Articol de Ionuţ Coman - Publicat joi, 23 aprilie 2009 00:00
Echipa Qatar şi-a făcut temele pentru prima etapă din acest sezon al Class One World Powerboat Championship, programat în acest week-end în Qatar.
Şeicul Hassan Bin Jabor Al-Thani a confirmat că va lua startul împreună cu copilotul său, Steve Curtis la bordul ambarcaţiunii Qatar 96, reconstruită din temelii din teribilul accident suferit anul trecut, tot la Doha. După o lungă perioadă de teste, în care au folosit ambele ambarcaţiuni avute la dispoziţie, cei doi au decis că astfel şansele la titlul mondial sînt mai mari.
“Nu am nicio îndoială că putem aduce trofeul acasă. Avem toate atuurile, dar ne-ar trebui şi ceva noroc. Sîntem rapizi, lucru pe care l-am arătat şi în sezonul trecut, dar ghinionul ne-a privat atunci de rezultatele aşteptate. De această dată, gîndim totul pozitiv, formăm o echipă puternică şi vrem să pornim cu dreptul”, a mărturisit şeicul. Chiar dacă sîmbătă va avea avantajul terenului propriu, Hassan Bin Jabor Al-Thani este conştient că prezenţa numeroasă a fanilor va pune şi mai multă presiune pe umerii săi.
“În cursa de la Doha, presiunea este mai mare decît în orice altă cursă, pentru că vom avea o susţinere puternică din partea fanilor. Cu toţii aşteaptă să le oferim o victorie sau măcar o prezenţă pe podium, ceea ce nu va fi deloc uşor. Dar vom da totul pentru a reuşi”, a adăugat şeicul, care a dezminţit varianta unei prestaţii prudente după incidentul în care a fost implicat anul trecut la Doha: “Am şi uitat ce s-a petrecut anul trecut. A fost un simplu accident, care i se putea întîmpla oricui. Vom forţa atît la calificări, cît la cursa de sîmbătă”.
Singurul semn de întrebare din partea teamul qatarez are legătură noile reguli privind utilizarea echipamentelor electronice. “Nu ştiu dacă noile reguli au clarificat ce înseamnă echipament electronic sau electric. Pentru mine înseamnă acelaşi lucru dacă echipamentele-cheie vor fi controlate de un creier artificial. Noi am demonstrat ce putem face cu talent şi creier, atunci cînd echipamentele electronice nu-şi fac treaba. De aceea, le-aş spune tuturor să investească în piloţi şi să lase pe planul secund echipamentele electronice”, a explicat Hassan Bin Jabor Al-Thani.
Echipa Qatar şi-a făcut temele pentru prima etapă din acest sezon al Class One World Powerboat Championship, programat în acest week-end în Qatar.
Şeicul Hassan Bin Jabor Al-Thani a confirmat că va lua startul împreună cu copilotul său, Steve Curtis la bordul ambarcaţiunii Qatar 96, reconstruită din temelii din teribilul accident suferit anul trecut, tot la Doha. După o lungă perioadă de teste, în care au folosit ambele ambarcaţiuni avute la dispoziţie, cei doi au decis că astfel şansele la titlul mondial sînt mai mari.
“Nu am nicio îndoială că putem aduce trofeul acasă. Avem toate atuurile, dar ne-ar trebui şi ceva noroc. Sîntem rapizi, lucru pe care l-am arătat şi în sezonul trecut, dar ghinionul ne-a privat atunci de rezultatele aşteptate. De această dată, gîndim totul pozitiv, formăm o echipă puternică şi vrem să pornim cu dreptul”, a mărturisit şeicul. Chiar dacă sîmbătă va avea avantajul terenului propriu, Hassan Bin Jabor Al-Thani este conştient că prezenţa numeroasă a fanilor va pune şi mai multă presiune pe umerii săi.
“În cursa de la Doha, presiunea este mai mare decît în orice altă cursă, pentru că vom avea o susţinere puternică din partea fanilor. Cu toţii aşteaptă să le oferim o victorie sau măcar o prezenţă pe podium, ceea ce nu va fi deloc uşor. Dar vom da totul pentru a reuşi”, a adăugat şeicul, care a dezminţit varianta unei prestaţii prudente după incidentul în care a fost implicat anul trecut la Doha: “Am şi uitat ce s-a petrecut anul trecut. A fost un simplu accident, care i se putea întîmpla oricui. Vom forţa atît la calificări, cît la cursa de sîmbătă”.
Singurul semn de întrebare din partea teamul qatarez are legătură noile reguli privind utilizarea echipamentelor electronice. “Nu ştiu dacă noile reguli au clarificat ce înseamnă echipament electronic sau electric. Pentru mine înseamnă acelaşi lucru dacă echipamentele-cheie vor fi controlate de un creier artificial. Noi am demonstrat ce putem face cu talent şi creier, atunci cînd echipamentele electronice nu-şi fac treaba. De aceea, le-aş spune tuturor să investească în piloţi şi să lase pe planul secund echipamentele electronice”, a explicat Hassan Bin Jabor Al-Thani.