Articol de GSP - Publicat marti, 14 aprilie 2009 00:00
Opel Insignia Sports Tourer este un break familial, mare, dinamic, ergonomic şi util, ce poate trezi emoţii şi pasionaţilor
Insignia, modelul de clasă medie ce a înlocuit Vectra în gama constructorului din Rusellheim, nu mai are nevoie de nici o prezentare. Maşina a fost desemnată "Maşina Anului 2009" şi a adunat aproape toate premiile de design posibile. Insignia Sports Tourer sau ST, cum le place nemţilor să-l alinte, merită însă toată atenţia! De ce? Pentru că nu este un break obişnuit, ci unul care punctează la capitolul arhitectură, ergonomie şi performanţe, adresîndu-se unei clientele cu o medie de vîrstă mai scăzută decît sedanul. ;)
Personalitate unică
Noul break Opel a preluat, evident, elementele-cheie care au consacrat berlina şi hatchback-ul. Dar designerii nu s-au sfiit să-i contureze ST-ului un spate cu un look unic, plin de eleganţă şi personalitate. Este adevărat, hayonul amplu ce plonjează pe marginile caroseriei pare inspirat de la Audi Q7.
Cai turb(o)aţi
Agregatul Otto de 2.0 litri turbo transformă break-ul familial într-o maşină cu reale valenţe sportive, la o simplă apăsare a acceleraţiei. E soluţia perfectă pentru a vă păcăli soţia că v-aţi luat maşină de familie! După ce lăsaţi copiii la şcolă, cei 220 CP şi cuplul de 350 Nm nu vă fac de ruşine la o "liniuţă". Schimbătorul de viteze are însă o cursă cam lungă, ceea ce atenuează din efect. De asemenea, "lag"-ul turbinei este destul de mare şi necesită obişnuinţă. În rest, poziţia la volan este excelentă, bordul, extrem de ergonomic şi plăcut la atingere, iar senzaţia de confort e omniprezentă. Singurul lucru ce provoacă disconfort în trafic e vizibilitatea redusă spre spate. Se rezolvă însă cu senzori de parcare. :)
25.850 de euro (TVA inclus) costă un Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Turbo Edition
8 cm este diferenţa de lungime între sedan şi break
Opel Insignia Sports Tourer este un break familial, mare, dinamic, ergonomic şi util, ce poate trezi emoţii şi pasionaţilor
Insignia, modelul de clasă medie ce a înlocuit Vectra în gama constructorului din Rusellheim, nu mai are nevoie de nici o prezentare. Maşina a fost desemnată "Maşina Anului 2009" şi a adunat aproape toate premiile de design posibile. Insignia Sports Tourer sau ST, cum le place nemţilor să-l alinte, merită însă toată atenţia! De ce? Pentru că nu este un break obişnuit, ci unul care punctează la capitolul arhitectură, ergonomie şi performanţe, adresîndu-se unei clientele cu o medie de vîrstă mai scăzută decît sedanul. ;)
Personalitate unică
Noul break Opel a preluat, evident, elementele-cheie care au consacrat berlina şi hatchback-ul. Dar designerii nu s-au sfiit să-i contureze ST-ului un spate cu un look unic, plin de eleganţă şi personalitate. Este adevărat, hayonul amplu ce plonjează pe marginile caroseriei pare inspirat de la Audi Q7.
Cai turb(o)aţi
Agregatul Otto de 2.0 litri turbo transformă break-ul familial într-o maşină cu reale valenţe sportive, la o simplă apăsare a acceleraţiei. E soluţia perfectă pentru a vă păcăli soţia că v-aţi luat maşină de familie! După ce lăsaţi copiii la şcolă, cei 220 CP şi cuplul de 350 Nm nu vă fac de ruşine la o "liniuţă". Schimbătorul de viteze are însă o cursă cam lungă, ceea ce atenuează din efect. De asemenea, "lag"-ul turbinei este destul de mare şi necesită obişnuinţă. În rest, poziţia la volan este excelentă, bordul, extrem de ergonomic şi plăcut la atingere, iar senzaţia de confort e omniprezentă. Singurul lucru ce provoacă disconfort în trafic e vizibilitatea redusă spre spate. Se rezolvă însă cu senzori de parcare. :)
25.850 de euro (TVA inclus) costă un Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Turbo Edition
8 cm este diferenţa de lungime între sedan şi break
Imagini ȘOCANTE cu Pep Guardiola însângerat după egalul cu Feyenoord! Ce s-a întâmplat