Comentarii (49)
talpaiadului
talpaiadului  •  06 Aprilie 2024, 17:34
Postat de Doru.S pe 05 Aprilie 2024, 23:21

:))))

Vorba lui Naum, comici travestiti...

parachioara5
parachioara5  •  06 Aprilie 2024, 12:03

...articolul este foarte bun scris de un om caruia ii pasa de fotbalul romanesc ...el ne spune un adevar care ilstim cu totii dar pe care ne este frica sa l reproducem ...fotbalul romanesc se indreapta fis spre dezastru ...Columbia Romania 3-0 ...scor real ...hagi nu merita respect ca si Edy care nu face selectia pe competente ...

Doru.S
Doru.S  •  05 Aprilie 2024, 23:21
Postat de talpaiadului pe 05 Aprilie 2024, 17:25

Exact, nu ai nici un argument, faptul ca un editorial prezinta si analizeaza niste stiri deja vehiculate in presa fiind ceva absolut normal si nereprezentand un argument in defavoarea calitatii sale. Si nici nu era vorba despre Naum in general, ci despre acest articol in particular. Faptul ca te deranjeaza mimica si gestica lui Naum in studioul de la Digi nu stirbeste cu nimic din meritul lui de a scrie acest articol foarte bun.

:))))

danglumetu
danglumetu  •  05 Aprilie 2024, 21:48

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

talpaiadului
talpaiadului  •  05 Aprilie 2024, 17:25
Postat de Doru.S pe 05 Aprilie 2024, 15:39

Ce argumente sa ai cand sunt doar niste franturi a unor stiri sportive si de can-can domesticite in stilul naumesc si care nu aduc nimic nou sub soare? De ce trebuie citite si rascitite? Naum oricum e plecat de acasa, putini il citesc. Expresia fetei si mimica din studio ne transmit inteligenta, cand colo ce sa vezi, ca iese pasarica. Probabil aloca putin timp scrisului.

Exact, nu ai nici un argument, faptul ca un editorial prezinta si analizeaza niste stiri deja vehiculate in presa fiind ceva absolut normal si nereprezentand un argument in defavoarea calitatii sale. Si nici nu era vorba despre Naum in general, ci despre acest articol in particular. Faptul ca te deranjeaza mimica si gestica lui Naum in studioul de la Digi nu stirbeste cu nimic din meritul lui de a scrie acest articol foarte bun.

talpaiadului
talpaiadului  •  05 Aprilie 2024, 17:06
Postat de therealreddog33 pe 05 Aprilie 2024, 14:59

Bani se pot obține din multe lucruri și nu doar pe termen lung. Primești bani de exemplu doar pentru ca participi în cupele europene, chiar și eliminat după prima rundă. Nu mulți, dar primești. Bani se pot face și din vânzarea de articole cu clubul: de la tricouri, sorturi, jambiere, pana la desfăcător de bere, sticle de apă, alcool branduit cu clubul șamd. Idei să ai. Se pot face și din vânzări de jucători. Drepturi de imagine. Publicitate. Sunt atâtea soluții, trebuie doar să le cauți, sa ai un management serios, profesionist, pe lângă investitori. Mă uit la cluburi pe lângă România, cu aceleași posibilități financiare sau chiar mai reduse decât noi: în Polonia, Cehia, Ungaria, Croația, chiar și Serbia. Ăștia de ce pot reuși și noi nu? Și de asta se încăpățânează Hagi, pe bună dreptate. Ca să obții ceva, trebuie în primul rând să vrei, să îți propui asta. Dar oricât am filosofia noi aici, lucrurile astea nu s-au schimbat de vreo 34 de ani, nu se vor schimba prea curând.

Bineinteles ca noi filozofam de amortul artei si la pierderea vremii. Dar exemplele tale de facut bani se lovesc exact de ceea ce am spus eu initial, ca problema principala este imputinarea consumatorilor de fotbal. Nu ajunge sa pui in vanzare materiale promotionale, ele trebuie sa fie si cumparate pentru a-ti aduce profit, altfel devin generatoare de paguba. Iar sponsorii seriosi se asociaza in primul rand cu performanta echipei, care se rasfrange asupra sponsorului, fiind necesar ca initial sa investesti bani din propriul buzunar pentru a genera performanta aducatoare de sponsori. Investitorii seriosi se uita pe desfasuratorul unui club si calculeaza rentabilitatea investitiei pe principiul risc vs potential de castig, iar riscul e mare si potentialul arata rau in cazul fotbalului romanesc, care nu mai este nici macar in situatia de prin 2008-2012, cand performanta din campionat asigura un venit important de la UEFA. Acum este necesar un concurs de imprejurari extrem de favorabil pentru a accede in grupele cupelor europene, chiar si in Conference League, din cauza ca atat coeficientul de tara cat si cel de echipa s-au prabusit in fotbalul romanesc. Acum un nou investitor trebuie sa cheltuiasca foarte mult pentru a putea face o echipa suficient de competitiva pentru a spera sa obtina o suma semnificativa de bani de la UEFA, fara a avea nici o garantie ca investitia va da roade cu adevarat, ceea ce este apanajul aventurierilor si nu al investitorilor seriosi.

talpaiadului
talpaiadului  •  05 Aprilie 2024, 16:20
Postat de manx pe 05 Aprilie 2024, 15:20

Da, asta asteapta cetateanu' cititor român. Eruditul lector român este avid de informatii si scandal, )ârfa si mitocanie. Cei care erau acolo nu au nimic în comun cu sportul si jurnalismul. Ca toti peni)ilii care alearga dupa infractori arestati si condusi de politie la sectie. "va pare rau de ceea ce ati facut" Iese de la sectie, proces, este între)at " ati mai face ceea ce ati facut? "...

Eu sunt de acord cu tine ca, pentru mine ca cititor, nu era nevoie de intervievarea lui Lupu la iesirea pe poarta inchisorii. Insa principiul enuntat de mine in comentariul anterior ramane valabil in cazul lui Lupu, care trebuia sa comporte in mod civilizat inca de la inceput, evitand situatia tensionata de dupa momentul in care a fost prins de catre jurnalisti. Si asa cum ai spus-o chiar tu, jurnalistii care s-au infiintat acolo nu sunt aceiasi jurnalisti care publica editoriale in ziarele de sport, ci doar niste incepatori in ale meseriei sau niste paparazzi specializati in subiecte de cancan si e numai vina lui Lupu ca s-a pus in situatia de a atrage acest tip de jurnalisti, care daca nu s-ar comporta in mod insistent, chiar hartuitor, nu ar mai ajunge sa puna intrebari nimanui. Iar faptul ca lui Lupu i s-au pus niste intrebari puerile nu are nici o legatura cu ce a scris Naum in articolul de mai sus.

Doru.S
Doru.S  •  05 Aprilie 2024, 15:39
Postat de talpaiadului pe 05 Aprilie 2024, 13:51

Fara suparare, comentariul tau este de fapt penibil, din simplul motiv ca nu contine nici macar un singur argument. Ce relevanta crezi tu ca poate avea pentru mine faptul ca nu ti-a placut tie comentariul meu sau ca ti-ar fi placut alte comentarii ale mele? Ti se pare ca nu e bun articolul lui Naum? Foarte bine, explica argumentat lipsa de valoare, din punctul tau de vedere, sa vad si eu cat de fraier am fost atunci cand am crezut ca era un articol foarte bine scris, atat ca fond cat si ca forma, o adevarata radiografie a unei saptamani din fotbalul romanesc si o privire de ansamblu pe final, care in cateva zeci de cuvinte a tratat suficient de multe subiecte incat sa merite a fi recitit, eu unul recitindu-l de doua ori. PS: Eu incerc sa fiu obiectiv, dar daca e vorba sa exagerez cu ceva, prefer sa exagerez cu laudele la adresa muncii unui om, decat cu criticile si strambatul din nas.

Ce argumente sa ai cand sunt doar niste franturi a unor stiri sportive si de can-can domesticite in stilul naumesc si care nu aduc nimic nou sub soare? De ce trebuie citite si rascitite? Naum oricum e plecat de acasa, putini il citesc. Expresia fetei si mimica din studio ne transmit inteligenta, cand colo ce sa vezi, ca iese pasarica. Probabil aloca putin timp scrisului.

manx
manx  •  05 Aprilie 2024, 15:20
Postat de talpaiadului pe 05 Aprilie 2024, 14:45

Domnisoara este irelevanta in situatia respectiva, acolo fiind vorba despre comportamentul lui Lupu si despre comportamentul persoanelor publice in general, care nu inteleg ca atunci cand te opresti in fata microfoanelor si dai declaratii atunci cand lucrurile merg bine, iti creezi obligatia de a face acelasi lucru si atunci cand lucrurile merg rau. E adevarat ca ar fi fost un gest elegant din partea jurnalistilor sa-i ofere lui Lupu posibilitatea de a pleca de la puscarie nebagat in seama, dar atat timp cat ei s-au infiintat acolo, Lupu trebuia sa inghita in sec si sa se comporte in mod civilizat, raspunzand la cateva intrebari in mod calm si neutru. E chiar ironic sa incerci sa pleci ca un hot de la puscarie, fofilandu-te pentru a scapa de jurnalistii care te asteptau afara, obligandu-i pe acestia sa te urmareasca si sa te prinda ca pe un infractor.

Da, asta asteapta cetateanu' cititor român. Eruditul lector român este avid de informatii si scandal, )ârfa si mitocanie. Cei care erau acolo nu au nimic în comun cu sportul si jurnalismul. Ca toti peni)ilii care alearga dupa infractori arestati si condusi de politie la sectie. "va pare rau de ceea ce ati facut" Iese de la sectie, proces, este între)at " ati mai face ceea ce ati facut? "...

therealreddog33
therealreddog33  •  05 Aprilie 2024, 14:59
Postat de talpaiadului pe 05 Aprilie 2024, 13:38

De acord cu ce ai spus referitor la Hagi, care este un caz unic in istoria fotbalului romanesc, un Don Quijote al fotbalului, luptandu-se cu morile de vant, construind din bani proprii, castigati in mod cinstit, caramida cu caramida, o pepiniera de fotbalisti si facand performanta in acelasi timp, multumit daca dupa cativa zeci de ani de munca va iesi macar pe zero din punct de vedere financiar. Si mai mult decat atat, Hagi isi continua drumul sau, imperturbabil, desi majoritatea consumatorilor de fotbal nici macar nu-i recunosc meritele, ci, dimpotriva, il hulesc si il denigreaza de parca ar fi un erou negativ. In aceste conditii, oricine altcineva si-ar fi abandonat proiectul, dar nu si Hagi, care merita infinit mai mult respect si apreciere pentru faptul ca e un model de curaj, seriozitate si incapatanare in sensul bun al cuvantului. Insa Hagi nu este un investitor, ci un fotbalist care a vrut sa lase ceva in urma lui in fotbalul romanesc si dupa retragerea din activitate ca jucator, iar altii ca Hagi nu ai de unde sa gasesti, indiferent cat si unde ai cauta. Investitorii reali, mai ales cei seriosi, au ca scop profitul, nu neaparat imediat, asa cum bine ai precizat tu, dar nici cu grad inalt de risc, ca in exemplul tau cu performanta in cupele europene. Atat timp cat Rapidul, care este pe primul loc ca incasari din bilete si abonamente, a obtinut doar 1,2 milioane de Euro in 2023, nu ai cum sa te astepti ca oamenii seriosi sa investeasca in fotbalul romanesc.

Bani se pot obține din multe lucruri și nu doar pe termen lung. Primești bani de exemplu doar pentru ca participi în cupele europene, chiar și eliminat după prima rundă. Nu mulți, dar primești. Bani se pot face și din vânzarea de articole cu clubul: de la tricouri, sorturi, jambiere, pana la desfăcător de bere, sticle de apă, alcool branduit cu clubul șamd. Idei să ai. Se pot face și din vânzări de jucători. Drepturi de imagine. Publicitate. Sunt atâtea soluții, trebuie doar să le cauți, sa ai un management serios, profesionist, pe lângă investitori. Mă uit la cluburi pe lângă România, cu aceleași posibilități financiare sau chiar mai reduse decât noi: în Polonia, Cehia, Ungaria, Croația, chiar și Serbia. Ăștia de ce pot reuși și noi nu? Și de asta se încăpățânează Hagi, pe bună dreptate. Ca să obții ceva, trebuie în primul rând să vrei, să îți propui asta. Dar oricât am filosofia noi aici, lucrurile astea nu s-au schimbat de vreo 34 de ani, nu se vor schimba prea curând.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • •••
  • 5
Comentează