Comentarii (114)
sandmann
sandmann  •  08 Iunie 2012, 23:48
Postat de nusu_d pe 08 Iunie 2012, 18:15

Nu nu, sa nu confundam. Una e sa fii optimist si alta e sa spui: "Merg la Ward acasa in Oackand, pe Froch il fac ko, vreau sa arat lumii ca sunt cel mai bun". Adu-ti aminte declaratiile. Deja nu mai era cu picioarele pe pamant. Apoi referitor la IBF. Bute a avut si noroc cu o conjunctura favorabila in 2007. Berrio care castigase titlul era un boxer "subtire" ca dovada ca nu a mai auzit nimeni de el dupa ce l-a invins Bute. A disparut in anonimat. Apoi chalangerii la titlu au fost foarte slabi. Asa a fost atunci, bine aici Bute nu are vina. Singurul boxer mai bunicel a fost Andrade care era sa-l si bata. Dar nici Andrade nu mai reprezinta nimic acum are 5 infrangeri.

in legatura cu declaratiile , mi se par firesti, Sunt sigur ca si adversaii lui , "slabi si expirati"au avut declaratii asemanatoare cand au venit in canada sa lupte cu Bute. Ok sa lasam asa discutia.Sa vedem urmatoarele 2 meciuri si o sa tragem atunci concluziile cu privire la cine e si a insemnat Bute pt box.

nusu_d
nusu_d  •  08 Iunie 2012, 18:25

Daca mdlonis care e cel mai tare in analize :-)) ar fi facut o analiza atenta a drumului parcurs de Bute din toamna lui 2007 de cand a luat titlul de la Berrio si pana in 2011, precum si a calitatii adversarilor intalniti, luati fiecare in parte, ar fi observat cu usurinta( daca ar fi avut habar de box) cum a reusit Bute sa-si "apere" centura de 9 ori. Adversarii au fost ba expirati ( Johnson, Magee) ba foarte slabi( Brinkley venea dintr-un reality show "The Contender") ba veneau doar sa incaseze un cec( Mendy, Joppy sau Miranda). Uitati-va de ex cate infrangeri avea Glen Johnson la 43 de ani in ultimii 4 ani. Si asta a fost cel mai tare adversar intalnit de Bute.

nusu_d
nusu_d  •  08 Iunie 2012, 18:15
Postat de sandmann pe 08 Iunie 2012, 15:44

In primul rand, Bute nu s-a batut niciodata cu pumnul in piept ca e cel mai bun.Sigur au fost unele declaratii optimiste de-ale lui ,dar astea fac parte din suportul psihic de care are nevoie orice sportiv. Apoi eu nu sunt de acord cu stereotipuri de genul "campion de carton , barbie de sticla' Campion de carton e unul care nu s-a luptat cu nimeni si a castigat doar la" masa verde " sau cantar.Bute nu a batut crema , dar a batut niste boxeri din top 20, si nu e vina lui ca sunt 4 versiuni principale in box.Nu e vina lui Bute ca IBF nu i-a stabilit challengeri mai valorosi afara de Mendy si Brinkley.Sau poate nu doar interbox l-a protejat ci si IBF, e o intreaga conspiratie

Nu nu, sa nu confundam. Una e sa fii optimist si alta e sa spui: "Merg la Ward acasa in Oackand, pe Froch il fac ko, vreau sa arat lumii ca sunt cel mai bun". Adu-ti aminte declaratiile. Deja nu mai era cu picioarele pe pamant. Apoi referitor la IBF. Bute a avut si noroc cu o conjunctura favorabila in 2007. Berrio care castigase titlul era un boxer "subtire" ca dovada ca nu a mai auzit nimeni de el dupa ce l-a invins Bute. A disparut in anonimat. Apoi chalangerii la titlu au fost foarte slabi. Asa a fost atunci, bine aici Bute nu are vina. Singurul boxer mai bunicel a fost Andrade care era sa-l si bata. Dar nici Andrade nu mai reprezinta nimic acum are 5 infrangeri.

sandmann
sandmann  •  08 Iunie 2012, 15:44
Postat de nusu_d pe 08 Iunie 2012, 01:30

A fost de acord cu o cariera mai banoasa si mai ferita de riscuri spui? Ok, perfect, dar atunci nu te mai considera sau nu te mai da cel mai bun ca nu reusesti sa pacalesti decat pe cei care nu pot sau nu vor sa vada ceea ce esti si reprezinti de fapt: un campion de carton!

In primul rand, Bute nu s-a batut niciodata cu pumnul in piept ca e cel mai bun.Sigur au fost unele declaratii optimiste de-ale lui ,dar astea fac parte din suportul psihic de care are nevoie orice sportiv. Apoi eu nu sunt de acord cu stereotipuri de genul "campion de carton , barbie de sticla' Campion de carton e unul care nu s-a luptat cu nimeni si a castigat doar la" masa verde " sau cantar.Bute nu a batut crema , dar a batut niste boxeri din top 20, si nu e vina lui ca sunt 4 versiuni principale in box.Nu e vina lui Bute ca IBF nu i-a stabilit challengeri mai valorosi afara de Mendy si Brinkley.Sau poate nu doar interbox l-a protejat ci si IBF, e o intreaga conspiratie

nusu_d
nusu_d  •  08 Iunie 2012, 01:30
Postat de sandmann pe 07 Iunie 2012, 17:00

si ca sa inchei oarecum subiectul "parerea mea despre Bute" eu unul , afara de meciul cu Froch , eu nu am ce sa-i reprosez lui Bute. A fost de acord cu o cariera mai ferita de riscuri , si mai banoasa... si cine n-ar fi facut asa? A gandit ca la un moment dat sa dea piept si cu crema , si a sperat sa faca fata.A ales sa ajunga la destinatie mai pe ocolite.Sau poate nici nu a fost decizia lui, Indiferent , eu cred ca a facut ce era de facut, deci nu vad care e problema acum . @donking, daca afirmi ca Bute e un prefacut si un om fara caracter,, poti sa si povestesti ce stii despre el , ca sa aiba o logica ce spui.De atata vreme comentezi despre el dar nu ai venit cu nimic concr

A fost de acord cu o cariera mai banoasa si mai ferita de riscuri spui? Ok, perfect, dar atunci nu te mai considera sau nu te mai da cel mai bun ca nu reusesti sa pacalesti decat pe cei care nu pot sau nu vor sa vada ceea ce esti si reprezinti de fapt: un campion de carton!

nusu_d
nusu_d  •  08 Iunie 2012, 01:25

si implicit valoarea lui reala. Ma bucur ca imi da dreptate indirect. Cand ii spuneam ca e overrated ca si adversarii pe care ii invinsese nu credea. E asta e, s-a trezit si el din vis ca si Bute, numai ca ptr Bute a fost mai dureros. Cat despre top 10 pound for pound sau hall of fame ptr bute, Dumnezeu cu mila!

nusu_d
nusu_d  •  08 Iunie 2012, 01:22

Da, ma rog e parerea lui mdlonis. Cred ca am memorie cel putin la fel de buna ca a lui. Nu stiu ce vrea, sa-i retin cuvant cu cuvant "citatele" copiate de pe anumite site-uri? Nu stiu la ce se refera mai exact. Am prezentat o imagine de ansamblu, nu pot sa-i retin toate "ideile". Sorry! El spune ca Ward se considera fara temei cel mai bun supermijlociu fiindca mai era un alt supermijlociu neinvins(Bute), dar care nu batuse pe 'nimeni'. Asta era "logica" lui. Se pare ca logica lui Ward a fost cea buna evident dupa esecul lamentabil al celuilat supermijlociu neinvins. Atat de bine se pricepe mdlonis la box incat nu a fost in stare sa anticipeze dezastrul lui Bute

mdionis
mdionis  •  07 Iunie 2012, 18:32
Postat de mdionis pe 07 Iunie 2012, 18:19

Da, asa e, nu am scris nicaieri ca Bute *este* nr.1. Nici valoric subiectiv si nici in clasamentul cat de cat obiectiv al categoriei bazat pe rezultate. Am spus ca *daca* l-ar fi batut pe Froch ar fi putut ajunge in top10 p2p, insa nu a fost cazul. Am mai spus INAINTEA meciului cu Froch ca Ward inca nu poate pretinde cu temei ca e cel mai bun intrucat exista un alt supermijlociu campion mondial neinvins; esecul lui Bute in fata invinsului lui Ward constituie ACUM un astfel de temei. Nu retrag nimic din ceea ce am scris, erau niste consideratii perfect corecte la data respectiva. Insa lui nusu_d, la memoria si abilitatea sa analitica, nu ai ce sa ii ceri: el tot pe-a lui.

Eu personal am renuntat sa il mai iau in seama atat pe el cat si pe ceilalti suparati din oficiu cu care nu se poate totusi purta o conversatie civilizata (conceptul presupune mult mai mult decat au fost ei in stare sa aduca pana acum). Poate uneori sa le mai domolesc aberatiile cu un mesaj punctual si faptic atunci cand vor mai produce afirmatii false sau ridicole, insa e exclus sa mai discut cu niste persoane al caror tel principal in comentariile de pe net este vorbitul de rau despre altii sub o forma sau alta.

mdionis
mdionis  •  07 Iunie 2012, 18:19

Da, asa e, nu am scris nicaieri ca Bute *este* nr.1. Nici valoric subiectiv si nici in clasamentul cat de cat obiectiv al categoriei bazat pe rezultate. Am spus ca *daca* l-ar fi batut pe Froch ar fi putut ajunge in top10 p2p, insa nu a fost cazul. Am mai spus INAINTEA meciului cu Froch ca Ward inca nu poate pretinde cu temei ca e cel mai bun intrucat exista un alt supermijlociu campion mondial neinvins; esecul lui Bute in fata invinsului lui Ward constituie ACUM un astfel de temei. Nu retrag nimic din ceea ce am scris, erau niste consideratii perfect corecte la data respectiva. Insa lui nusu_d, la memoria si abilitatea sa analitica, nu ai ce sa ii ceri: el tot pe-a lui.

sandmann
sandmann  •  07 Iunie 2012, 17:00

si ca sa inchei oarecum subiectul "parerea mea despre Bute" eu unul , afara de meciul cu Froch , eu nu am ce sa-i reprosez lui Bute. A fost de acord cu o cariera mai ferita de riscuri , si mai banoasa... si cine n-ar fi facut asa? A gandit ca la un moment dat sa dea piept si cu crema , si a sperat sa faca fata.A ales sa ajunga la destinatie mai pe ocolite.Sau poate nici nu a fost decizia lui, Indiferent , eu cred ca a facut ce era de facut, deci nu vad care e problema acum . @donking, daca afirmi ca Bute e un prefacut si un om fara caracter,, poti sa si povestesti ce stii despre el , ca sa aiba o logica ce spui.De atata vreme comentezi despre el dar nu ai venit cu nimic concr

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 12
Comentează