Comentarii (51)
NECULAI52
NECULAI52  •  09 Iunie 2022, 11:49

Nu ai dreptate, țin cu STEAUA din 1963,echipa este și acum în Liga I, deci nu sunt nomad nu sunt al lui Becali, îl ignor de ani buni!

ucluj2011
ucluj2011  •  09 Iunie 2022, 09:43
Postat de adriann_ pe 08 Iunie 2022, 15:52

Articolul e scris bine, din suflet, dar e gresit din punct de vedere juridic. Adica (adaptand vorba lui Faulkner la cum merg lucrurile in Balcani) o fi ceva dreptate in el, dar nu este adevarat. De ce spun asta? Pai simplu, autorul este un om inteligent, care nu are cum sa ignore faptul absolut evident ca MApN NU a vandut/cedat/instrainat in vreun fel marca/nume/culori/palmares , doar le-a IMPRUMUTAT pe 20 de ani la AFC Steaua. Ce s-a intamplat pe urma nici nu mai conteaza, puteau sa vina si extraterestrii ostili sa arda AFC Steaua cu raza mortii din cartea lui Wells, dupa 20 de ani tot la MApN reveneau DE DREPT marca/nume/culori/palmares. Aici e tot spilul iar becali george nu e vreo victima, STIE FOARTE BINE CUM STAU LUCRURILE DE FAPT, pentru ca de-asta facuse prin 2011 adresa catre MApN cerand sa i se aprobe folosirea marcii Steaua pe firma fcsb. Si de-aia cand a convocat celebra conferinta de presa in care a pretins ca "arata actele" flutura DOAR actul constitutiv al firmei fcsb, in care putea sa treaca si ca e urmasul direct al lui Burebista, ca tot atata valoare ar fi avut. Cu alte cuvinte, se poate discuta mult si bine daca a fost drept ca MApN sa poata IMPRUMUTA marca/nume/culori/palmares pe 20 de ani catre un ONG infiintat cu Paunescu. DAR asta tot nu schimba faptul indiscutabil ca e 100% ADEVARAT ca fcsb NU e Steaua.

Bravo! Adevărat 100%. Ăsta este cel mai pertinent comentariu făcut pe marginea articolului pe care l-am citit .

ucluj2011
ucluj2011  •  09 Iunie 2022, 09:28

Pertinent articol , bravo Dle. Andrei Crăciun! Și întocmai ca și autorul , și eu zic că adevărata Steaua este cea din Liga a-2-a (mai degrabă decât FCSB).

ucluj2011
ucluj2011  •  09 Iunie 2022, 09:27
Postat de decaraiman pe 08 Iunie 2022, 13:30

Steaua e FCSB . Clar . Daca nu ar fi asa inseamna ca CSA Talpan nu a implinit 75 de ani pt ca o perioada nu a mai existat . In alta ordine de idei Steaua nu este creatie a regimului comunist pt ca a fost infiintata de Armata Regala nu cea republicana

Steaua nu e creație a regimului comunist?!!!? Trezește-te că sa făcut ziuă! Stai jos , ai nota UNU la istorie.

suporter_roman
suporter_roman  •  09 Iunie 2022, 08:18

Domnule ziarist, unde ati invatat limba romana ? Dumneavoastra nu stiti ca adjectivul "celebru" nu are grad de comparatie ? De aceea expresia"echipa cea mai celebră" este total incorecta. Mi se pare total neprofesionist din partea dumnevoastra, ca ziarist, sa nu cunoasteti cateva lucrurile elementare din limba romana. Ca un ziarist roman sa nu stie limba romana, este ca si cum un sofer profesionist nu ar avea permis de conducere si nu ar sti sa conduca. Va dati seama cati oameni va citesc articolele ? Mi se pare rusinos sa aveti o asemenea exprimare.

Onu89
Onu89  •  08 Iunie 2022, 23:36

Aveți dreptate! Am fost stelist si acum nu mai pot sa fiu, oricât aș vrea!

Georgiana.Modrescu
Georgiana.Modrescu  •  08 Iunie 2022, 23:15

Conducerea incompetenta a Stelei are o mare problema, si anume suporterii, mai precis lipsa lor. S-au culcat pe o ureche ca au galerie, dar restul stadionului arata cu atat mai gol cu cat cresc asteptarile. Galeria Stelei ar trebui sa faca presiuni catre conducatorii incompetenti sa puna lucrurile in ordine (organizare de SC pe ACELASI Certificat de Identitate Sportiva, lot competitiv pentru liga 1, atragerea suporterilor la meciuri) pentru ca altfel totul arata a incropeala.

doar...titi
doar...titi  •  08 Iunie 2022, 20:26
Postat de corectorul pe 08 Iunie 2022, 14:16

Ce prostii indrugi acolo? Forurile internationale recunos ce le transmit forurile nationale. Atat! UEFA nu are competenta sa ateste „originalitatea” sau legalitatea unei echipe nationale. Asupra acestor aspecte s-a pronunta justitia nationala, cea competenta, care a decis definitiv si irevocabil ca FCSB nu este Steaua, nu are dreptul sa-i foloseasca denumirea si marca. Exact din acest motiv, echipa „pe persoana fizica” (asumata) a lui Becali se numeste Fotbal Club FCSB S.A. Cand FCSB se va numi literalmente F.C. Steaua, cineva (oricine) este legitim si rational sa spuna ca fcsb este Steaua. In rest, gargara de microbisti subiectivi!

nu papleaca... "forurile internationale" RECUNOSC CONTINUITATEA SPORTIVA!! ca altfel nu ar fi aruncat la gunoi alea 50kg de documentatie trimise de talpan!!!

balotelli
balotelli  •  08 Iunie 2022, 20:09
Postat de sibelius pe 08 Iunie 2022, 18:36

Tancurile sovietice au 75. . Acolo nu e niciun mister. In schimb fiecare sectie are alta varsta. ***.

Ok. Deci fanii CSA ar trebui să se simtă ofensați... că ziceți voi de tancurile alea, sau care-i faza cu ele? Adică dacă eu mă duc la meciuri pe Ghencea, să zic... să-l văd pe Chipirliu și să încurajez Steaua, că așa se numește acum echipa din L2... înseamnă că-s vreun pro-rus cu Z inscripționat pe piept? Păi dacă-i despre fotbal, să rămână așa. Că dac-o luăm din '47 și blamăm pe cei care au înființat clubul, că-s bolșevici sau cum le ziceți, atunci înseamnă că tre' să ne fie rușine și cu trofeele câștigate până-n '98. De care mă gândesc că și voi sunteți mândri. Sau nu?

sibelius
sibelius  •  08 Iunie 2022, 18:36
Postat de balotelli pe 08 Iunie 2022, 14:37

Chiar. Câți ani au ăștia, frate? Dacă tot le-am urat "La mulți ani!", măcar să le știu vârsta. Deci din '47 până-n '98 ar fi 51 de ani... + 5 câți au trecut din 2017... sunt 56. Da' cum rămâne cu perioada '98 - 2003? Se pune și aia? Că atunci sunt 61. Sau dacă a fost ștearsă de instanțe cu tot cu palmares... se anulează? Cum s-au anulat trofeele alea, 4 parcă, din pix... Io zic s-o lăsăm așa. Să zicem că are 5 ani. Are tot viitoru' înainte. Decât să iubesc o pensionară cu rădăcini bolșevice, mai bine mă atașez de o fetiță drăgălașă de grădiniță. E de-o vârstă cu fii-miu. O s-o îndrăgească și el. Important e că se numește STEAUA. Restul e can-can.

Tancurile sovietice au 75. . Acolo nu e niciun mister. In schimb fiecare sectie are alta varsta. ***.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 6
Comentează