SPORTURI  »  AUTO  »  DRIVE TEST

Dă clasă

Articol de - Publicat marti, 05 mai 2009 00:00

Noul Mercedes E Klasse impune noi standarde în clasa premium prin designul său şi tehnologia folosită


Întotdeauna cînd conduci un Mercedes te simţi altfel. Brand-ul a intrat de mult în istorie pentru că a făcut numai maşini bune, iar noul Mercedes E Klasse nu avea cum să fie excepţia de la regulă. Maşina creată la Stuttgart a făcut valuri, încă de la lansarea ei, datorită designului. Unul bărbătesc şi agresiv, semn că germanii au vrut să vină cu ceva cu totul nou în ceea ce priveşte clasa E. Au dispărut "perechile" de faruri rotunjite, fiind înlocuite de unele rectangulare. Iar grila se completează de minune cu spoilerul. Numai unghiuri care dau o notă agresivă părţii frontale! Stopurile au o tentă retro, fiind împărţite pe aripă şi pe capota portbagajului.

Consum redus
Pentru drive test s-a folosit o variantă relativ "cuminte", E350 CDI (deci nu vorbim de un E500!) motor V6 de 3.0 litri, diesel cu 231 cai-putere. O cutie de viteze automată cu 7 trepte 7G - Tronic şi un cuplu maxim de 540 Nm care intră în acţiune de la 1.600 rpm. În concluzie, n-ai nici un fel de emoţie atunci cînd apeşi pedala de acceleraţie. Cînd clientul cînd aude de un motor  de 3 litri V6 se aşteaptă la un consum pe măsură. Nu e deloc aşa pentru că ultimele tehnologii se regăsesc la Mercedes E Klasse. Maşina reuşeşte un consum mixt de numai 10l/100, ceea ce e foarte bine, avînd în vedere  performanţele motorului: acceleraţie 0-100 km în doar 6,8 secunde.

Nu simţi nimic
Cutia face o treabă excelentă cu motorul, dovedindu-se o pereche perfectă. Poţi să-ţi bei cafeaua fără emoţii într-o astfel de maşină datorită suspensiilor, mai ales că poţi alege între "Sport" sau "Confort", apăsînd un buton.

Interior de lux
Interiorul lui E Klasse înseamnă calitate şi bun gust. Tot confortul, iar cei cu dureri lombare pot opta şi pentru masaj. Sistemul audio se bazează inclusiv pe senzori şi îşi adaptează intensitatea sunetului în funcţie de numărul pasagerilor şi de poziţionarea acestora. De restul nu mai are rost să pomenim, cert este că într-un E Klasse a încăput multă tehnologie!

50.991 de euro (TVA inclus) costă un Mercedes E Klasse 350 CDI diesel

Noul Mercedes E Klasse impune noi standarde în clasa premium prin designul său şi tehnologia folosită

Întotdeauna cînd conduci un Mercedes te simţi altfel. Brand-ul a intrat de mult în istorie pentru că a făcut numai maşini bune, iar noul Mercedes E Klasse nu avea cum să fie excepţia de la regulă. Maşina creată la Stuttgart a făcut valuri, încă de la lansarea ei, datorită designului. Unul bărbătesc şi agresiv, semn că germanii au vrut să vină cu ceva cu totul nou în ceea ce priveşte clasa E. Au dispărut "perechile" de faruri rotunjite, fiind înlocuite de unele rectangulare. Iar grila se completează de minune cu spoilerul. Numai unghiuri care dau o notă agresivă părţii frontale! Stopurile au o tentă retro, fiind împărţite pe aripă şi pe capota portbagajului.

Consum redus
Pentru drive test s-a folosit o variantă relativ "cuminte", E350 CDI (deci nu vorbim de un E500!) motor V6 de 3.0 litri, diesel cu 231 cai-putere. O cutie de viteze automată cu 7 trepte 7G - Tronic şi un cuplu maxim de 540 Nm care intră în acţiune de la 1.600 rpm. În concluzie, n-ai nici un fel de emoţie atunci cînd apeşi pedala de acceleraţie. Cînd clientul cînd aude de un motor  de 3 litri V6 se aşteaptă la un consum pe măsură. Nu e deloc aşa pentru că ultimele tehnologii se regăsesc la Mercedes E Klasse. Maşina reuşeşte un consum mixt de numai 10l/100, ceea ce e foarte bine, avînd în vedere  performanţele motorului: acceleraţie 0-100 km în doar 6,8 secunde.

Nu simţi nimic
Cutia face o treabă excelentă cu motorul, dovedindu-se o pereche perfectă. Poţi să-ţi bei cafeaua fără emoţii într-o astfel de maşină datorită suspensiilor, mai ales că poţi alege între "Sport" sau "Confort", apăsînd un buton.

Interior de lux
Interiorul lui E Klasse înseamnă calitate şi bun gust. Tot confortul, iar cei cu dureri lombare pot opta şi pentru masaj. Sistemul audio se bazează inclusiv pe senzori şi îşi adaptează intensitatea sunetului în funcţie de numărul pasagerilor şi de poziţionarea acestora. De restul nu mai are rost să pomenim, cert este că într-un E Klasse a încăput multă tehnologie!

50.991 de euro (TVA inclus) costă un Mercedes E Klasse 350 CDI diesel

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Cum arată penthouse-ul lui Dennis Man din Arad, în care a investit salariul său la Parma pe o lună: „Și-a dorit mereu să fie discret”
Special
Cum arată penthouse-ul lui Dennis Man din Arad, în care a investit salariul său la Parma pe o lună: „Și-a dorit mereu să fie discret”
GSP.ro a vizitat balonul de care s-a plâns David Popovici: „Mi-ar fi rușine să-i aduc aici pe adversarii mei” » Imaginile surprinse la „Lia Manoliu”
Altele
GSP.ro a vizitat balonul de care s-a plâns David Popovici: „Mi-ar fi rușine să-i aduc aici pe adversarii mei” » Imaginile surprinse la „Lia Manoliu”
„A fost un idol și a câștigat milioane de euro, acum a rămas fără soție, fiică și dinți” » Sârbii scriu despre cazul fostului internațional român
Superliga
„A fost un idol și a câștigat milioane de euro, acum a rămas fără soție, fiică și dinți” » Sârbii scriu despre cazul fostului internațional român

Iată cu câți bani l-a convins Șucu să o refuze pe Dinamo și să vină la Rapid! Sume impresionante pentru Liga 1

„L-au dus de mână cu un violator, apoi l-au declarat nevinovat” » Una dintre cele mai șocante arestări din fotbalul românesc s-a încheiat tragic: mama lui a suferit un AVC, soția răpusă de cancer


Comentarii (1)
 •  05 Mai 2009, 10:12

e...biju!

Vezi toate comentariile (1)
Comentează