Comentarii (385)
GeraldBest
GeraldBest  •  08 August 2024, 17:19
Postat de Catalynn_22 pe 03 August 2024, 11:43

Aprecierile sunt de la mine, nu neapărat pt ca sunt de acord cu tot ce ai spus pe final, dar măcar, cum nu intenționam să mai continui discuția fiind clar ca subiectul este epuizat pentru moment, să știi ca am citit ce ai scris, și nu doar am trecut peste cu lejeritatea cu care o fac la recenziile meciurilor, cu toate ca ieri ți-am dat like/respect la recenzia meciului de pe Arc, tocmai pt ca nu l-am văzut și recenziile tale sunt obiective, și chiar dacă mă leg de forma “de lemn”, fondul e OK. :-))) Dar am dat de postarea SL de azi dimineață, și vine ca o continuare la ce am discutat și arată halul în care lumea e păcălită profitându-se de superficialatea și complezența maselor, deci: “Buna dimineata, dragi stelisti ! Noi nu ne-am uitat la meciul dintre Ddb Lotus si "Gloria" Buzau, dar am primit cateva mesaje de la stelisti care ne-au spus ca domnul comentator a repetat obsesiv GLORIA Buzau. Nu, nu fratilor. Este FC Buzau. Gloria nu mai este. Gloria a murit in 2016. La fel si Poli Iasi sau Otelul. Pe langa faptul ca vechile societati s-au desfiintat, iar noile echipe au alt CIS, aceste echipe care evolueaza in Liga 1 nu au nici macar marca "echipelor istorice" (cum le place unora sa zica). “. ….. tu probabil vei spune ca nu iti pasa de astfel de detalii, doar ca e ca și în politică, dacă nu suntem cu ochii pe ei ca pe butelii, ne trezim ca ne-au lăsat în fundul gol și au instaurat dictatura când faptul e deja consumat și e aproape imposibil sa mai schim

tzeapa fra*&(re ha ha

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

Kartrighter
Kartrighter  •  04 August 2024, 23:25
Postat de Catalynn_22 pe 03 August 2024, 11:43

Aprecierile sunt de la mine, nu neapărat pt ca sunt de acord cu tot ce ai spus pe final, dar măcar, cum nu intenționam să mai continui discuția fiind clar ca subiectul este epuizat pentru moment, să știi ca am citit ce ai scris, și nu doar am trecut peste cu lejeritatea cu care o fac la recenziile meciurilor, cu toate ca ieri ți-am dat like/respect la recenzia meciului de pe Arc, tocmai pt ca nu l-am văzut și recenziile tale sunt obiective, și chiar dacă mă leg de forma “de lemn”, fondul e OK. :-))) Dar am dat de postarea SL de azi dimineață, și vine ca o continuare la ce am discutat și arată halul în care lumea e păcălită profitându-se de superficialatea și complezența maselor, deci: “Buna dimineata, dragi stelisti ! Noi nu ne-am uitat la meciul dintre Ddb Lotus si "Gloria" Buzau, dar am primit cateva mesaje de la stelisti care ne-au spus ca domnul comentator a repetat obsesiv GLORIA Buzau. Nu, nu fratilor. Este FC Buzau. Gloria nu mai este. Gloria a murit in 2016. La fel si Poli Iasi sau Otelul. Pe langa faptul ca vechile societati s-au desfiintat, iar noile echipe au alt CIS, aceste echipe care evolueaza in Liga 1 nu au nici macar marca "echipelor istorice" (cum le place unora sa zica). “. ….. tu probabil vei spune ca nu iti pasa de astfel de detalii, doar ca e ca și în politică, dacă nu suntem cu ochii pe ei ca pe butelii, ne trezim ca ne-au lăsat în fundul gol și au instaurat dictatura când faptul e deja consumat și e aproape imposibil sa mai schim

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

Catalynn_22
Catalynn_22  •  03 August 2024, 11:43
Postat de talpaiadului pe 02 August 2024, 19:10

Nu e vorba de "aparente" vs "legi", ci de modul diferit in care percepem realitatea care ne inconjoara. PS: Weekend placut si tie! Asa cum ti-am mai explicat si in trecut, noi existam pe GSP doar prin comentariile noastre, eu neavand nimic impotriva ta ca om, ci doar impotriva entitatii tale manifestate in comentariile pe care le postezi pe GSP, acolo unde iti reprosez faptul ca existi doar pentru a posta impotriva fecesebistilor si ca ii ataci si jignesti pe toti cei care nu sunt in mod fatis antifecesebisti, asimilandu-i si pe aceia fecesebistilor. Asta nu inseamna ca nu sunt dispus sa te ascult atunci cand ai ceva de spus referitor la situatia Stelei sau sa iti dau dreptate atunci cand dreptatea este de partea ta, eu considerandu-te pe tine in continuare fratele meu stelist din tabara FCSA-ului, la fel cum ii consider si pe fecesebisti fratii mei stelisti din tabara FCSB-ului.

Aprecierile sunt de la mine, nu neapărat pt ca sunt de acord cu tot ce ai spus pe final, dar măcar, cum nu intenționam să mai continui discuția fiind clar ca subiectul este epuizat pentru moment, să știi ca am citit ce ai scris, și nu doar am trecut peste cu lejeritatea cu care o fac la recenziile meciurilor, cu toate ca ieri ți-am dat like/respect la recenzia meciului de pe Arc, tocmai pt ca nu l-am văzut și recenziile tale sunt obiective, și chiar dacă mă leg de forma “de lemn”, fondul e OK. :-))) Dar am dat de postarea SL de azi dimineață, și vine ca o continuare la ce am discutat și arată halul în care lumea e păcălită profitându-se de superficialatea și complezența maselor, deci: “Buna dimineata, dragi stelisti ! Noi nu ne-am uitat la meciul dintre Ddb Lotus si "Gloria" Buzau, dar am primit cateva mesaje de la stelisti care ne-au spus ca domnul comentator a repetat obsesiv GLORIA Buzau. Nu, nu fratilor. Este FC Buzau. Gloria nu mai este. Gloria a murit in 2016. La fel si Poli Iasi sau Otelul. Pe langa faptul ca vechile societati s-au desfiintat, iar noile echipe au alt CIS, aceste echipe care evolueaza in Liga 1 nu au nici macar marca "echipelor istorice" (cum le place unora sa zica). “. ….. tu probabil vei spune ca nu iti pasa de astfel de detalii, doar ca e ca și în politică, dacă nu suntem cu ochii pe ei ca pe butelii, ne trezim ca ne-au lăsat în fundul gol și au instaurat dictatura când faptul e deja consumat și e aproape imposibil sa mai schim

talpaiadului
talpaiadului  •  02 August 2024, 19:10
Postat de Catalynn_22 pe 02 August 2024, 18:31

E bine măcar ca ai înțeles într-un final, fiind clar ca ai avut multe lacune care îți dădeau cu virgule în raționamente plecând de la premize eronate, acum măcar ai toate datele clarificate … :-))) Pana la urma diferența e ca tu te iei după aparente, “realitatea observabilă” cum ii zici tu, eu nu, pt ca în foarte multe cazuri aparențele sunt înșelatoare. Nu cred ca ai nevoie de exemple, ironia e ca in epoca informației suntem mai puțin informați sau informați greșit și manipulați grosier decât atunci când eram încă în beznă tehnologică. :-((( Weekend plăcut! :-)))

Nu e vorba de "aparente" vs "legi", ci de modul diferit in care percepem realitatea care ne inconjoara. PS: Weekend placut si tie! Asa cum ti-am mai explicat si in trecut, noi existam pe GSP doar prin comentariile noastre, eu neavand nimic impotriva ta ca om, ci doar impotriva entitatii tale manifestate in comentariile pe care le postezi pe GSP, acolo unde iti reprosez faptul ca existi doar pentru a posta impotriva fecesebistilor si ca ii ataci si jignesti pe toti cei care nu sunt in mod fatis antifecesebisti, asimilandu-i si pe aceia fecesebistilor. Asta nu inseamna ca nu sunt dispus sa te ascult atunci cand ai ceva de spus referitor la situatia Stelei sau sa iti dau dreptate atunci cand dreptatea este de partea ta, eu considerandu-te pe tine in continuare fratele meu stelist din tabara FCSA-ului, la fel cum ii consider si pe fecesebisti fratii mei stelisti din tabara FCSB-ului.

Catalynn_22
Catalynn_22  •  02 August 2024, 18:31
Postat de talpaiadului pe 02 August 2024, 17:42

Eu incerc sa inteleg lucrurile asa cum sunt, spre deosebire de tine, eu, in aceasta situatie, nici macar neavand lucruri care imi convin si lucruri care nu imi convin, pe mine interesandu-ma situatia Stelei si nu a FCSB-ului sau FCSA-ului. Procesele din "perioada Talpan" au avut si au loc in instantele civile, unde apartenenta unor bunuri materiale (nume, palmares, marca) a fost si este disputata de catre niste societati comerciale, reprezentate de avocati sau juristi, aceste procese neavand nici o legatura cu continuitatea fotbalistica a echipei, care este doar o realitate observabila, pe care amatorii de fotbal au constatat-o in mod direct, urmarind meciurile echipei respective. Instantele de judecata civile nici macar nu dispun de vreo lege privitoare la continuitatea fotbalistica a unei echipe, in codul juridic al Romaniei neexistand legi specifice fotbalului sau macar sporturilor de echipa in general. Eu am inteles tot ce ai spus tu in discutia noastra, nefiind insa de acord cu tine si explicandu-ti in mod punctual motivele dezacordului respectiv. Iar "butonul rosu" pe care il invoci de fiecare data cand te copleseste frustrarea, este doar un "temper tantrum" de copil mic, care se da cu fundul de pamant si plange in gura mare atunci cand nu primeste ceea ce vrea.

E bine măcar ca ai înțeles într-un final, fiind clar ca ai avut multe lacune care îți dădeau cu virgule în raționamente plecând de la premize eronate, acum măcar ai toate datele clarificate … :-))) Pana la urma diferența e ca tu te iei după aparente, “realitatea observabilă” cum ii zici tu, eu nu, pt ca în foarte multe cazuri aparențele sunt înșelatoare. Nu cred ca ai nevoie de exemple, ironia e ca in epoca informației suntem mai puțin informați sau informați greșit și manipulați grosier decât atunci când eram încă în beznă tehnologică. :-((( Weekend plăcut! :-)))

talpaiadului
talpaiadului  •  02 August 2024, 17:42
Postat de Catalynn_22 pe 02 August 2024, 02:57

Văd ca iar înțelegi ce îți convine și îmi răstălmăcești spusele. Asa ceva!? :-))) Eu nu am spus ca FC Fcsb are un singur titlu, legea, justiția și regulamentele o spun! :-))) Nici macar ei nu sustin ca au Palmares pe pagina oficială a clubului. :-))) Ce am spus e ca măcar în cazul respectiv FC Fcsb poate pretinde ca are 6 titluri pt ca, legal sau nu, regulamentar sau nu, nu poate contesta nimeni ca clubul lu’ ne-a jjijji le-a obținut pe teren. Doar ca absolut orice activitate, inclusiv cea sportivă, în societatea modernă este subiectul unor legi și regulamente, pe care dacă nu le respecți suporți consecințele. E ca atunci când dai un gol din offside dacă vrei. Am afirmat ca în ceea ce mă privește, în legătură cu Palmaresul FC Fcsb îmi voi însuși decizia instanței. Tu nu, pt ca tu știi mai bine și pt tine justiția nu contează decât când îți convine. Ești însă sigur ca vrei să trăiești într-o astfel de societate, unde legile și restul nu sunt respectate!? Ai grijă ce îți dorești pt ca la ce tremuri trăim nu se stie! Și atunci pot să îți garantez ca nu mai am nevoie de “butonul roșu”, trec direct la Purge de fcsbisti! Poate ca nu supraviețuiesc nici eu, asta e! :-))), dar măcar mor făcând ce știi și tu cât de mult îmi place: bang, bang! :-))))

Eu incerc sa inteleg lucrurile asa cum sunt, spre deosebire de tine, eu, in aceasta situatie, nici macar neavand lucruri care imi convin si lucruri care nu imi convin, pe mine interesandu-ma situatia Stelei si nu a FCSB-ului sau FCSA-ului. Procesele din "perioada Talpan" au avut si au loc in instantele civile, unde apartenenta unor bunuri materiale (nume, palmares, marca) a fost si este disputata de catre niste societati comerciale, reprezentate de avocati sau juristi, aceste procese neavand nici o legatura cu continuitatea fotbalistica a echipei, care este doar o realitate observabila, pe care amatorii de fotbal au constatat-o in mod direct, urmarind meciurile echipei respective. Instantele de judecata civile nici macar nu dispun de vreo lege privitoare la continuitatea fotbalistica a unei echipe, in codul juridic al Romaniei neexistand legi specifice fotbalului sau macar sporturilor de echipa in general. Eu am inteles tot ce ai spus tu in discutia noastra, nefiind insa de acord cu tine si explicandu-ti in mod punctual motivele dezacordului respectiv. Iar "butonul rosu" pe care il invoci de fiecare data cand te copleseste frustrarea, este doar un "temper tantrum" de copil mic, care se da cu fundul de pamant si plange in gura mare atunci cand nu primeste ceea ce vrea.

Catalynn_22
Catalynn_22  •  02 August 2024, 02:57
Postat de talpaiadului pe 01 August 2024, 13:25

"Rationamentele" tale sunt un fel de alba-neagra, Catalynne. Tu insuti atunci cand trambitezi ca FCSB nu ar avea decat un titlu in palmares, de fapt spui sus si tare ca FCSB e continuatoarea Stelei, contrazicand si invalind intreaga teorie pe care ai prezentat-o in comentariile tale de pe acest articol, faptul ca nici macar nu iti dai seama de ceea ce spui fiind de-a dreptul penibil.

Văd ca iar înțelegi ce îți convine și îmi răstălmăcești spusele. Asa ceva!? :-))) Eu nu am spus ca FC Fcsb are un singur titlu, legea, justiția și regulamentele o spun! :-))) Nici macar ei nu sustin ca au Palmares pe pagina oficială a clubului. :-))) Ce am spus e ca măcar în cazul respectiv FC Fcsb poate pretinde ca are 6 titluri pt ca, legal sau nu, regulamentar sau nu, nu poate contesta nimeni ca clubul lu’ ne-a jjijji le-a obținut pe teren. Doar ca absolut orice activitate, inclusiv cea sportivă, în societatea modernă este subiectul unor legi și regulamente, pe care dacă nu le respecți suporți consecințele. E ca atunci când dai un gol din offside dacă vrei. Am afirmat ca în ceea ce mă privește, în legătură cu Palmaresul FC Fcsb îmi voi însuși decizia instanței. Tu nu, pt ca tu știi mai bine și pt tine justiția nu contează decât când îți convine. Ești însă sigur ca vrei să trăiești într-o astfel de societate, unde legile și restul nu sunt respectate!? Ai grijă ce îți dorești pt ca la ce tremuri trăim nu se stie! Și atunci pot să îți garantez ca nu mai am nevoie de “butonul roșu”, trec direct la Purge de fcsbisti! Poate ca nu supraviețuiesc nici eu, asta e! :-))), dar măcar mor făcând ce știi și tu cât de mult îmi place: bang, bang! :-))))

Legend27
Legend27  •  01 August 2024, 19:13
Postat de Catalynn_22 pe 31 Iulie 2024, 21:18

Observ inca o lacună grava în raționamentul tău: Talpan nu a cerut niciodată Palmaresul FC Fcsb! NEVER EVER! Omul a cerut “constatarea”, nu sa i se dea ceva Stelei ci doar sa i se constate un drept, o realitate, anume ca perfomanțele realizate in fotbal in perioada 1947-2003 îi aparțin! Văzând asta, FC Fcsb a deschis propria acțiune și a cerut să li se “constate” lor perioada până în 2017! Inca din prima instanță Tribunalul București a conexat cererea FC Fcsb la dosarul Stelei. Toate instanțele au decis până în 2003 și refuzat cererea FC Fcsb, adică “cererea conexă” cum apare în minuta de pe site-urile instanțelor. Am ajuns până acolo ca ICCJ a cerut “celebra” rejudecare, spunând ca Instanța de Apel trebuie să dea un verdict cererii FC Fcsb insa stabilind definitiv ca deciziile CAB pt 1947-1998 și 1998-2003 sunt “corecte si legale”. După cum știi CAB a respins și la rejudecare cererea FC Fcsb si fcsbistii au făcut iar recurs. La cum stau lucrurile acum, legal, certificat de Justie, palmaresul 2003-2017 este efectiv in aer. Vedem ce decide ICCJ la recurs … Oricum, așa cum poate ai aflat, în urma recursului în interesul legii făcut de Curtea de Apel Galați, FRF funcționează ilegal. Speța urmează să primească un verdict definitiv în toamnă iar cunoscătorii spun ca nu vad cum se mai poate schimba ceva, iar asta ar duce efectiv la dizolvarea FRF. Desigur presa ocolește cu sfințenie subiectul, iar tu vei spune când vine sentința ca nu ai știut și de vina nu e FRF ci Justitia! :-)))

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

talpaiadului
talpaiadului  •  01 August 2024, 13:25
Postat de Catalynn_22 pe 31 Iulie 2024, 21:18

Observ inca o lacună grava în raționamentul tău: Talpan nu a cerut niciodată Palmaresul FC Fcsb! NEVER EVER! Omul a cerut “constatarea”, nu sa i se dea ceva Stelei ci doar sa i se constate un drept, o realitate, anume ca perfomanțele realizate in fotbal in perioada 1947-2003 îi aparțin! Văzând asta, FC Fcsb a deschis propria acțiune și a cerut să li se “constate” lor perioada până în 2017! Inca din prima instanță Tribunalul București a conexat cererea FC Fcsb la dosarul Stelei. Toate instanțele au decis până în 2003 și refuzat cererea FC Fcsb, adică “cererea conexă” cum apare în minuta de pe site-urile instanțelor. Am ajuns până acolo ca ICCJ a cerut “celebra” rejudecare, spunând ca Instanța de Apel trebuie să dea un verdict cererii FC Fcsb insa stabilind definitiv ca deciziile CAB pt 1947-1998 și 1998-2003 sunt “corecte si legale”. După cum știi CAB a respins și la rejudecare cererea FC Fcsb si fcsbistii au făcut iar recurs. La cum stau lucrurile acum, legal, certificat de Justie, palmaresul 2003-2017 este efectiv in aer. Vedem ce decide ICCJ la recurs … Oricum, așa cum poate ai aflat, în urma recursului în interesul legii făcut de Curtea de Apel Galați, FRF funcționează ilegal. Speța urmează să primească un verdict definitiv în toamnă iar cunoscătorii spun ca nu vad cum se mai poate schimba ceva, iar asta ar duce efectiv la dizolvarea FRF. Desigur presa ocolește cu sfințenie subiectul, iar tu vei spune când vine sentința ca nu ai știut și de vina nu e FRF ci Justitia! :-)))

"Rationamentele" tale sunt un fel de alba-neagra, Catalynne. Tu insuti atunci cand trambitezi ca FCSB nu ar avea decat un titlu in palmares, de fapt spui sus si tare ca FCSB e continuatoarea Stelei, contrazicand si invalind intreaga teorie pe care ai prezentat-o in comentariile tale de pe acest articol, faptul ca nici macar nu iti dai seama de ceea ce spui fiind de-a dreptul penibil.

Catalynn_22
Catalynn_22  •  31 Iulie 2024, 21:18
Postat de talpaiadului pe 31 Iulie 2024, 19:33

Pai normal ca Talpan nu are ce fel de acte sa arate, din moment ce continuitatea fotbalistica a unei echipe nu se dovedeste prin acte, fiind doar o realitate observabila si nu o calitate juridica. Spuneai deunazi ca Becali a facut o mare greseala atunci cand a trasformat AFC-ul intr-o SC/SA, dar si Talpan a facut o greseala la fel de mare atunci cand a inceput lupta in justitie pentru a adauga in palmaresul FCSA-ului trofeele de dupa 2003, demonstrand fara nici o putinta de tagada faptul ca echipa Steaua si-a continuat activitatea in prima liga si dupa ce Becali a transformat AFC-ul in SC/SA. Faptul ca FCSB este continuatoarea Stelei ramane o realitate irefutabila, chiar daca echipa a continuat intr-o directie diferita, gresita in opinia mea, nemaiputandu-se pune semnul de egalitate intre FCSB si Steaua din multiple motive, pe care nu are rost sa le mai repet.

Observ inca o lacună grava în raționamentul tău: Talpan nu a cerut niciodată Palmaresul FC Fcsb! NEVER EVER! Omul a cerut “constatarea”, nu sa i se dea ceva Stelei ci doar sa i se constate un drept, o realitate, anume ca perfomanțele realizate in fotbal in perioada 1947-2003 îi aparțin! Văzând asta, FC Fcsb a deschis propria acțiune și a cerut să li se “constate” lor perioada până în 2017! Inca din prima instanță Tribunalul București a conexat cererea FC Fcsb la dosarul Stelei. Toate instanțele au decis până în 2003 și refuzat cererea FC Fcsb, adică “cererea conexă” cum apare în minuta de pe site-urile instanțelor. Am ajuns până acolo ca ICCJ a cerut “celebra” rejudecare, spunând ca Instanța de Apel trebuie să dea un verdict cererii FC Fcsb insa stabilind definitiv ca deciziile CAB pt 1947-1998 și 1998-2003 sunt “corecte si legale”. După cum știi CAB a respins și la rejudecare cererea FC Fcsb si fcsbistii au făcut iar recurs. La cum stau lucrurile acum, legal, certificat de Justie, palmaresul 2003-2017 este efectiv in aer. Vedem ce decide ICCJ la recurs … Oricum, așa cum poate ai aflat, în urma recursului în interesul legii făcut de Curtea de Apel Galați, FRF funcționează ilegal. Speța urmează să primească un verdict definitiv în toamnă iar cunoscătorii spun ca nu vad cum se mai poate schimba ceva, iar asta ar duce efectiv la dizolvarea FRF. Desigur presa ocolește cu sfințenie subiectul, iar tu vei spune când vine sentința ca nu ai știut și de vina nu e FRF ci Justitia! :-)))

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 39
Comentează