Articol de GSP - Publicat luni, 05 februarie 2018 06:58
Problemele tehnice din timpul transmisiei Super Bowl-ului în SUA o poate costa pe NBC câteva milioane bune de dolari, după ce transmisia a picat pentru 30 de secunde în timpul meciului dintre Philadelphia Eagles și New England Patriots, scor 41-33.
Milioane de fani americani care erau cu ochii pe NBC n-au înțeles de ce timp de aproape 30 de secunde s-au uitat la un ecran negru. Norocul lor a fost că momentul a apărut în timpul reclamelor și nu au ratat o fază importantă.
5.000.000 $au plătit brand-urile pentru 30 de secunde de publicitate în timpul Super Bowl-ului din această dimineață
NBC a oferit un răspuns oficial abia la 30 de minute după incident: ”Am avut mici probleme tehnice care au fost rezolvate rapid. Nici o fază și nici un spațiu comercial nu au fost ratate”. Televiziunea susține astfel că în acel interval ar fi trebuit să ruleze promo-uri ale postului, însă a refuzat să răspundă la alte întrebări. Dacă este adevărat, NBC a scăpat ca prin urechile acului după o gafă care îi putea aduce pierderi uriașe.