Comentarii (13)
MaxiP
MaxiP  •  21 Iulie 2023, 01:30
Postat de mishu_74 pe 18 Iulie 2023, 18:23

cand o sa terminati cu chestia asta de copii? cine este mai bun, mai mare, mai frumos? pur si simplu nu se face. tie iti place Fed, fine, ai sa ne aduci milioane de argumente pentru asta. mie imi place Nole, am sa-ti aduc milioane de argumente. nu o sa ajungem niciodata la un sfarsit. fiecare si-l sustine pe al lui. hai sa ne bucuram de tenisul pe care-l joaca fiecare...well, tu mai putin. cred ca incep sa inteleg dc tii mortis sa faci comparatia. :)

Hai ma, vii aici cu comentariul tau... M-ai inchis ca nu te pot contrazice, ti-ai gasit tu sa fii mai destept :)) Pana si cu faptul ca nu prea ma mai pot bucura de tenis ai intuit-o.

mishu_74
mishu_74  •  18 Iulie 2023, 18:26

din nou trebuie sa recunosc, d-le Geambasu ai facut un articol foarte bun. si nu sunt deloc admirator pentru ca esti prea incrancenat matale pe anumite chestii, iar atunci cand suntem incrancenati, suntem subiectivi dar nu ne dam seama. dar cand scrii frumos, scrii frumos.

mishu_74
mishu_74  •  18 Iulie 2023, 18:23
Postat de MaxiP pe 18 Iulie 2023, 00:52

Goana dupa titluri nu te face cel mai mare, scuza-ma. La cum arata sportul in ziua de azi, Alcaraz joaca pana la 40 de ani si poate strange 10 slamuri peste Djokovic, chiar nu stiu daca l-ar face cu ceva mai mare. Pe langa cifre, mai exista si alte aspecte. Imaginea din teren a lui Federer nu a avut-o nimeni, in conditiile unui joc dominant, deci nu imagine, clasa si atat, fara eficienta, din contra, un joc fabulos dpdv tehnic si extrem de eficient. Adica cu tot respectul, Djokovic nu l-a intrecut pe Federer la numarul de slamuri cat timp acesta era in circuit. L-a intrecut anul trecut, cand desi nu era retras oficial, nu mai juca. Djokovic a vanat acest record de slamuri, Federer nu a avut sansa de a stii de cate are nevoie, el le-a facut spontan, isi batea lui recordurile. Asa cum la un moment dat Borg avea recordul de slamuri, care comparativ cu astia 3 pare mic, dar la momentul acela il facuse fara probleme si s-a retras cand s-a plictisit de tenis. Din punctul meu de vedere singurul lucru pe care il arata cifrele lui Djokovic este durata mai lunga de joc la nivel inalt, nu definitiveaza cu nimic nivelul maxim de joc atins. Sigur ca e un lucru subiectiv sa decizi care a fost mai bun pe acest criteriu, totusi ca aspect al jocului, coroborat cu o eficienta si niste perioade extrem de dominante, Federer nu are rival. E un jucator care a schimbat acest sport, l-a dus la un alt nivel si l-a dominat ca nimeni altul, ceea ce Djokovic nu a facut.

cand o sa terminati cu chestia asta de copii? cine este mai bun, mai mare, mai frumos? pur si simplu nu se face. tie iti place Fed, fine, ai sa ne aduci milioane de argumente pentru asta. mie imi place Nole, am sa-ti aduc milioane de argumente. nu o sa ajungem niciodata la un sfarsit. fiecare si-l sustine pe al lui. hai sa ne bucuram de tenisul pe care-l joaca fiecare...well, tu mai putin. cred ca incep sa inteleg dc tii mortis sa faci comparatia. :)

sucuiso
sucuiso  •  18 Iulie 2023, 03:16

Revin cu inca un comentariu,de asta data scurt.Spuneam in celalat comentariu ca nu poti critica editorialul dl Geambasu deoarece ar fi inutil,pentru ca nu ar avea cum sa inteleaga. in schimb pot critica ignoranta dl Geambasu, atunci cand iti dai seama ca habar nu are ce vorbeste. Dansul spune : "În ceea ce privește plecăciunea și prezentarea omagiilor, și nu mai vorbim aici de prezența reginei, ci de astfel de gesturi în fața unor personaje minore din familia regală". In concluzie pentru dl Geambasu viitorul rege al UK si viitoarea regina consoarta,sunt niste personaje minore. Penibil! In final l-as intreba pe dl Geambasu de ce crede dansul ca o mare parte,o foarte mare parte,dintre cele mai civilizate state si popoare din lume, sunt monarhii.

MaxiP
MaxiP  •  18 Iulie 2023, 00:52
Postat de Ripensia pe 17 Iulie 2023, 18:52

Asa e, discursul de infrant al lui Nole la final merita toti banii. Din memoria mea, Nole nici cand a castigat finale de GS nu a vorbit atat de coerent si penetrant, intr-o engleza perfecta. Pot intelege chestia asta, atunci cand omul are toti sacii in caruta si 23 GS si este practic GOAT dupa toate statisticile. Eu sunt un fan ireductibil al lui Roger, dar din pacate cifrele "vorbeste".

Goana dupa titluri nu te face cel mai mare, scuza-ma. La cum arata sportul in ziua de azi, Alcaraz joaca pana la 40 de ani si poate strange 10 slamuri peste Djokovic, chiar nu stiu daca l-ar face cu ceva mai mare. Pe langa cifre, mai exista si alte aspecte. Imaginea din teren a lui Federer nu a avut-o nimeni, in conditiile unui joc dominant, deci nu imagine, clasa si atat, fara eficienta, din contra, un joc fabulos dpdv tehnic si extrem de eficient. Adica cu tot respectul, Djokovic nu l-a intrecut pe Federer la numarul de slamuri cat timp acesta era in circuit. L-a intrecut anul trecut, cand desi nu era retras oficial, nu mai juca. Djokovic a vanat acest record de slamuri, Federer nu a avut sansa de a stii de cate are nevoie, el le-a facut spontan, isi batea lui recordurile. Asa cum la un moment dat Borg avea recordul de slamuri, care comparativ cu astia 3 pare mic, dar la momentul acela il facuse fara probleme si s-a retras cand s-a plictisit de tenis. Din punctul meu de vedere singurul lucru pe care il arata cifrele lui Djokovic este durata mai lunga de joc la nivel inalt, nu definitiveaza cu nimic nivelul maxim de joc atins. Sigur ca e un lucru subiectiv sa decizi care a fost mai bun pe acest criteriu, totusi ca aspect al jocului, coroborat cu o eficienta si niste perioade extrem de dominante, Federer nu are rival. E un jucator care a schimbat acest sport, l-a dus la un alt nivel si l-a dominat ca nimeni altul, ceea ce Djokovic nu a facut.

MaxiP
MaxiP  •  18 Iulie 2023, 00:45

Din cate finale am vazut eu, nici cea din 2019 nu mi s-a parut una istorica. Ok, daca zici tu, ca durata de timp (nu stiam ca e record), dar nu cea mai tare. Din contra, mi s-a parut atunci ca niciunul din jucatori nu a fost la potentialul maxim, Federer a dominat in mare parte meciul, exceptand tie-breakurile pe care le-a facut praf. Si da, nici meciul asta nu a fost istoric ca imagine a meciului, adica daca ne amintim de finala din 2008 dintre Federer si Nadal, categoric incomparabil. Acum, asta cu fair-play-ul sarbului de la premiere... sarbul nu prea a fost asa fair-play tot turneul, nu e in general, e doar cat ii merge bine, cand apar problemele uita de acest aspect. Daca nu ma insel a declarat la premiere ca nu se astepta sa aiba probleme cu Alcaraz pe iarba. Asta da dovada de fair-play.

itu52
itu52  •  17 Iulie 2023, 22:10

Inițial am crezut că avem reverența gazetarului față de „nevaccinat”. O dezicere față de scrierile necesare și prea înflăcărate de la început de an și premergătorii(doi). Dar ca și atunci ne-am păcălit, prin McEnroe se trage în finaliști. Păcătosul tot păcătos rămâne! Ireverența nu prea se vede, eventual a autorului față de talentul sârbului. Nici aici nu avem o noutate, aciditatea autorului este greu de neutralizat - indiferent de domeniul de activitate sau împricinații dinainte țintuiți.

Nae_4774
Nae_4774  •  17 Iulie 2023, 21:19

D-le, apropos de finala din 2019 Djokovič-Federer: oare nu s-ar putea spune că Djokovič a câștigat, în condiții extreme, cu noroc, nemeritat? Așa cum el a recunoscut că s-a întâmplat câteodată...Așa că memorabilă, nememorabilă e o apreciere foarte fuzzy!

Acidutzu_67
Acidutzu_67  •  17 Iulie 2023, 19:25

Corect, atitudinea asta de vasali a jucatorilor, arbitrilor, copiilor de mingi care iau pozitia "ghiocelul"in fata unor persoane care doar fac parte din familia regala, mi se pare ridicola, anacronica secolului in care traim....La fel cum si fraza-cliseu din discursul finaliștilor oricarui open din tenisul profesionist: "multumesc sponsorilor si tuturor celor care au facut posibil acest turneu" ar trebui sa dispara...Tenisul e un sport, un spectacol dar pana la urma e o afacere iar tenismenii si sponsorii/ organizatorii unui turneu sunt parteneri. Nu se poate unul fara altul.

Acidutzu_67
Acidutzu_67  •  17 Iulie 2023, 19:25

Corect, atitudinea asta de vasali a jucatorilor, arbitrilor, copiilor de mingi care iau pozitia "ghiocelul"in fata unor persoane care doar fac parte din familia regala, mi se pare ridicola, anacronica secolului in care traim....La fel cum si fraza-cliseu din discursul finaliștilor oricarui open din tenisul profesionist: "multumesc sponsorilor si tuturor celor care au facut posibil acest turneu" ar trebui sa dispara...Tenisul e un sport, un spectacol dar pana la urma e o afacere iar tenismenii si sponsorii/ organizatorii unui turneu sunt parteneri. Nu se poate unul fara altul.

  • 1
  • 2
Comentează