Alte știri din fotbal

Veste teribilă pentru FCSB: „Nu va mai juca nicio secundă în acest campionat!”
1
Se schimbă gazonul în „casa” lui Dinamo: imaginile publicate
0

Îl mai țineți minte pe Antonio Jakolis? » Unde s-a transferat fostul jucător de la FCSB și CFR Cluj
0

Ce îl frustrează pe Viorel Moldovan la Rapid: „Eu și Șumudică suferim din acest punct de vedere”
0
Știri din fotbal internațional

Harry Kane, loc definitiv în istoria fotbalului! Cele două borne setate, după calificarea cu Bayern în sferturile Ligii Campionilor
0

Inter - Feyenoord 2-1 » Trupa lui Inzaghi se califică fără emoții în sferturi și va da de mașinăria lui Kompany
0

Bayern, give me FIVE cu Leverkusen, în optimile Ligii Campionilor: urmează duelul de foc cu Inter, pentru semifinale
0

Diagnosticul lui Florinel Coman » Ce a transmis Cagliari
0
Lifestyle

Trucul interesant prin care Adrian Cristea spune că seduce femeile: „Dacă faci asta, e jumătate cucerită”
27

A ținut secretul până acum! Sabin Ilie s-a despărțit de Leta și acum are o relație cu sora unui fost coleg: „De 8 ani suntem împreună”
2

Starul din Premier League s-a mutat în casă nouă alături de superba iubită » Claudia a decis transferul de 62 de milioane de euro
5

Apariție-surpriză pe Arena Națională » Prezentatoarea TV a atras toate privirile la FCSB - Lyon
7
Intotdeauna in romania au predominat masinile mai vechi.
Plus ca din perspectiva mea ar trebui sa te duci cu rabla direct la dealer, pentru ca vorbim de o forma de buy-back, oarecum. Verificarea corectitudinii oamenilor se face dupa radiere si inmatriculare. Cei care nu au bani de masina noua dar si cea veche zace, sa li se ofere o suma modica, 1000 de lei sa spunem, precum si sprijin in mutarea ei la cimitir. Totul binenteles la cererea proprietarului. Astfel cei care doresc o masina au o sansa sa valorifice masina veche iar care nu mai au resurse macar se aleg cu ceva de pe urma ei.
Cum se face ca programul rabla este aproape in fiecare an un esec ? Va spun eu: daca are reguli prea relaxate sar pe el bisnitarii si blocheaza bunul mers, daca are reguli prea stricte se intampla ce a fost anul acesta. Statul daca vrea sa scoata bani pentru rable si sa faca bani din vanzarea de masini trebuie sa faca un lucru cu cap: vrei masina noua ? Ai masina veche ? OK. Valoarea tichetului de anul acesta este N lei, te duci la dealer, iei proforma, te duci la REMAT lasi rabla, cumperi masina si o inscrii in circulatie. Nu se intampla asta intr-o luna/doua ai treaba cu procuratura. Fara cozi la REMAT, fara presiuni din partea dealerului auto care te strange cu usa celor 45 de zile.
eu nu inteleg de ce se numeste taxa de mediu... o asemenea taxa nu ar trebui sa protejeze mediul? si daca protejeaza mediul, nu ar trebui sa fie mai mare cu cat masina e mai veche? asta si pentru ca un parc auto imbatranit insemana un pericol mai mare pe drumuri. cumperi o masina noua si pe langa tva de 24% mai platesti si o taxa "de mediu" consistenta. normalitate? poate, dar nu in Romania.
La cat de scumpe sunt masinile noi,fata de veniturile romanilor este o situatie normala!
haha vanzarile de masini noi au scazut direct proportional cu preturile imobiliarelor care erau principala sursa de finantare pt masini noi
Conectează-te la contul tău pentru a adăuga comentarii.