SPORTURI  »  AUTO  »  DRIVE TEST

BMW 335 i şi Adelina Pestriţu, două dive

Adelina Pestriţu, Pestriţu
Adelina Pestriţu, Pestriţu

Articol de - Publicat marti, 14 septembrie 2010 00:00

BMW 335 i şi Adelina Pestriţu, fiecare cu fanii ei. Maşina pentru cei 306 cai-putere, iar manechinul pentru felul în care arată


BMW Seria 3 Coupe facelift. Faruri un pic schimbate, led-uri cu lumină albă. Şi la interior mici modificări. Nimic special pînă acum. Emoţiile te cuprind repede pentru că vorbim de un motor 335 i. Vîrful gamei, folosit în premieră pe BMW Seria 3, un Twin Power Turbo, cu 6 cilindri în linie. Puterea motorului este de 306 CP, iar cuplul motor maxim este de 400 Nm.

Pulsul se accelerează cînd ai prima întîlnire cu maşina, mai ales că partenera ei era Adelina Pestriţu, una dintre manechinele de top din România. BMW 335 i Coupe era echipat Performance, cam acelaşi lucru cu kit-ul M3. BMW Performance este cel mai important tuning de fabrică. Îţi poţi comanda orice pentru maşina ta, însă bagi mîna adînc în buzunar pentru fiecare poftă. Dovada? Maşina testată  avea pe ea accesorii în valoare de 15.686 de euro. Bineînţeles, evacuarea nu mai este aceeaşi. Novice să fii şi tot îţi dai seama că ai parte de o fiară ascunsă sub capotă imediat după prima cheie. Sunetul este puternic şi gutural. Face zgomot aproape la fel ca o maşină de curse, doar volumul a fost dat mai încet.

Despre cum merge 335i ce să spui de rău? Că e extrem de rapidă? Că accelerează de rupe asfaltul de sub roţi? Că e un pic rigidă datorită suspensiilor tari? Că are o direcţie foarte precisă? Că te dai greu jos din ea din cauza scaunelor Recaro, care au marginile de susţinere foarte înalte? Dar cine stă incredibil de bine în viraje datorită acestora ? Şi nu eşti într-o maşină de raliuri!

Un drive test făcut în capitala României cu un BMW cu 4 roţi imense, cu nişte cauciucuri care aveau un talon de două degete. Păi, mare grijă la parcări pentru că buza jantelor este un pic ieşită în afară. Să mai spunem de gropi? Noroc că pînă la Snagov, destinaţia finală a drive testului, DN 1 s-a prezentat bine!

Maşina arată incredibil şi merge într-un mare fel. Este spectaculoasă, însă are şi un preţ tot spectaculos, dar merită. Îţi trebuie mulţi bani pentru ea, grijă la parcări şi gropi şi să o cunoşti foarte bine pentru că excesele de adrenalină pot deveni tragice.


"Am avut o senzaţie foarte tare la volanul acestei maşini. Îmi place viteza şi chiar dacă era şi mai puternică de atît, m-aş fi descurcat"
Adelina Pestriţu


48.918 euro (TVA inclus) este preţul de pornire pentru un BMW 335i, 306 CP


Adversari

Infiniti G37S
Audi S5


BMW 335i, 306 CP

Preţ    84.156 euro
Performanţe
0-100 km/h    5,5 s
Viteză maximă    250 km/h
Consum mixt    8,4l/100km
Date tehnice
Capacitate    2.979 cmc
Putere maximă    306 CP/5.800 rpm
Cuplu maxim    40 Nm/1.200-5.000 rpm

gsp verdict
BMW 335i Coupe este o maşină spectaculoasă. Dacă este accesorizată  cu tuningul de fabrică BMW Performance lucrurile se schimbă radical, inclusiv preţul


Plusuri. Accesorii de 15.686 euro
BMW Performance este tuning-ul de fabrică al celor de la BMW. Fiecare îşi poate face maşina după ce şi-o cumpără cum doreşte. Se pot schimba componente pentru şasiu, motor, aerodinamică, design exterior şi interior. Sistemul de evacuare cu două ţevi de eşapament cromate are "vina" de a produce o acustică impresionantă. Sistemul de frînare beneficiază de discuri de frînă ventilate cu perforaţii, iar etrierul este vopsit în galben. Roţile au jante din aliaj uşor, dimensiunile anvelopelor fiind 225/35 R19Y pentru faţă şi 225/30 R19Y pentru spate. Kitul aerodinamic înseamnă spoilerul faţă cu grila radiatorului în culoare neagră. Elemente de carbon se regăsesc la spoilerul spate, capace pentru oglinzi şi difuzor spate. Volan sport acoperit cu piele Alcantara şi scaunele tot sport fac şi ele parte din BMW Performance.

Minusuri. Pericol la borduri şi gropi
BMW 335i Coupe echipată cu BMW Performance nu este o maşină deloc ieftină, chiar foarte scumpă. Nu este o maşină potrivită pentru drumurile din România dacă foloseşti roţile cu anvelope care au talonul foarte mic, aşa cum oferă BMW Performance. Şi buza jantelor este proeminentă, iar bordurile devin un real pericol. Poţi pune jante cu cauciucuri normale, dar aspectul nu mai este acelaşi.

BMW 335 i şi Adelina Pestriţu, fiecare cu fanii ei. Maşina pentru cei 306 cai-putere, iar manechinul pentru felul în care arată

BMW Seria 3 Coupe facelift. Faruri un pic schimbate, led-uri cu lumină albă. Şi la interior mici modificări. Nimic special pînă acum. Emoţiile te cuprind repede pentru că vorbim de un motor 335 i. Vîrful gamei, folosit în premieră pe BMW Seria 3, un Twin Power Turbo, cu 6 cilindri în linie. Puterea motorului este de 306 CP, iar cuplul motor maxim este de 400 Nm.

Pulsul se accelerează cînd ai prima întîlnire cu maşina, mai ales că partenera ei era Adelina Pestriţu, una dintre manechinele de top din România. BMW 335 i Coupe era echipat Performance, cam acelaşi lucru cu kit-ul M3. BMW Performance este cel mai important tuning de fabrică. Îţi poţi comanda orice pentru maşina ta, însă bagi mîna adînc în buzunar pentru fiecare poftă. Dovada? Maşina testată  avea pe ea accesorii în valoare de 15.686 de euro. Bineînţeles, evacuarea nu mai este aceeaşi. Novice să fii şi tot îţi dai seama că ai parte de o fiară ascunsă sub capotă imediat după prima cheie. Sunetul este puternic şi gutural. Face zgomot aproape la fel ca o maşină de curse, doar volumul a fost dat mai încet.

Despre cum merge 335i ce să spui de rău? Că e extrem de rapidă? Că accelerează de rupe asfaltul de sub roţi? Că e un pic rigidă datorită suspensiilor tari? Că are o direcţie foarte precisă? Că te dai greu jos din ea din cauza scaunelor Recaro, care au marginile de susţinere foarte înalte? Dar cine stă incredibil de bine în viraje datorită acestora ? Şi nu eşti într-o maşină de raliuri!

Un drive test făcut în capitala României cu un BMW cu 4 roţi imense, cu nişte cauciucuri care aveau un talon de două degete. Păi, mare grijă la parcări pentru că buza jantelor este un pic ieşită în afară. Să mai spunem de gropi? Noroc că pînă la Snagov, destinaţia finală a drive testului, DN 1 s-a prezentat bine!

Maşina arată incredibil şi merge într-un mare fel. Este spectaculoasă, însă are şi un preţ tot spectaculos, dar merită. Îţi trebuie mulţi bani pentru ea, grijă la parcări şi gropi şi să o cunoşti foarte bine pentru că excesele de adrenalină pot deveni tragice.

"Am avut o senzaţie foarte tare la volanul acestei maşini. Îmi place viteza şi chiar dacă era şi mai puternică de atît, m-aş fi descurcat"
Adelina Pestriţu

48.918 euro (TVA inclus) este preţul de pornire pentru un BMW 335i, 306 CP

Adversari

Infiniti G37S
Audi S5

BMW 335i, 306 CP

Preţ    84.156 euro
Performanţe
0-100 km/h    5,5 s
Viteză maximă    250 km/h
Consum mixt    8,4l/100km
Date tehnice
Capacitate    2.979 cmc
Putere maximă    306 CP/5.800 rpm
Cuplu maxim    40 Nm/1.200-5.000 rpm

gsp verdict
BMW 335i Coupe este o maşină spectaculoasă. Dacă este accesorizată  cu tuningul de fabrică BMW Performance lucrurile se schimbă radical, inclusiv preţul

Plusuri. Accesorii de 15.686 euro
BMW Performance este tuning-ul de fabrică al celor de la BMW. Fiecare îşi poate face maşina după ce şi-o cumpără cum doreşte. Se pot schimba componente pentru şasiu, motor, aerodinamică, design exterior şi interior. Sistemul de evacuare cu două ţevi de eşapament cromate are "vina" de a produce o acustică impresionantă. Sistemul de frînare beneficiază de discuri de frînă ventilate cu perforaţii, iar etrierul este vopsit în galben. Roţile au jante din aliaj uşor, dimensiunile anvelopelor fiind 225/35 R19Y pentru faţă şi 225/30 R19Y pentru spate. Kitul aerodinamic înseamnă spoilerul faţă cu grila radiatorului în culoare neagră. Elemente de carbon se regăsesc la spoilerul spate, capace pentru oglinzi şi difuzor spate. Volan sport acoperit cu piele Alcantara şi scaunele tot sport fac şi ele parte din BMW Performance.

Minusuri. Pericol la borduri şi gropi
BMW 335i Coupe echipată cu BMW Performance nu este o maşină deloc ieftină, chiar foarte scumpă. Nu este o maşină potrivită pentru drumurile din România dacă foloseşti roţile cu anvelope care au talonul foarte mic, aşa cum oferă BMW Performance. Şi buza jantelor este proeminentă, iar bordurile devin un real pericol. Poţi pune jante cu cauciucuri normale, dar aspectul nu mai este acelaşi.

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Cine este Călin Georgescu, candidatul-surpriză care speră la accederea în turul 2 al alegerilor prezidențiale » Ce sport extrem practică
Stiri extrasport
Cine este Călin Georgescu, candidatul-surpriză care speră la accederea în turul 2 al alegerilor prezidențiale » Ce sport extrem practică
Momente ca în peluză, imediat după apariția exit poll-ului pentru prezidențiale: „Demisia, demisia!” » Stupoare la sediul partidului
Stiri extrasport
Momente ca în peluză, imediat după apariția exit poll-ului pentru prezidențiale: „Demisia, demisia!” » Stupoare la sediul partidului
Numărătoarea parțială a voturilor de la alegerile prezidențiale: lupta dintre Georgescu, Ciolacu și Lasconi! Unde se poate face diferența
Stiri extrasport
Numărătoarea parțială a voturilor de la alegerile prezidențiale: lupta dintre Georgescu, Ciolacu și Lasconi! Unde se poate face diferența

Marea iubire a lui Ion Țiriac are o afacere de succes » Cu ce se ocupă femeia: „M-a ajutat”

Alegeri prezidențiale 2024 în România: rezultate, exit poll și toate informațiile » Planurile principalilor candidați pentru sportul românesc! Cine intră în turul 2?


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează