Comentarii (65)
pittt
pittt  •  29 Mai 2024, 22:16
Postat de talpaiadului pe 29 Mai 2024, 18:39

Nu, dar daca FCSB ar fi terminat pe locul 3, ar fi fost normal sa joace baraj impotriva Rapidului, in cazul in care Rapid ar fi ajuns acolo de pe locul 1o. Daca U Cluj ar fi castigat impotriva lui CSU cu trei zile in urma, nu i-ar fi luat lui CSU locul 3 din campionat, ci doar s-ar fi calificat pe merit sportiv in preliminariile Conference League. Si probabil ar fi facut tot atat de mult cat va face CSU acolo, adica nimic.

Dacă ți se pare normal regulamentul și că pentru calificarea ”pe merit sportiv” in preliminariile Conference League e normal să joace baraj locul 3 cu locul 10, de ce n-ar fi la fel de normal ca pentru calificarea ”pe merit sportiv” in preliminariile Champions League să joace baraj locul 1 cu locul 5? Iar FCSB să-și pastreze locul în clasament dar de jucat să joace cine câștigă barajul. Tot pe merit sportiv. Și facem fotbalul românesc și mai competitiv. Mamăăă, cum ar mai progresa atunci! Ca fulgerul! După logica ta....

pittt
pittt  •  29 Mai 2024, 21:48
Postat de traian_v pe 29 Mai 2024, 18:22

:) Nu, Ioanitoatia a spus ca "nu trebuia jucat". Nu ca pe o critica la regulament. Iar cu bretelele, sunt cu 4-5 ani mai batran decat Ioanitoaia, asa ca e OK, daca nu te superi.

Ba chiar ca pe o critică la regulament o scrie atâta timp cât zice: ” unei formații din play-out, din afara primelor 6, nu i se cuvenea un asemenea bilet de favoare. N-avea dreptul la el fie și pentru că, principalul argument, echipelor clasate pe pozițiile 4, 5 și 6, ultimele din play-off, nu li s-a oferit aceeași șansă. Deși ele au încheiat sezonul peste U, evident.”

talpaiadului
talpaiadului  •  29 Mai 2024, 21:44
Postat de GionVaiani pe 29 Mai 2024, 19:15

Cred ca incerci s-o scalzi in abstract ...ai spus "valoarea echipei de pe locul 3 s-a vazut". Valoarea echipei de pe locul 3 s-a vazut in toate cele 40 de etape din campionat. Asta-i adevarul. Oricat ai incerca tu sa simplifici, reduci totul la un singur meci nu merge... Te deconspiri.

Chiar nu inteleg de ce te mai afecteaza atat de mult ideea de baraj din postura de sustinator al lui CSU, din moment ce CSU a castigat deja, calificandu-se in preliminariile Conference League. Ai tu o presimtire ca CSU va termina pe locul 3 si la anul sau cum? PS: Macar sa faca CSU ceva in preliminarii anul acesta, dar eu prevad ca o sa se faca din nou de ras. Om trai si-om vedea.

talpaiadului
talpaiadului  •  29 Mai 2024, 21:37
Postat de talpaiadului pe 29 Mai 2024, 18:39

Nu, dar daca FCSB ar fi terminat pe locul 3, ar fi fost normal sa joace baraj impotriva Rapidului, in cazul in care Rapid ar fi ajuns acolo de pe locul 1o. Daca U Cluj ar fi castigat impotriva lui CSU cu trei zile in urma, nu i-ar fi luat lui CSU locul 3 din campionat, ci doar s-ar fi calificat pe merit sportiv in preliminariile Conference League. Si probabil ar fi facut tot atat de mult cat va face CSU acolo, adica nimic.

Nu conteaza, mai omule, ca esti mai in varsta decat Ioanitoaia, atat timp cat el e un jurnalist veteran, care a demonstrat in cariera lui un nivel inalt de conduita profesionala, iar noi suntem niste simpi useri care postam comentarii sub pseudonim. Bun, opinia ta nu coincide cu cea a lui Ovidiu Ioanitoaia in unele situatii, dar asta nu e un motiv de a-l trata pe dumnealui cu lipsa de respect. Cand faci asa ceva, te descalifici in primul rand pe tine, faptul ca ai o anumita varsta fiind un factor agravant si nu o circumstanta atenuanta.

Laspalmas
Laspalmas  •  29 Mai 2024, 20:24

Traienele ia mai citeste matale atent ca poate nu ai inteles din prima. Tot articolul este impotriva regulamentului frf.

GionVaiani
GionVaiani  •  29 Mai 2024, 19:15
Postat de talpaiadului pe 29 Mai 2024, 18:39

Nu, dar daca FCSB ar fi terminat pe locul 3, ar fi fost normal sa joace baraj impotriva Rapidului, in cazul in care Rapid ar fi ajuns acolo de pe locul 1o. Daca U Cluj ar fi castigat impotriva lui CSU cu trei zile in urma, nu i-ar fi luat lui CSU locul 3 din campionat, ci doar s-ar fi calificat pe merit sportiv in preliminariile Conference League. Si probabil ar fi facut tot atat de mult cat va face CSU acolo, adica nimic.

Cred ca incerci s-o scalzi in abstract ...ai spus "valoarea echipei de pe locul 3 s-a vazut". Valoarea echipei de pe locul 3 s-a vazut in toate cele 40 de etape din campionat. Asta-i adevarul. Oricat ai incerca tu sa simplifici, reduci totul la un singur meci nu merge... Te deconspiri.

talpaiadului
talpaiadului  •  29 Mai 2024, 18:39
Postat de GionVaiani pe 29 Mai 2024, 17:58

Dupa mintea ta Rapid trebuia declarata campioana fiindca a dezintegrat-o pe FCSB in cele 4 meciuri de campionat. Cat de inversunat sa fii impotriva U Craiova ca sa bati toate recordurile de ipocrizie ?

Nu, dar daca FCSB ar fi terminat pe locul 3, ar fi fost normal sa joace baraj impotriva Rapidului, in cazul in care Rapid ar fi ajuns acolo de pe locul 1o. Daca U Cluj ar fi castigat impotriva lui CSU cu trei zile in urma, nu i-ar fi luat lui CSU locul 3 din campionat, ci doar s-ar fi calificat pe merit sportiv in preliminariile Conference League. Si probabil ar fi facut tot atat de mult cat va face CSU acolo, adica nimic.

traian_v
traian_v  •  29 Mai 2024, 18:22
Postat de Laspalmas pe 29 Mai 2024, 00:37

Traienele cel cu care te tragi tu de bretele, Ioanitoaia, nu zice ca barajul nu este prevazut de regulament. Zice insa ca regulamentul este prost si ar trebui modificat de catre federatie. Daca nu ai inteles te priveste. Se mai intampla.

:) Nu, Ioanitoatia a spus ca "nu trebuia jucat". Nu ca pe o critica la regulament. Iar cu bretelele, sunt cu 4-5 ani mai batran decat Ioanitoaia, asa ca e OK, daca nu te superi.

GionVaiani
GionVaiani  •  29 Mai 2024, 17:58
Postat de talpaiadului pe 28 Mai 2024, 21:37

Valoarea echipei de pe locul trei s-a vazut in meciul impotriva celei de pe locul 10, meci in care echipa de pe locul 10 a practicat un fotbal mai bun si si-a dominat adversarul, desi a jucat in deplasare. Iar in ceea ce priveste performanta din preliminariile cupelor europene, ea este ca si inexistenta oricum, indiferent de echipa, in afara de CFR si FCSB, care mai ciupesc, din cand in cand, cate ceva. Acest baraj este foarte bun, facand competitia nu numai interesanta pentru amatorii de fotbal, ci si competitiva pana la finalul ei. Cum sa progreseze fotbalul romanesc daca il facem mai putin competitiv, prin eliminarea barajului?

Dupa mintea ta Rapid trebuia declarata campioana fiindca a dezintegrat-o pe FCSB in cele 4 meciuri de campionat. Cat de inversunat sa fii impotriva U Craiova ca sa bati toate recordurile de ipocrizie ?

Laspalmas
Laspalmas  •  29 Mai 2024, 00:37

Traienele cel cu care te tragi tu de bretele, Ioanitoaia, nu zice ca barajul nu este prevazut de regulament. Zice insa ca regulamentul este prost si ar trebui modificat de catre federatie. Daca nu ai inteles te priveste. Se mai intampla.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 7
Comentează