Articol de Ionuţ Coman - Publicat sambata, 25 aprilie 2009 00:00
O manevră greşită a compromis participarea ambarcaţiunii Maritimo 12 la prima cursă din acest sezon al Class One Powerboat Championship, Marele Premiu al Qatarului, de la Doha.
În timpul antrenamentelor oficiale din dimineaţa cursei, ambarcaţiunea a făcut un salt impresionant deasupra suprafeţei apei, a reintrat mergînd cu spatele, iar apa a inundat pur şi simplu motorul. În ciuda unei prestaţii bune în calificări, după problemele cu sensorii din prima zi a antrenamentelor, cei doi membrii ai echipajului, Peter McGrath şi Giorgio Manuzzi, s-au arătat dezamăgiţi de felul în care au încheiat întîlnirea de la Doha.
“Din păcate, am avut acel salt periculos. Am mers foarte rapid cu spatele ambarcaţiunii, care a fost acoperit complet de apă. Din fericire, nu cred că ambarcaţiunea are vreo spărtură”, a explicat McGrath. Ambarcaţiunea a a avut probleme la direcţie de fiecare dată cînd s-a aflat în apă în timpul Marelui Premiu al Qatarului. “Merge excelent pentru cîteva momente, îţi dă impresia că deţii controlul total, dar imediat totul se schimbă”, a adăugat McGrath.
“Am întîmpinat tot felul de probleme pe care nu le-am putut rezolva. Am făcut nenumărate teste în Australia şi totul a părut în regulă, dar am venit la Doha, unde am observat că avem un profundor un pic superficial. Nu putem rezolva acest lucru decît prin alte teste. Este frustant, pentru că în linie dreaptă aveam o viteză foarte bună, dar ne-am confruntat cu probleme mari în curbe”, a spus managerul echipei Maritimo Australia, Bill Barry-Cotter.
O manevră greşită a compromis participarea ambarcaţiunii Maritimo 12 la prima cursă din acest sezon al Class One Powerboat Championship, Marele Premiu al Qatarului, de la Doha.
În timpul antrenamentelor oficiale din dimineaţa cursei, ambarcaţiunea a făcut un salt impresionant deasupra suprafeţei apei, a reintrat mergînd cu spatele, iar apa a inundat pur şi simplu motorul. În ciuda unei prestaţii bune în calificări, după problemele cu sensorii din prima zi a antrenamentelor, cei doi membrii ai echipajului, Peter McGrath şi Giorgio Manuzzi, s-au arătat dezamăgiţi de felul în care au încheiat întîlnirea de la Doha.
“Din păcate, am avut acel salt periculos. Am mers foarte rapid cu spatele ambarcaţiunii, care a fost acoperit complet de apă. Din fericire, nu cred că ambarcaţiunea are vreo spărtură”, a explicat McGrath. Ambarcaţiunea a a avut probleme la direcţie de fiecare dată cînd s-a aflat în apă în timpul Marelui Premiu al Qatarului. “Merge excelent pentru cîteva momente, îţi dă impresia că deţii controlul total, dar imediat totul se schimbă”, a adăugat McGrath.
“Am întîmpinat tot felul de probleme pe care nu le-am putut rezolva. Am făcut nenumărate teste în Australia şi totul a părut în regulă, dar am venit la Doha, unde am observat că avem un profundor un pic superficial. Nu putem rezolva acest lucru decît prin alte teste. Este frustant, pentru că în linie dreaptă aveam o viteză foarte bună, dar ne-am confruntat cu probleme mari în curbe”, a spus managerul echipei Maritimo Australia, Bill Barry-Cotter.