SPORTURI  »  AUTO  »  DRIVE TEST

E la modă!

Articol de - Publicat marti, 10 februarie 2009 00:00

Fiat Croma break este o maşină interesantă datorită spaţiului pe care-l oferă. Românii preferă însă sedanurile. În Europa de V est e invers


Fiat Croma este o maşină care n-are cum să nu placă românilor. Vorbim bineînţeles de varianta break pentru că nici nu există altă caroserie pentru acest model. O versiune populară cel puţin în Europa Occidentală pentru că înspre Răsărit tot sedanul e baza. Pentru români, break-ul trebuia să mai dea însă din coate. Asta, deocamdată.:O

Cel puţin din faţă, integral redesenată, Croma seamănă foarte bine cu Bravo, italienii împrumutînd liniile de design de la acest model. Întotdeauna, maşinile italieneşti au fost frumoase, iar Croma nu face opinie separată. Arată bine, e mare şi confortabilă. În plus, la interior, materialele folosite sînt de bună calitate, iar comenziile sînt uşor accesibile. Să nu omitem gadgeturile. Sistemul Bleu&Me este şi el prezent pe Croma. Bineînţeles, opţional pentru cei care vor să asculte muzică de la un MP3 Player sau doresc să-şi folosească comenzile telefonului mobil cu ajutorul propriei voci;)

Pentru drive test s-a folosit varianta 1.9 Multijet, 16 V, 150 CP. O versiune diesel cu injecţie directă commonrail. Pentru că e pe motorină, propulsorul lui Croma are un cuplu maxim de 320 Nm la numai 2.000 rotaţii pe minut. Fiat-ul te face să te simţi puternic la volanul său. Pentru că a venit vorba de volan trebuie punctat faptul că poziţia la volan este destul de înaltă. Nu te simţi ca într-un SUV, dar te uiţi un pic de sus la ceilalţi! Revenind la motor acesta pare cuminte. Aşa se şi comportă dacă nu calci pedala. Dacă o faci, atunci Croma devine vioaie, iar ţinuta sa de drum e bună. Pînă la 150 km/h, Fiat-ul arată siguranţă şi stabilitate. Mai departe n-am încercat pentru că, să nu uităm, Croma e pentru familişti. Şi aşa e destul pentru autostrăzile din România!

22.908 euro (TVA inclus) costă un Fiat Croma 1.9 Mjet de 150 CP, nivel de echipare Dynamic

Fiat Croma break este o maşină interesantă datorită spaţiului pe care-l oferă. Românii preferă însă sedanurile. În Europa de V est e invers

Fiat Croma este o maşină care n-are cum să nu placă românilor. Vorbim bineînţeles de varianta break pentru că nici nu există altă caroserie pentru acest model. O versiune populară cel puţin în Europa Occidentală pentru că înspre Răsărit tot sedanul e baza. Pentru români, break-ul trebuia să mai dea însă din coate. Asta, deocamdată.:O

Cel puţin din faţă, integral redesenată, Croma seamănă foarte bine cu Bravo, italienii împrumutînd liniile de design de la acest model. Întotdeauna, maşinile italieneşti au fost frumoase, iar Croma nu face opinie separată. Arată bine, e mare şi confortabilă. În plus, la interior, materialele folosite sînt de bună calitate, iar comenziile sînt uşor accesibile. Să nu omitem gadgeturile. Sistemul Bleu&Me este şi el prezent pe Croma. Bineînţeles, opţional pentru cei care vor să asculte muzică de la un MP3 Player sau doresc să-şi folosească comenzile telefonului mobil cu ajutorul propriei voci;)

Pentru drive test s-a folosit varianta 1.9 Multijet, 16 V, 150 CP. O versiune diesel cu injecţie directă commonrail. Pentru că e pe motorină, propulsorul lui Croma are un cuplu maxim de 320 Nm la numai 2.000 rotaţii pe minut. Fiat-ul te face să te simţi puternic la volanul său. Pentru că a venit vorba de volan trebuie punctat faptul că poziţia la volan este destul de înaltă. Nu te simţi ca într-un SUV, dar te uiţi un pic de sus la ceilalţi! Revenind la motor acesta pare cuminte. Aşa se şi comportă dacă nu calci pedala. Dacă o faci, atunci Croma devine vioaie, iar ţinuta sa de drum e bună. Pînă la 150 km/h, Fiat-ul arată siguranţă şi stabilitate. Mai departe n-am încercat pentru că, să nu uităm, Croma e pentru familişti. Şi aşa e destul pentru autostrăzile din România!

22.908 euro (TVA inclus) costă un Fiat Croma 1.9 Mjet de 150 CP, nivel de echipare Dynamic

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Cum arată penthouse-ul lui Dennis Man din Arad, în care a investit salariul său la Parma pe o lună: „Și-a dorit mereu să fie discret”
Special
Cum arată penthouse-ul lui Dennis Man din Arad, în care a investit salariul său la Parma pe o lună: „Și-a dorit mereu să fie discret”
GSP.ro a vizitat balonul de care s-a plâns David Popovici: „Mi-ar fi rușine să-i aduc aici pe adversarii mei” » Imaginile surprinse la „Lia Manoliu”
Altele
GSP.ro a vizitat balonul de care s-a plâns David Popovici: „Mi-ar fi rușine să-i aduc aici pe adversarii mei” » Imaginile surprinse la „Lia Manoliu”
„A fost un idol și a câștigat milioane de euro, acum a rămas fără soție, fiică și dinți” » Sârbii scriu despre cazul fostului internațional român
Superliga
„A fost un idol și a câștigat milioane de euro, acum a rămas fără soție, fiică și dinți” » Sârbii scriu despre cazul fostului internațional român

Iată cu câți bani l-a convins Șucu să o refuze pe Dinamo și să vină la Rapid! Sume impresionante pentru Liga 1

„L-au dus de mână cu un violator, apoi l-au declarat nevinovat” » Una dintre cele mai șocante arestări din fotbalul românesc s-a încheiat tragic: mama lui a suferit un AVC, soția răpusă de cancer


Comentarii (2)
 •  13 Februarie 2009, 11:53

imi place f mult de ce nu sunt la noi pe sosele? la ca caracteristici are e superbuna astept raspuns

 •  10 Februarie 2009, 10:37

un pic de reclama?

Vezi toate comentariile (2)
Comentează