Comentarii (36)
 •  20 Mai 2010, 21:49
Postat de pe 20 Mai 2010, 21:43

Article 40.13:"If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking." Safety car is deployed- safety carul este in misiune, si cum recunosc pilotii ca safety carul este "deployed", steaguri galbene si tablite semnalizatoare SC- safety car. Deci if, "daca" safety carul este in misiune care cum sa fie semnalizat cu steaguri verzi care inseamna ra

Scuze pentru Adi al luat din greseala din comentariul lui. Deci continuare : cum sa mai fie cursa sub safety car daca acesta nu mai e semnalizat???? Si aiurea deci steaguri verzi fara overtaking = steaguri galbene de ce n-au lasat steagurile galbene. Un regulament prost,usor interpretabil ca legile la noi, e cam si cum ar zice vezi ca nu poti depasii pe linia dicontinua daca e galbena si nu alba sau ceva asemanator. Oricum Schumacher pun pariu ca va castiga 2-3 curse sezonul asta.

 •  20 Mai 2010, 21:43
Postat de pe 17 Mai 2010, 00:12

habar n-ai de F1. mai bine vezi-ti de oile tale.

Article 40.13:"If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking." Safety car is deployed- safety carul este in misiune, si cum recunosc pilotii ca safety carul este "deployed", steaguri galbene si tablite semnalizatoare SC- safety car. Deci if, "daca" safety carul este in misiune care cum sa fie semnalizat cu steaguri verzi care inseamna ra

 •  19 Mai 2010, 10:05

://www.mercedes-gp.com/en/#/category/race/ 2010 MONACO GRAND PRIX – STATEMENT cititi acolo, Depasirea a fost facuta pentru ca cei de la mercedes au spus pilotilor sa depaseasca daca e posibil pana la final. Evident ca regulamentul nu este ok si nu a fost inteles de toata lumea.

 •  17 Mai 2010, 21:38

Bogdan, nu este adevarat ca Schumacher a fost penalizat in baza regulamentului din 2009. Induci lumea in eroare (poate intentionat ca sa-l scoti basma curata pe Schumacher). Mergi pe pagina oficiala a F1 si citeste regulamentul (cred ca ala este regulamentul in vigoare ..., nu?). Citeste articolul 40.13. Si dupa asta vorbeste despre regulament.

 •  17 Mai 2010, 18:34

Comentarii multe si fara rost...importante sunt punctele..doar asta conteaza pana la final....venga, venga Alonso!!!

 •  17 Mai 2010, 15:45

articolul 40.11 ii permitea lui Schumacher sa depaseasca. 40.13 a fost pana anul trecut insa perdantul Hill a ignorat intentionat schimbarea de anul acesta. Ar fi judecat altfel daca erau compatriotii lui Hamilton sau Button, daca era Massa sau Alonso, cum s-a vazut in aceste prime 6 mari premii. Oricum ruginitul e mai pe faza decat marii favoriti care depasesc doar masini lente sau coechipierii la intrarea la box.

 •  17 Mai 2010, 12:15

Sunt de acord cu A că Summy ar trebui reclasificat pe locul 7, deşi această posibilit nu e prev de regulament. Tribunalul FIA ar treb să jud în echitate. Oricum, aşa cum a sps şi A, Summy are încă ceva din generaţia Mansell, Piquet, SENNA(respect maestre!)şi Prost, acel ceva cr dă sarea şi piperul curselor indif că se bate pt poz a 10 a sau pt podium. Demult n-am mai avut un sez aşa de intens şi ar fi păcat să-l strice un regulament SIGUR prost conceput şi controversat ca apli

 •  17 Mai 2010, 11:56

Noul regulament nu vb despre obligaţia director de cursă de a anunţa echipele în aceste situaţii, dacă va fi un restart sau dacă respectiva cursă se va termina sub SC. Totul e NECLAR. Regulamentul prevede în art.40.11 alin.4 că: pe măs ce SC se apropie de standuri pt a se retrage, se flutură OBLIGATORIU steaguri verzi iar lumin la semaf de pe linia de sosire snt verzi, fără să se dif între sit în cr cursa se trm sub SC şi sit în cr e vb de un restart obişnuit. Ruşine FIA!

 •  17 Mai 2010, 11:43

Excelentă manevră din partea lui Schumacher! I-a demonstrat lui Alonso că şi la Monte Carlo marii campioni (neatenţi şi distaţi) pot fi depăşiţi. Din păcate, art 40.13 din regulamentul FIA este PROST redactat pentru că dacă ultimul tur se termină sub safety-car, ar trebui ca safety-car-ul să TREACĂ EL linia de sosire primul aşa cum se întâmplă în NASCAR sau IRL şi nu să se oprească la boxe. Manevra ar fi fost regulamentară dacă NU ERA VB DE ULTIMUL TUR, ci de un restart

 •  17 Mai 2010, 11:02

ca doar nu s-a urcat peste Alonso ca Trulli peste Chandok si nu a aruncat volanul pe pista ca Barrichello care putea provoca un accident (sa nu uitam ca volanul acela a fost "colectat" de o masina care venea din spate). Dar se pare ca Schumacher mereu ramane Schumacher pt ca altfel nu ar fi asa de iubit si/ sau dispretuit.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează