștouri! Te mai întreb odată: poți prezenta acte valabile ca ne-a jjijji a preluat legal Steaua și o putea “continua”!?

1. Continuitatea fotbalistica a unei echipe, indiferent de numele ei, nu are nici o legatura cu legalitatea preluarii echipei de catre un patron anume sau cu actele pe care acesta le detine la un moment dat, continuitatea fiind doar o realitate observabila si nu o calitate juridica. Eu am spus inca de dinainte ca tu sa-ti faci cont pe GSP ca Steaua lui Becali (pe atunci se numea Steaua) nu mai reprezenta adevarata Steaua, valorile steliste fiind inlocuite cu valorile gigiste, dar continuitatea nu are legatura nici cu abandonarea valorilor steliste si nici cu pierderea numelui, marcii si palmaresului, fiind un aspect independent, de sine statator. Spui ca Becali a preluat Steaua in neconformitate cu legea? De acord cu tine, asta am sustinut si eu dintotdeauna, dar acest lucru trebuie dovedit in instanta, in asa fel incat echipa sa revina la titularul de drept. Echipa, habotnicule, nu doar numele, palmaresul si marca. 2. FCSA e plina de acte ca broasca de raie, dar nu detine actele necesare intocmirii dosarului de promovare in prima liga in conformitate cu legea sportului si regulamentul FRF. Daca ar fi fost dupa mine, in 1998 MApN ar fi trebuit sa investigheze balivernele lui Sandu si Dragomir referitoare la "directiva" UEFA si sa mentina statutul Stelei neschimbat sau sa organizeze o licitatie transparenta pentru vanzarea Stelei, in asa fel incat Steaua sa fie privatizata in mod legal, dar ministrul apararii de atunci a decis s-o praduiasca in cardasie cu niste inte

Randoomwins11
Randoomwins11  •  29 Iulie 2024, 16:39
Postat de Catalynn_22 pe 29 Iulie 2024, 16:09

Pleacă bă 10 clase, ca ești mai inept chiar si decât o … Talpă fcsbistă! Te aștept miercuri pe live cu “pont” dacă vrei reply de la mine. :-)))

nu plange,te umilesc pana din nou nu imi dai reply. ti-am spus,Steaua din liga 1 se califica mai departe si elimina pe maccabi. ti-am dat multe linkuri din ultimul an in care am spus ca batem si am batut fara probleme. chiar in meciul cu corvinul am spus ca batem cu 3-0 si culmea ca fix 3-0 s-a terminat. ha ha ha. *** repet,sasnele mele sa am dreptate cand spun ca batem sunt de peste 85%,deci mi-am asumat acel risc *** ha hah a.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 39
Comentează