Comentarii (70)
lagardere_72
lagardere_72  •  03 Octombrie 2021, 17:43
Postat de xclx. pe 03 Octombrie 2021, 16:08

Iar un meci de fotbal este de drept PRIVAT. De cand un privat nu isi poate selecta clientela pe baza medicala?

Suporterii nu sunt proprietate privată. Daca un meci de fotbal este considerat adunare privată atunci guvernul nu poate impune reguli. Poate nu știi dar regula interzicerii unui grup mai mare de 6 persoane este practic o regulă care practic anulează dreptul de a protesta, protestul fiind un mijloc legal de a obține drepturi

csa.tribune.goale
csa.tribune.goale  •  03 Octombrie 2021, 14:48

Nu este niciun protest. Suporterii FCU si CSA încearcă sa ascundă rușinea numărului mic din tribune. Cu CSU ar fi aflat lumea unde este Universitatea. La fel si CSA care au același număr de spectatori ca Unirea Dej. Asta in timp ce cheltuie banii publici pierzând cu sate si oamenii mor in incendii, in spitale

mishu_74
mishu_74  •  04 Octombrie 2021, 20:42
Postat de adi_stelistul pe 04 Octombrie 2021, 08:18

Scuza-ma, dar criteriul pe care l-ai stabilit acolo iti apartine. Nu e al niciun avocat "cu experienta de-o viata in lupta cu stapanirea si tertipurile sale". Nu exista astfel de avocati. Rolul avocatilor e sa-si reprezinte clientii, nu sa "lupte cu ...". Dar, in sfarsit. Nu intru in polemici pe tema eficientei masurilor guvernamentale, cu siguranta sunt multe aspecte criticabile, dar mutatis mutandis ai nostri au facut ce s-a facut si la altii. E drept, cu mai putina convingere si eficienta, dar si cu mai putina conformare si mai putin sprijin din partea cetatenilor.

nu e un criteriu, e o figura de stil. important e ca ai retinut ce era de retinut. actiunile guvernului pot fi atacate in justitie si exista avocati care sunt specializati in astfel de actiuni. ca vad ca-ti place sa te formalizezi. :) ce fac ei in schimb prin pasaport vaccinal este discriminare, este vorba de admis vs respins si e foarte atacabil in justitie. nu exista studii care sa demonstreze ca daca interzici unui nevaccinat sa intre intr-o sala de sport scade rata de infectare. aceeasi sala de sport in care poti intra ca si student la ora de educatie fizica dar dupa orele de program daca vrei sa practici un sport, nu se mai poate. sa fim seriosi si sa judecam cu creierul din dotare, astea-s povesti de popa ostenit. sunt decizii politice care nu au legatura cu stiinta, fac doar presiuni ca sa se vaccineze lumea. si nu ma leg de vaccin, vaccinul e important, ala tine de stiinta, obligativitatea vaccinarii insa nu mai tine de stiinta, tine de statistici luate la cafeaua de dimineata.

lagardere_72
lagardere_72  •  04 Octombrie 2021, 15:55
Postat de fanu pe 04 Octombrie 2021, 13:41

Pai si daca nu crezi in vaccin vei crede in tratament? Corect a spus cineva mai jos: nu-ti asumi riscul vaccinari,sa ti-l asumi pe-al boli; esti bolnav si nevaccinat si nu sunt locuri in spital, te poti duce la biserica sau la Sosoaca. In rest..ce atat blabla de Dragusin cand el respecta à la lettre ce a zis antrenorul?! "Nu joci la club, nu joci la nationala"-omul nu joaca la club, nu incurca nationala (mica, totusi)-end of story!

Dacă ajung la spital sigur ajung după aceea la biserică. Am fost contact direct pentru 2 persoane și testele mele au fost negative. Iar cele 2 persoane nu au primit nici un tratament, nici un sfat, doar au trebuit să stea acasă. Al naibii virus e că nici paracetamol nu îți trebuie și dacă ești antivaccinist te ocolește. Și dacă ai fi citit mai mult din ce am scris ai fi aflat că nu sunt împotriva vaccinurilor ci doar nu am încredere în acest vaccin deoarece nu mă ferește de boală (așa cum m-au ferit cele făcute în copilărie, vaccinuri care au fost testate ani de zile și pe care nu le făceai din obligație ci din convingere)

lagardere_72
lagardere_72  •  04 Octombrie 2021, 15:49
Postat de rumunek pe 04 Octombrie 2021, 13:57

Ai văzut meciul Liverpool - Man City? Ai văzut cu ce se ocupă o peluză? Ăia tot doar vaccinați puteau intra și stadionul a fost plin. Dar ei sunt mai fraieri și nu au spiritul nostru libertin. Apă în pantofi, praf în ochi. Avem reguli dar nu ne place să le respectăm. Așa facem când e vorba să plătim impozite, să dăm examene, să nu cerem/luăm șpagă. Mereu ceva ne îngrădește o altă libertate, personală. Ceilalți și drepturile lor nu contează, sunt inferioare, că așa e creștinește.

Unde ai văzut tu că toți sunt vaccinați? Toți au test negativ (48 ore). În Anglia nu există obligația de vaccinare. Dacă ai fi citit ce am scris ai fi aflat că săptămânal primesc informări de la federația engleză și cerința este test negativ (primesc aceste informări săptămânal deoarece pentru meciul din 6 iunie a trebuit să îmi fac cont pentru a cumpăra bilet la meciul Anglia - România)

mickey13
mickey13  •  04 Octombrie 2021, 11:07

I-as sfatui pe toti care se cred mai presus de acest virus sa se ofere voluntari in spitalele Covid. Eventual la ATI si eventual fara masuri de protectie. In plus, toti cei care NU vor sa se vaccineze, nu din vreo convingere ci doar c-o iubesc pe sosoaca si ii sorb toate imbecilitatile emanate, sa dea scris ca daca se imbolnavesc nu vor solicita sa fie internati, iar daca totusi o fac, sa suporte, fie ei, fie sosoaca&Co sa suporte, IN INTREGIME, toate costurile!

senateo
senateo  •  03 Octombrie 2021, 20:27

Total de acord cu acest comentariu. Respect! Mai sunt si ziaristi care nu sunt partizanii inversunati ai unor interese ci doar fac articole obiective. Spre deosebire de Geambasu care e mereu subiectiv.

lagardere_72
lagardere_72  •  03 Octombrie 2021, 19:04
Postat de xclx. pe 03 Octombrie 2021, 18:33

Alu...mai sunteti multi care nu intelegeti nimic? Nu este vorba de raspindire... este vorba sa pastrezi sistemul sanitar capabil sa faca fata... sansa ca un vaccinat sa faca forme grave si sa blocheze sistemul medical este mult mai mic decat un nevaccinat. Sau voi vreti sa ajungem in situatia in care in fata spitalului sta un medic care decide cine traieste si cine nu ?

Scrii fără să îți dai seama ce scrii. Sistemul sanitar se păstrează cum spui tu prin oprirea răspândirii. Important e să se lucreze la tratamente, că de vaccin care nu oprește răspândirea (oficial vorbim) ne-am convins

george.br
george.br  •  03 Octombrie 2021, 18:38

Dan Udrea, nu sunt "fanul" tau, de (prea) multe ori nu sunt de acord cu tine, cateodata te-am suspectat de "parti-pris"... insa de data asta sunt intru totul de acord cu ceea ce ai scris! Respect!

lagardere_72
lagardere_72  •  03 Octombrie 2021, 18:07
Postat de robotzel pe 03 Octombrie 2021, 16:49

Protestul este o infracțiune, d-le *** Udrea, atunci când se desfășoară în public fara autorizatie. Încetați cu instigarea la nerespectarea legii pentru că de aia suntem aici. Mă refer la mitingul infractorilor AUR și a acoliților inclusiv Bitman

Odată cu regula celor 6 orice protest este ilegal din fașă. Așa am ajuns să nu mai avem dreptul de a protesta deoarece legiitorul are o mare problemă cu protestele deoarece ele demonstrează abuzurile făcute de el (legiitorul)

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 7
Comentează