Articol de GSP - Publicat joi, 29 iulie 2010 00:00
Comitetul Internaţional Olimpic şi Procter&Gamble au anunţat încheierea unui parteneriat complex la nivel global pentru următoarele cinci ediţii ale Jocurilor Olimpice, începînd cu ediţia Londra 2012 şi terminînd cu Jocurile Olimpice din 2020.
Echipa SUA i-a avut parteneri pe durata Jocurilor Olimpice de la Vancouver 2010 pe cei de la P&G, iar cîştigurile companiei au crescut cu aproape 100 milioane de dolari. Prin acest parteneriat cu CIO, P&G va urma liniile startegice de dezvoltare şi în acelaşi timp va îmbunătăţi vieţile sportivilor din întreaga lume, ale mamelor şi ale familiilor acestora. Portofoliul de branduri al P&G va asigura sponsorizarea sportivilor şi a echipelor naţionale.
“P&G are onoarea să sprijine Mişcarea Olimpică pentru următorii 10 ani,” a declarat Marc Pritchard, P&G Global Marketing şi Brand Building Officer. “Din rezultatele de succes obţinute la Vancouver, ştim că aici este vorba despre mult mai mult decît o sponsorizare. Pentru P&G înseamnă şansa de a se alia cu CIO pentru a îmbunătăţi viaţa sportivilor, a mamelor şi a familiilor acestora, în contextul în care facem cunoscută Mişcarea Olimpică, prin brandurile noastre, celor patru miliarde de consumatori pe care îi avem în toată lumea.”
Jacques Rogge, Preşedintele CIO, a mai adăugat “Procter & Gamble este o companie de talie mondială şi suntem încântaţi să anunţăm că am încheiat un parteneriat cu aceasta până în 2020."
Comitetul Internaţional Olimpic şi Procter&Gamble au anunţat încheierea unui parteneriat complex la nivel global pentru următoarele cinci ediţii ale Jocurilor Olimpice, începînd cu ediţia Londra 2012 şi terminînd cu Jocurile Olimpice din 2020.
Echipa SUA i-a avut parteneri pe durata Jocurilor Olimpice de la Vancouver 2010 pe cei de la P&G, iar cîştigurile companiei au crescut cu aproape 100 milioane de dolari. Prin acest parteneriat cu CIO, P&G va urma liniile startegice de dezvoltare şi în acelaşi timp va îmbunătăţi vieţile sportivilor din întreaga lume, ale mamelor şi ale familiilor acestora. Portofoliul de branduri al P&G va asigura sponsorizarea sportivilor şi a echipelor naţionale.
“P&G are onoarea să sprijine Mişcarea Olimpică pentru următorii 10 ani,” a declarat Marc Pritchard, P&G Global Marketing şi Brand Building Officer. “Din rezultatele de succes obţinute la Vancouver, ştim că aici este vorba despre mult mai mult decît o sponsorizare. Pentru P&G înseamnă şansa de a se alia cu CIO pentru a îmbunătăţi viaţa sportivilor, a mamelor şi a familiilor acestora, în contextul în care facem cunoscută Mişcarea Olimpică, prin brandurile noastre, celor patru miliarde de consumatori pe care îi avem în toată lumea.”
Jacques Rogge, Preşedintele CIO, a mai adăugat “Procter & Gamble este o companie de talie mondială şi suntem încântaţi să anunţăm că am încheiat un parteneriat cu aceasta până în 2020."
Transfer pe axa FCSB - MLS? » Informații de ultim moment obținute de GSP.ro