Comentarii (41)
MaxiP
MaxiP  •  19 August 2024, 11:12
Postat de Laspalmas pe 15 August 2024, 22:52

MaxiP imi place de tine ca nu te lasi deloc. Dar sustii o aberatie pentru ca fara canotaj sportul nostru ar fi fost in coada cozilor la Olimpiada. Iar la gimnastica progresul este grozav...De la ploaia de medalii de aur luate altadata la bronzul asta adjudecat in instanta...

Schimbi subiectul in momentul in care nu ma las deloc? S-a pus vreun moment problema sa nu fie canotaj la JO? Vezi ca nici la Atena, fara canotaj si gimnastica nu eram foarte sus in clasamentul pe medalii. Eu cer doar sa se analizeze textele: ce a zis expertul GSP, ce am zis eu. Si sa se concluzioneze cine a avut dreptate. Referitor la progres, sigur ca si grecii sunt intr-un regres impardonabil de la a avea toti participantii la JO acum 2000 ani la a nu se clasa in primele 30 de natiuni in 2024, totusi daca facem o comparatie cu ultimele 2 editii de JO si rezultatele generale de prin 2014 incoace, da, gimnastica e intr-un progres cat se poate de vizibil. Dar e ok, le veti forta pana la infinit ca nu cumva sa iesim din negativismul care ne caracterizeaza. Intreb si eu, daca tot nu apreciem nimic, de ce mai vrem performanta? Uite, eu vreau ca, canotajul sa nu mai fie sport olimpic. Ca sa ai tu dreptate, sa fim pe nicaieri. Si vreau sa nu se mai faca gimnastica in Romania, ca oricum suntem departe de rezultatele anilor 80' si 2000. Iar la inot, sper sa se retraga toti juniorii care au luat medalii in competitii europene in ultimii 2 ani, ca sa fie clar ca stam doar in David Popovici si sa aiba toti comentacii dreptate ca el e doar o exceptie. Si sper ca Mihaela Cambei sa cada testele antidoping si chiar imi doresc sa ramanem fara medalie la JO. Locul 23 in lume, mare performanta... mai bine zero, ca atata vedem noi.

Laspalmas
Laspalmas  •  15 August 2024, 22:52

MaxiP imi place de tine ca nu te lasi deloc. Dar sustii o aberatie pentru ca fara canotaj sportul nostru ar fi fost in coada cozilor la Olimpiada. Iar la gimnastica progresul este grozav...De la ploaia de medalii de aur luate altadata la bronzul asta adjudecat in instanta...

MaxiP
MaxiP  •  14 August 2024, 12:01
Postat de Laspalmas pe 11 August 2024, 17:17

Maxime astept sa oferi dovezi. In ce articole s-a exprimat Ioanitoaia si a gresit? La obiect, citate, ceva concret ca eu nu imi aduc aminte de asa ceva. Poate ai dreptate hai sa vedem impreuna. Ca sa nu mai zic ca Romania n-a stralucit la Paris. Daca scoatem medaliile castigate la canotaj nu mai ramanem cu mare lucru si suntem departe in urma ungurilor. Dar spune dumneata care esti expert. Zici ca te pricepi...

https://www.gsp.ro/opinii/editorial-ovidiu-ioanitoaia-un-an-prost-724557.html Ia citeste-l! "Să mai facem o comparație, nici ea măgulitoare. Dacă la precedenta ediție Olimpică, Tokyo 2020, lotul României a numărat 106 membri, se estimează că el va cuprinde în 2024 maximum 80-85." "În niciun caz însă, opinia specialiștilor, nu se va atinge suta." "Pare o performanță, dar chiar e în contextul în care Sabrina Voinea et Co, urmașele Nadiei, au obținut biletele pentru JO clasându-se pe locul 10 la Mondialele de la Anvers?! La ce să viseze fetele, nu cumva ele merg la Paris ca să fie drumul cu oameni?!" "Mai trăim, neputincioși, încă un an ca 2023. Trist, de uitat." Eu am comentat mult pe baza acelui articol. Mi s-a raspuns ca bat eu campii, ca ma cred eu mai breaz ca ei. Vine acum domnul Ianitoaia sa isi revada acele declaratii si sa traga acum concluziile? Ca eu daca imi citesc comentariile, l-am contrazis exact pe ce batea dansul campii. Repet, nu ca sa ma laud, dar ce cauta un astfel de jurnalist, pur si simplu cu abilitati in alte domenii, sa comenteze subiecte la care nu se pricepe? Vreau macar sa-l vad ca isi reanalizeaza conceptiile si recunoaste: da, am batut campii. Atat.

uiuiui
uiuiui  •  14 August 2024, 00:16

aduceti pe regele hagi. la farul pierde vremea, nu e chipa de el.

MaxiP
MaxiP  •  13 August 2024, 17:45
Postat de ionmaria010540 pe 11 August 2024, 18:56

@MaxiP. Ce prostii sustii...Ce mare branza am facut la JO daca 5 din 9 medalii le-a adus canotajul, iar ungurii au luat dublu fata de noi? Tu esti cel care bati campii. Sportul romanesc e in vizibil regres.

Locul 23 in lume. Noua fata de 4, vizibil regres... si eu is ala lovit in cap. Ok. Ungurii au luat dublu, adevarat. Is pe 14 in lume. Ungurii sunt tari. De-aia au luat dublu, ca au sport. Nu e nicio rusine sa te bata Ungaria, a batut alte 191 natiuni.

MaxiP
MaxiP  •  13 August 2024, 17:43
Postat de birdibel pe 11 August 2024, 19:20

MaxiP vrea o concluzie a bilantului olimpic de la Paris, care i se pare strălucit, probabil ca și evoluția naționalei de fotbal la Euro, care a declanșat o beție colectivă cu apă chioara. Fara truda canotorilor - un sport care va deveni universal când Botswana și Santa Lucia vor câștiga titluri - și fără minunea David Popovici am fi venit de la Paris cu această concluzie pt MaxiP: Cam Bei…

Da ma, fara ei, normal ca suntem praf. Ok, plus inca altii, fara aia si aia si aia, normal ca ramai fara nimic. Doar ca de, cu ei ai. Asta e ideea. Conceptia despre canotaj e uimitoare, e sport britanic national, investesc cu greu in el state ca SUA si Australia. Botswana e mai tare pe atletism, da' probabil ca si ala ti se pare sport de nisa. Stai linistit, muuuult mai multa lume s-a uitat la canotaj in viata asta decat la Rapid sau Liga I, din sportul rege, asa ca las-o mai moale, ca nu eu is betivu'.

MaxiP
MaxiP  •  13 August 2024, 17:27
Postat de Laspalmas pe 11 August 2024, 17:17

Maxime astept sa oferi dovezi. In ce articole s-a exprimat Ioanitoaia si a gresit? La obiect, citate, ceva concret ca eu nu imi aduc aminte de asa ceva. Poate ai dreptate hai sa vedem impreuna. Ca sa nu mai zic ca Romania n-a stralucit la Paris. Daca scoatem medaliile castigate la canotaj nu mai ramanem cu mare lucru si suntem departe in urma ungurilor. Dar spune dumneata care esti expert. Zici ca te pricepi...

Promit ca il caut si postez linkul, il stiu clar, l-am comentat. Auzi: de ce sa scoatem canotajul? Pai hai sa scoatem cele 4 sporturi la care am luat medalie si eventual si pe celelalte 13 la care am participat ca sa spunem ca in afara de acestea nu am avut niciun participant. Pai scoate-i si Statelor Unite atletismul si e mult sub China, ce sa zic eu altceva? Pe bune ca ma termina acest negativism. De ce sa-l scoatem, nu e sport, nu a fost la Olimpiada, cum sa-l scoatem? Toate tarile au un sport de baza, in care exceleaza, unele au 2-3, dar sunt exceptii. Hai sa le scoatem pe toate de la fiecare si sa vezi ca cu ce ramanem chiar urcam in clasament.

Timofte87
Timofte87  •  12 August 2024, 23:25

RAPID : stadion facut de stat , galeria facuta de ...Tudorica cu trompeta , promovare in A facuta de Daniel Niculae si gasca lui ...ce a facut dl Sucu ? nu stiu foarte bine dar cred ca o baza de pregatire ce e pe numele lui ( de ce nu o fi venit Nea Mircea , a zis ca nu au baza de pregatire ... au sau nu au ? ) ce a mai facut ? o balanta de transferuri ce da mai mult cu plus pentru el si ce a mai facut ? ... o mie de greseli ...cred ca si Cristecu cu micii lui avea rezultate mai bune ..aaa o sa spuneti ca se pregateste pentru viitor .ok , cu 4 antrenori in 2 ani ? mai sa fie

itu52
itu52  •  12 August 2024, 17:40

La ceea ce face, da. Dinamo și Steaua se învârt în jurul adevărului de zeci de ani. Bezna indusă a căpătat nuanțe greu de prins în istorii și imposibil de lămurit. Un mediu propice hârjoanei sociale. La J.O Paris 2024, în partea finală, a plouat cu medalii câștigate la atletism, tir, box, lupte, haltere, judo, etc. Aici au excelat angajați ai departamentelor forte a unor state, între altele USA. Comentatorii indicau cluburile furnizoare și chiar funțiile „onorifice” ocupate. De, la noi, ca la noi.

talpaiadului
talpaiadului  •  12 August 2024, 16:26
Postat de ionmaria010540 pe 11 August 2024, 18:56

@MaxiP. Ce prostii sustii...Ce mare branza am facut la JO daca 5 din 9 medalii le-a adus canotajul, iar ungurii au luat dublu fata de noi? Tu esti cel care bati campii. Sportul romanesc e in vizibil regres.

Pentru a vedea daca sportul romanesc se afla sau nu in regres, trebuie comparata performanta Romaniei la JO de la Paris cu cea de la olimpiadele precedente de la Tokyo si Rio de Janeiro si nu cu Ungaria sau cu Romania din timpul lui Ceausescu. La Paris, Romania a obtinut 9 medalii, o performanta mai buna decat cele de la Tokyo si Rio la un loc (cate 4 medalii la fiecare), ceea ce reprezinta un progres evident si in nici un caz un regres. Bineinteles ca in comparatie cu Los Angeles 1984 (53 de medalii), cele 9 medalii de acum par o bagatela, dar comparatia respectiva nu are nici o relevanta in ceea ce priveste progresul sau regresul sportului romanesc din ziua de azi.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • •••
  • 5
Comentează