Comentarii (114)
sandmann
sandmann  •  07 Iunie 2012, 09:09
Postat de nusu_d pe 07 Iunie 2012, 01:38

Da, dar de aici si pana la Hall of Fame e cale lunga. Bute a pierdut putin contactul cu realitatea. Are si don king dreptate pe undeva. Nu si-a mai vazut lungul nasului si a platit scump la Nothingham. Nu mai era asa de modest in ultimul timp devenise chiar arogant cand vorbea de urmatorii adversari. E bine sa fii increzator dar trebuie sa ramai totusi cu picioarele pe pamant. Dar nu e numai vina lui.

normal , cand s-a vorbit de hall of fame, a fost o infierbantare, mai mult o speranta , un ideal, care acum nu se prea mai intrezareste. dar te-ai gandit ca poate atata poate el? Nu toti sportivii se nasc genii si nu depinde numai de ei sa fie nr1. Pur si simplu unii prin multa munca reusesc sa stoarca maxim din atat talent cat au si sa depaseasca pe altii mai talentati dar mai putin muncitori.Bute e departe de hall of fame, dar consider ca e un exemplu de sportiv pt orice copil de la noi.ramane discutabil doar in ce masura e un exemplu bun ideea de a pleca din tara pt a face performanta dar asta deja e o alta discutie ...legata de politica, economie, e subiect complex.

nusu_d
nusu_d  •  07 Iunie 2012, 01:38

Da, dar de aici si pana la Hall of Fame e cale lunga. Bute a pierdut putin contactul cu realitatea. Are si don king dreptate pe undeva. Nu si-a mai vazut lungul nasului si a platit scump la Nothingham. Nu mai era asa de modest in ultimul timp devenise chiar arogant cand vorbea de urmatorii adversari. E bine sa fii increzator dar trebuie sa ramai totusi cu picioarele pe pamant. Dar nu e numai vina lui.

sandmann
sandmann  •  06 Iunie 2012, 15:50

Eu imi amintesc perfect ca prin 2006-2007 Bute spunea ca ii datoreaza ceva si lui Doroftei , pt faptul ca a fost contractat de Interbox.Si cred ca si acum , daca ar fi intrebat, ar recunoaste, dar tu ce vrei, sa spuna asta mereu fara sa-l intrebe nimeni? si apoi relatiile dintre ei s-au deteriorat si pt faptul ca Doroftei l-a criticat constant, nu conteaza daca justificat sau nu. Il urmareasc de vreo 5-6 ani pe Bute si totdeauna mi-a facut impresia unui om de bun simt, si modest.Pt tine poate nu exista ca boxer dar in clasamentul boxRec e pe 3 iar in Ring care e cea mai obiectiva revista de box e pe 4.Tu vrei sa pari de bun simt tot calomniind un sportiv care e pe locul 4 in lume?

sandmann
sandmann  •  05 Iunie 2012, 21:46
Postat de nusu_d pe 05 Iunie 2012, 19:48

sa fie lovit. Corect, dar e o mare diferenta. Ward a boxat cu crema boxerilor la supermijlocie si daca a reusit asta inseamna ca este foarte bun in ceea ce face. Un lucru care nu se poate spune despre Bute.

Eu inca mai cred ca Bute poate reveni.Inca odata ma repet, nu am crezut niciodata ca e cel mai bun, pt ca oricum pt ca un roman sa ajunga nr 1 la o categorie in boxul profesionist ar fi nevoie de o minune.E ca si cum am avea peste noapte aur olimpic la hochei. Bute e undeva in primii 5 in momentul asta si cred ca e cam maxim pt el.Diferenta e ca pt mine a fi in primii 5 e deja o mare performanta , si nu cred ca vom mai avea vreodata un boxer atat de bine clasat. Nu cred ca va mai ajunge sa lupte cu Ward.Poate doar dupa ce ar trece de Froch, Kessler, etc.Ceea ce pare cam greu. Eu mi-as mai dori sa-si spele un pic imaginea cu un boxer bine cotat, si eventual sa-si ia revansa cu froch...

nusu_d
nusu_d  •  05 Iunie 2012, 19:48

sa fie lovit. Corect, dar e o mare diferenta. Ward a boxat cu crema boxerilor la supermijlocie si daca a reusit asta inseamna ca este foarte bun in ceea ce face. Un lucru care nu se poate spune despre Bute.

nusu_d
nusu_d  •  05 Iunie 2012, 19:46
Postat de sandmann pe 05 Iunie 2012, 16:01

Pai sigur, ca trebuie sa stii sa stai si la bataie.Meciul Ward-Froch e cel mai bun exemplu. Eu nu ma hazardez acum sa zic ca daca va fi un rematch, si Bute va schimba tactica, va castiga.Stiu ca nu tactica si publicul sunt esentiale, dar nici nu cred ca se poate spune cu siguranta ca Bute va pierde in Canada. Asa cum si despre primul meci nu se putea da un favorit cert.Acum inclin sa cred ca froch e exact boxerul care ii poate pune mari probleme lui Bute.Adica probabil si Ward ar pleca favorit dar mai mult de UD nu-l vad sa obtina.In schimb , Froch ...il poate face iar KO.Acum are si moral. Eu sper sa nu scada nivelul adversarilor, si sa incerce sa revina, orice e posibil.

Pai daca scade nivelul adversarilor, gata! Nu-l mai urmareste nimeni. Nu mai intereseaza pe nimeni ca boxer. D-aia am si spus ca Bute nu mai are cale de intoarcere de la acest nivel. Pentru ca toti vor sa-l vada acum tot cu cei mai buni iar cei care il sustin la fel vor sa-l vada cu adversari de calibru ca sa vada daca acest meci a fost un accident sau asta este de fapt valoarea lui Bute. Da, Ward poate nu l-ar face KO pe Bute pentru ca nu e un puncher, dar cred ca i-ar lua cam toate reprizele intr-0 UD. Froch il va bate in aceeasi maniera indiferent de tactica lui Bute. Si inca ceva, ai spus ca nici Ward nu a demonstrat inca cat de bun incasator este pentru ca a reusit sa evite sa

sandmann
sandmann  •  05 Iunie 2012, 16:12

si ca sa inchei discutia cu "slab incasator" , eu pe WArd nu l-am vazut sa incaseze lovituri de genul celor primite de Bute.Adica nici WArd inca nu a fost testat cu lovituri grele ca sa vedem cat duce.El a stiut sa eschiveze, a fost mai rapid in clinci-uri , a lovit mai mult si l-a inmuiat pe Froch care la un moment dat i-a cam luat frica.Asta cred ca a vrut si Bute sa faca , dar n-a putut. eu raman la parerea ca principala cauza nu a fost ca nu a "dus loviturile' ci ca nu a lovit el bine, si mai rapid decat froch, ca sa-l inmoaie si sa controleze lupta.Froch a prins curaj ..si ... Meciul a aratat o diferenta de valoare prea mare ca sa fie reala.Parerea mea.

sandmann
sandmann  •  05 Iunie 2012, 16:01
Postat de nusu_d pe 05 Iunie 2012, 14:57

P.S. Si inca ceva sandman, un boxer la nivelul asta trebuie sa poate sa stea si la bataie. Ai spus ca Bute a gresit ca a stat la bataie. Corect, nu-l avantajeaza, dar trebuie sa fie pregatit si pentru asa ceva daca vrea sa fie un boxer complet. Mayweather care este un stilist a aratat ca poate sa stea si la bataie atunci cand e nevoie. Asta faca dintr-un boxer bun un boxer mare. Tehnica e buna dar trebuie sa stii sa te si bati!

Pai sigur, ca trebuie sa stii sa stai si la bataie.Meciul Ward-Froch e cel mai bun exemplu. Eu nu ma hazardez acum sa zic ca daca va fi un rematch, si Bute va schimba tactica, va castiga.Stiu ca nu tactica si publicul sunt esentiale, dar nici nu cred ca se poate spune cu siguranta ca Bute va pierde in Canada. Asa cum si despre primul meci nu se putea da un favorit cert.Acum inclin sa cred ca froch e exact boxerul care ii poate pune mari probleme lui Bute.Adica probabil si Ward ar pleca favorit dar mai mult de UD nu-l vad sa obtina.In schimb , Froch ...il poate face iar KO.Acum are si moral. Eu sper sa nu scada nivelul adversarilor, si sa incerce sa revina, orice e posibil.

nusu_d
nusu_d  •  05 Iunie 2012, 14:57
Postat de sandmann pe 05 Iunie 2012, 12:40

sa evite a fi lovit in halul ala, prin mobilitate ,viteza, si nu sa "duca " loviturile lui froch, pe care , da-mi voie sa cred ca nici un boxer din categorie nu le poate duce fara probleme daca le incaseaza din plin. exemplul tau cu Kessler nu e relevant, din mai multe motive, danezul nu a incasat in primele runde cand loviturile sunt mai puternice.meciul a fost la Copenhaga, si Froch nu a atacat atat de increzator, si datorita faptului ca il respecta mult mai mult pe Kessler. In fine sunt mai multe de zis,,, concluzia mea :nu a pierdut pt ca e slab incasator, ci pt ca a stat la bataie si nu s-a miscat mai mult in ring , nu a fost capabil sa eschiveze, practic a fost extrem de le

P.S. Si inca ceva sandman, un boxer la nivelul asta trebuie sa poate sa stea si la bataie. Ai spus ca Bute a gresit ca a stat la bataie. Corect, nu-l avantajeaza, dar trebuie sa fie pregatit si pentru asa ceva daca vrea sa fie un boxer complet. Mayweather care este un stilist a aratat ca poate sa stea si la bataie atunci cand e nevoie. Asta faca dintr-un boxer bun un boxer mare. Tehnica e buna dar trebuie sa stii sa te si bati!

nusu_d
nusu_d  •  05 Iunie 2012, 14:52
Postat de sandmann pe 05 Iunie 2012, 12:35

@donking, ia-ti calmantele si lasa-ne sa discutam ca intre oameni rationali, aici nu e topicul despre "ce fata are Bute" du-te si comenteaza acolo unde gasesti un astfel de topic, sau cu colegii tai de la neuropsihiatrie. @nusu_d eu n-am zis ca Bute e mare incasator, dar nici nu poti sa zici ca e slab.Cred ca e un incasator mediu. E drept ca a fost grogy la cateva lovituri , dar daca te mai uiti tu inca o data cu mai multa atentie si fara partinire la primele 2 reprize o sa observi ca au fost cel putin echilibrate, daca nu au fost ale lui Bute. A incasat in primele 2 runde lovituri dar a punctat mai clar . sigur asta nu conteaza acum... ideea era ca Bute trebuia sa evite

Da, poate ca Bute a punctat in primele doua reprize dar a facut-o neconvingator, parca boxa la amatori. Au fost cat de cat echilibrate primele 2 runde dar nu putem sa spunem ca i-au apartinut lui Bute. Am spus-o cu mult inainte de meci ca daca Bute va reusi "sa duca" loviturile expediate de Froch are sanse sa invinga. Din pacate ptr el nu a reusit sa reziste loviturilor expediate de Froch. Froch a incasat ce a expediat Bute fara probleme cum era de asteptat. Aici consider ca s-a facut diferenta. Ceilalti factori ca publicul si atitudinea lui Bute poate ca au avut o minima influenta asupra evolutiei lui dar nu au influentat decat intr-o foarte mica masura deznodamantul.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 12
Comentează