Comentarii (147)
Dobermannul
Dobermannul  •  14 Noiembrie 2024, 10:04
Postat de miculfecesebist pe 14 Noiembrie 2024, 00:25

Mai e putin si fecesebistii plang de suparare in frunte cu Mimi

Noi plangem ... de bucurie cand va zvarcoliti pe aici de oftica.

In_my_opinion
In_my_opinion  •  14 Noiembrie 2024, 09:57

Steaua e numai una: FCSB. Un club care si-a schimbat proprietarul asa cum se intâmplă si in vest, nu inseamna ca o ia de la zero. Justitia româna aservita a creat aceasta problema. In rest, ipocrizie la maxim a fostelor glorii steliste.

stefanf78
stefanf78  •  14 Noiembrie 2024, 08:14
Postat de talpaiadului pe 13 Noiembrie 2024, 23:21

1. Nu tu ai fost cel care a inceput discutia noastra de pe acest articol? (A nu se intelege ca eu ti-as reprosa in vreun fel faptul ca ai initiat discutia, dimpotriva, eu apreciind acest lucru). 2. Nu era vorba de a avea sau nu dreptate, ci de a avea o opinie diferita de a mea. 3. Daca si cuvantul "gigist" e jignitor si deplasat, sa-mi fie cu iertare, dar inseamna ca in curand vom ramane fara cuvinte pentru a comunica intre noi, eu folosind cuvantul respectiv pentru a face distinctia dintre cei cativa ca tine, care sustineti FCSB-ul fara a-i canta in struna lui Gigi si ceilalti, majoritatea, care sustin in mod habotnic tot ceea ce face si declara Becali, fara insa ca eu sa am ceva impotriva lor. 4. Stiu ca n-ai nimic impotriva mea si sper ca esti deja constient ca si reciproca e adevarata.

Atăt mai comentez: gigism e jignitor când descrii cu el o masă mare de persoane, toți fanii fcsbului. Chiar ti ai scris aici că nu toți sunt la fel…

stefanf78
stefanf78  •  14 Noiembrie 2024, 08:12
Postat de Catalynn_27 pe 13 Noiembrie 2024, 22:11

Minioaneeee, bre minioane, dacă nici eu n-am dat cu sete în Talpa de Lemn ca în cel mai josnic gigist, atunci chiar ca n-a dat nimeni! Și eu și frățiorul U-ist! Dar tot noi i-am dar like/respect când se impunea, și aici chiar are dreptate! Am văzut ce ai încercat acolo, dar nu merge: gigismul chiar e toxic, muuuult mai toxic decât celelalte “curente”, efectiv dezumanizează! Iar asta mă derobează de orice empatie, regret sau ezitare daca în fata as avea acel “buton roșu”.

Nu mă interesează în cine dai, de cele mai multe ori dai orbește, și, în unele cazuri, în unii care chiar nu merită. Nu compar gigismul cu etcismul, nu e prerogativa mea. Încerc să zic că fotbalul și preferința fotbalistică nu ne definește ca oameni, oricât ați argumenta voi că e. Spor!

miculfecesebist
miculfecesebist  •  14 Noiembrie 2024, 00:25

Mai e putin si fecesebistii plang de suparare in frunte cu Mimi

tictictic
tictictic  •  14 Noiembrie 2024, 00:14
Postat de talpaiadului pe 13 Noiembrie 2024, 23:44

Nu am nimic de argumentat vizavi de comentariul tau in afara faptului ca nu are nici o legatura nu numai cu comentariul la care ai raspuns, ci cu niciunul dintre comentariile pe care le-am postat pe acest articol, eu afirmand doar ca, in opinia mea, FCSB se deosebeste, in prezent, in mod fundamental de Steaua, argumentand de ce sustin acest lucru. In rest, de acord cu tine, eu condamnand vendeta lui Talpan, considerand, la fel ca tine, ca o eventuala actiune in justitie impotriva lui Mircea Lucescu ar fi de o penibilitate fara de margini, caracteristica de altfel comportamentului lui Talpan.

Mai nenea, aici nu mai e vorba despre o vendeta personala, ci de o prostie colosala girata de catre Ministrul MApN si Guvernul Romaniei, un derapaj flagrant al Statului Roman la adresa dreptului constitutional la libera opinie. Sintagma "FCSB, fosta Steaua Bucuresti" apare invariabil si repetat in absolut TOATE motivarile instantelor din proceselor castigate de Talpan... deci de ce ar interzisa publicului??? Pe de alta parte, daca tot vrea sa faca circ, nu inteleg de ce Talpan s-a oprit la plevusti, cand putea sa-i actioneze in judecata pe Nadia Comaneci, Gica Hagi, Ilie Nastase, Ion Tiriac sau Simona Halep... ca si astia zic public ca FCSB este Steaua?!? Ar fi iesit un proces de rasunet mondial si mediatizat colosal international, pe langa care faimosul proces al lui O. J. Simpson ar aparea ca un biet pistol cu apa...:)))

talpaiadului
talpaiadului  •  13 Noiembrie 2024, 23:44
Postat de tictictic pe 13 Noiembrie 2024, 22:37

Bai nene, e groasa rau acum... deja s-a depasit linia rosie de bun simt elementar; nu mai e vorba de justitie aici, ci de o prostie colosala la nivel guvernamental si de stat!!! Daca Armata l-a dat in judecata pe Becali, lumea fie s-a resemnat, fie s-a indignat... fiecare cu parerea lui... in final a iesit ceva aiurea si anacronic, insa oarecum "mestecabil", desi a provocat greata in majoritatea populatiei. Acum insa, cand MApN (recte Guvernul Romaniei) ii trimite in judecata pe Mircea Lucescu si pe Emil Gradinescu sub acuzatia de delict de opinie, incalcand flagrant drepturile constitutionale garantate de libera exprimare a opiniilor, va provoca un val imens de oprobiu public, social si civic, plus o reactie virulenta din partea presei libere din toata lumea si a tuturor forurilor fotbalistice interne si internationale. Va urma jihadul, un tsunami colosal! Tampenia asta va face maine prima pagina a tuturor publicatiilor media din lume si va rula in bucla pe burtierele tuturor televiziunilor de pe mapamond. Ne facem de rusine; nu stiu cine i-a dat aprobarea lui Talpan pentru a initia asa ceva, insa daca as fi Sef de Stat Major la Armata, ministru al MApN sau prim-ministrul Guvernului Romaniei, maine Talpan ar fi degradat, trecut in rezerva si pensionat. Iti poti bate joc de Gigi Becali, de clubul lui, de FCSB, de Steaua, de fotbal, de suporteri, de justitie... insa niciodata de Romania si de imaginea ei!

Nu am nimic de argumentat vizavi de comentariul tau in afara faptului ca nu are nici o legatura nu numai cu comentariul la care ai raspuns, ci cu niciunul dintre comentariile pe care le-am postat pe acest articol, eu afirmand doar ca, in opinia mea, FCSB se deosebeste, in prezent, in mod fundamental de Steaua, argumentand de ce sustin acest lucru. In rest, de acord cu tine, eu condamnand vendeta lui Talpan, considerand, la fel ca tine, ca o eventuala actiune in justitie impotriva lui Mircea Lucescu ar fi de o penibilitate fara de margini, caracteristica de altfel comportamentului lui Talpan.

mr90
mr90  •  13 Noiembrie 2024, 23:34

Are perfecta dreptate Mihai Mironica ! De pilda: atita vreme cit Becali a platit o chirie exorbitanta in Ghencea NIMENI nu a afirmat ca echipa lui nu ar fi Steaua ! Nici glorii, nici minister, nici Talpan, etc. In momentul in care Becali nu a mai vrut sa plateasca acea chirie au inceput "problemele" !

talpaiadului
talpaiadului  •  13 Noiembrie 2024, 23:21
Postat de stefanf78 pe 13 Noiembrie 2024, 22:15

1. Am răspuns unui comentariu de’ale tale adresat mie. 2. Eu nu pot scrie că tu nu ai dreptate deloc, e prea mult. 3. Nu era deloc exasperare sș nici whataboutism în ce am scris eu, am comentat doar un cuvânt fosloit de tine și de alții cate, în umila mea părere, nu ar trebui folosit ca să descrie o masă de suporteri. Cuvăntul e foarte jignitor și deplasat. În rest, n’am absolut nicio problemă cu tine.

1. Nu tu ai fost cel care a inceput discutia noastra de pe acest articol? (A nu se intelege ca eu ti-as reprosa in vreun fel faptul ca ai initiat discutia, dimpotriva, eu apreciind acest lucru). 2. Nu era vorba de a avea sau nu dreptate, ci de a avea o opinie diferita de a mea. 3. Daca si cuvantul "gigist" e jignitor si deplasat, sa-mi fie cu iertare, dar inseamna ca in curand vom ramane fara cuvinte pentru a comunica intre noi, eu folosind cuvantul respectiv pentru a face distinctia dintre cei cativa ca tine, care sustineti FCSB-ul fara a-i canta in struna lui Gigi si ceilalti, majoritatea, care sustin in mod habotnic tot ceea ce face si declara Becali, fara insa ca eu sa am ceva impotriva lor. 4. Stiu ca n-ai nimic impotriva mea si sper ca esti deja constient ca si reciproca e adevarata.

Dobermannul
Dobermannul  •  13 Noiembrie 2024, 22:53
Postat de mzm1 pe 13 Noiembrie 2024, 21:06

Să mori de râs, nu alta! Dintre toate aberațiile care apar pe aici, una le întrece pe toate. Cea lansată de @talpaiadului, cel care consideră că echipa lui Becali merge într-o direcție greșită. Nici mai mult, nici mai puțin! Deci, campioana României, care face și în competiția europeană o figură mai mult decât onorabilă, unde a câștigat 3 din primele 4 jocuri, și a adus la clubul „gigist” vreo 7 milioane de euro, merge într-o direcție greșită!? Probabil că, în mintea autorului acestui panseu, toate celelalte echipe din prima noastră ligă merg în direcția corectă. Adică, echipe care nu au câștigat de ani și ani de zile niciun trofeu, care nu-și plătesc jucătorii la timp, care abia își duc zilele de pe o zi pe alta, care „cochetează” în mod cronic cu insolvența, merg pe drumul cel bun? Dinamo, care este de un deceniu într-o insolvență interminabilă, este, deci, pe drumul cel bun!? Bravos, națiune!

Singura echipa dintre echipele de top inainte de 1989 care n-a avut probleme de insolventa, faliment, desfiintare, retrogradare, ... care a ramas in liga intai, a castigat trofee, cand n-a castigat s-a clasat pe podium, a jucat in Europa si a adus bani si puncte pentru Romania ... Asta este FCSB cea recunoscuta de FRF si UEFA (cei care stabilesc continuitatea fotbalistica si palmaresul) continuatoarea Stelei din 1947 pana in prezent.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 15
Comentează