Comentarii (89)
nusu_d
nusu_d  •  01 Aprilie 2012, 13:24
Postat de mdionis pe 01 Aprilie 2012, 10:38

Alte "argumente" in favoarea legendei urbane despre Bute nu exista, exista insa o gramada de pumni incasati de Bute cu multa liniste in meciurile cu Berrio si altii care arata ca rezistenta lui este cel putin la nivelul normalitatii. Ca nu adopta strategii bazate pe incasatul muntilor de pumni e cat se poate de normal pentru aceasta strategie falimentara: e deranjant pe termen lung si impresioneaza arbitrii judecatori la acordarea reprizelor. In rest, n-ai decat sa te legeni cu iluzia ca daca scrii comentarii pe un site, automat inseamna ca esti obiectiv si profesionist. Eu m-am lamurit.

:-)) Nu inteleg care e problema dumitale?! Se pare ca vorbim impreuna si ne intelegem separat. Si eu am spus ca Bute e in primii 5 boxeri ai categoriei, se pare ca asta afirmi si dumneata. Am spus ca are calitati, la fel. Deci in ciuda faptului ca a avut o opozitie slabutza pina acum il vad in primii 5. Care e problema? Pana la urma asta conteaza, nu? Acuma nu oi vrea sa-i cant si osanale ca dumneata. Sa fie el sanatos si sa castige acest meci si respectul dupa care ravneste. Nu mai vreau sa fac polemica pe aceasta tema cu dumneata pentru ca observ ca esti limitat.

mdionis
mdionis  •  01 Aprilie 2012, 10:38
Postat de mdionis pe 01 Aprilie 2012, 10:32

Prima masura a respectului ar fi sa imi scrii numele corect, apoi sa nu imi rastalmacesti cuvintele: eu nu am spus nicaieri ca Bute e cel mai bun ci doar ca e unul dintre cei mai buni ai categoriei, pozitia sa exacta in ierarhia acestora urmand a fi stabilita de viitoarele sale meciuri. Daca dumneata vrei sa te razboiesti cu morile de vant... Inca o precizare: ai afirmat ca Bute are o barbie de sticla, e o legenda urbana fara fundament. Golovkin nu l-a pocnit in barbie ci in pometele obrazului cu un pumn care ar fi doborat pe oricine, Bute s-a ridicat insa prea tarziu. Andrade nu l-a doborat cu un pumn unic ci Bute statea deja rau cu fizicul din alte motive cand a luat KD.

Alte "argumente" in favoarea legendei urbane despre Bute nu exista, exista insa o gramada de pumni incasati de Bute cu multa liniste in meciurile cu Berrio si altii care arata ca rezistenta lui este cel putin la nivelul normalitatii. Ca nu adopta strategii bazate pe incasatul muntilor de pumni e cat se poate de normal pentru aceasta strategie falimentara: e deranjant pe termen lung si impresioneaza arbitrii judecatori la acordarea reprizelor. In rest, n-ai decat sa te legeni cu iluzia ca daca scrii comentarii pe un site, automat inseamna ca esti obiectiv si profesionist. Eu m-am lamurit.

mdionis
mdionis  •  01 Aprilie 2012, 10:32
Postat de nusu_d pe 31 Martie 2012, 21:27

@mdlionis asa ca domnul nostru "specialist" ciocu mic si joc de glezne. Pe taranii de la birtul din Buturugeni ai putea sa-i convingi ca ai dreptate si ca Bute e cel mai bun. Pe noi care mai stim cate ceva e mai greu.

Prima masura a respectului ar fi sa imi scrii numele corect, apoi sa nu imi rastalmacesti cuvintele: eu nu am spus nicaieri ca Bute e cel mai bun ci doar ca e unul dintre cei mai buni ai categoriei, pozitia sa exacta in ierarhia acestora urmand a fi stabilita de viitoarele sale meciuri. Daca dumneata vrei sa te razboiesti cu morile de vant... Inca o precizare: ai afirmat ca Bute are o barbie de sticla, e o legenda urbana fara fundament. Golovkin nu l-a pocnit in barbie ci in pometele obrazului cu un pumn care ar fi doborat pe oricine, Bute s-a ridicat insa prea tarziu. Andrade nu l-a doborat cu un pumn unic ci Bute statea deja rau cu fizicul din alte motive cand a luat KD.

mdionis
mdionis  •  01 Aprilie 2012, 10:26
Postat de nusu_d pe 31 Martie 2012, 21:23

Asta dovedeste cat de periculos e Carl Froch. I-a facut ko pe Magee in runda a 11 a si pe Jermain Taylor in runda a 12 a. In ultimele reprize cand oboseala apare si forta loviturilor nu mai e aceeasi. Stiam ca l-a facut ko pe Magee dar nu staim ca asa brutal. Cu masca de oxigen pe fatza a fost trezit Magee de la podea dupa 5 minute. Nu cred ca i-a ramas prea simpatic Froch dupa acel ko suferit :-)) Daca Bute nu va fi extrem de bine pregatit, nu-l vad bine deloc mai ales cu barbia lui de sticla. Pe el l-a tavalit Andrade in finalul primului meci, Froch il desfinteaza.

Ca dumneata nu ai auzit in precedenta de Magee e doar dovada ca nu urmaresti suficient de atent boxul. Parerea lui Magee e relevanta prin prisma faptului ca a boxat mai mult de 10 reprize atat cu Froch cat si cu Bute si nu are partinire apriorica. Nu l-am luat in considerare pe G. Johnson deoarece e prieten cu Bute si nu poate fi considerat obiectiv. Nu l-am luat in considerare pe Eric Lucas (fost boxer) care spune ca Bute il termina pe Froch in cel mult 4 reprize pentru ca e in staff-ul Interbox si e potential subiectiv (desi e recunoscut prin calitatea predictiilor sale). Sunt obligat sa ii scot din discutie pe Ward si Dirrell care au un interes clar in privinta lui Bute.

mdionis
mdionis  •  01 Aprilie 2012, 10:08
Postat de nusu_d pe 31 Martie 2012, 20:29

Eu nu sunt anti Bute, nu am de ce. Am spus ca e un boxer talentat, cu , calitati tehnice, se misca bine in ring are ochi etc. Am spus si ca e slab incasator. Adica sunt obiectiv si cu bune si cu rele. Si am spus ca da a avut adversari slabi cotati pina acum. Nu stiu cat e vina lui. Dar dumneata esti un lingau neconditionat a lui Bute, vezi ca berbecul numai in fata. Imi pare rau ca folosesc din nou acest "epitet" dar il meriti. Esti pe statul lui de plata cumva? Macar asa ar fi o explicatie. Daca nu inseamna ca IQ-ul dumitale este unul mediocru. Imi pare rau. Iar unele obiectii ale tale vis a vis de declaratiile unor oameni de box sunt de-a dreptul puerile. M-ai innebunuit cu Magee

Spui ca am obiectii puerile. Bravo, stii sa folosesti epitete, pacat ca abilitatile dumitale analitice se opresc aici. Dupa terminarea S6, Ward a spus ca meciul sau cel mai greu din cariera sa a fost cel cu Miranda: ce facem, o luam de buna si spunem ca Miranda (cel facut pilaf de Bute in cateva reprize) e mai tare decat Kessler si Froch?! Ar trebui sa iti fie clar ca interesul manifestat de public pentru parerile unui campion (ba$ca conational) nu are nimic de-a face cu pertinenta acelor pareri. Ti-am dat exemplul lui Pele: un fotbalist urias, un datator cu parerea ridicol care a dat-o in bara regulat cu predictiile; lumea totusi il asculta fiindca e simpatic.

mdionis
mdionis  •  01 Aprilie 2012, 10:00
Postat de nusu_d pe 31 Martie 2012, 20:29

Eu nu sunt anti Bute, nu am de ce. Am spus ca e un boxer talentat, cu , calitati tehnice, se misca bine in ring are ochi etc. Am spus si ca e slab incasator. Adica sunt obiectiv si cu bune si cu rele. Si am spus ca da a avut adversari slabi cotati pina acum. Nu stiu cat e vina lui. Dar dumneata esti un lingau neconditionat a lui Bute, vezi ca berbecul numai in fata. Imi pare rau ca folosesc din nou acest "epitet" dar il meriti. Esti pe statul lui de plata cumva? Macar asa ar fi o explicatie. Daca nu inseamna ca IQ-ul dumitale este unul mediocru. Imi pare rau. Iar unele obiectii ale tale vis a vis de declaratiile unor oameni de box sunt de-a dreptul puerile. M-ai innebunuit cu Magee

Dumneata esti obiectiv si nu anti-Bute?! Haida-de! Se termina S6 si Bute reuseste sa aranjeze un meci cu Froch (un adversar de top) la el acasa cu toata opozitia SHO, si ce gaseste de spus "obiectivul" de serviciu?! "Bute nu s-a batut cu nimeni", "Bute este un taran", "Bute vorbeste o engleza de coada vacii" etc. Nu stiu pe cine crezi dumneata ca mai poti convinge. Ai parut la un moment dat ca vrei sa ai un discurs echilibrat (comentariul din 30.III, 14:13), ti-am oferit ocazia sa o lasam asa (vezi ce am raspuns la ora 15:06), insa dupa aceea n-ai rezistat ci ti-ai dat din nou in petec. Singurul lucru jenant de aici e pretentia dumitale vocala de obiec

nusu_d
nusu_d  •  31 Martie 2012, 21:27

@mdlionis asa ca domnul nostru "specialist" ciocu mic si joc de glezne. Pe taranii de la birtul din Buturugeni ai putea sa-i convingi ca ai dreptate si ca Bute e cel mai bun. Pe noi care mai stim cate ceva e mai greu.

nusu_d
nusu_d  •  31 Martie 2012, 21:23

Asta dovedeste cat de periculos e Carl Froch. I-a facut ko pe Magee in runda a 11 a si pe Jermain Taylor in runda a 12 a. In ultimele reprize cand oboseala apare si forta loviturilor nu mai e aceeasi. Stiam ca l-a facut ko pe Magee dar nu staim ca asa brutal. Cu masca de oxigen pe fatza a fost trezit Magee de la podea dupa 5 minute. Nu cred ca i-a ramas prea simpatic Froch dupa acel ko suferit :-)) Daca Bute nu va fi extrem de bine pregatit, nu-l vad bine deloc mai ales cu barbia lui de sticla. Pe el l-a tavalit Andrade in finalul primului meci, Froch il desfinteaza.

nusu_d
nusu_d  •  31 Martie 2012, 21:14

Revin cu o precizare, am urmarit si eu acum meciul Froch vs Magee din 2006. Froch a invins prin ko un Magee cu 5 ani mai tanar decat cel invins de Bute prin tko. O directa de drapta urmata de un upercut cu acelasi brat l-au trimis pe Magee in lumea viselor, a ramas lat pe ring, l-au trezit doctorii dupa cateva minute. Un ko brutal. Bute a invins un Magee de 36 de ani prin tko, adica a oprit arbitrul meciul. Cam asta despre obiectivul de Magee :-))) dupa asa un knock out cum a luat de la Froch a ramas cu brain damage si nu cred ca-si mai aminteste mare lucru...

nusu_d
nusu_d  •  31 Martie 2012, 20:29
Postat de mdionis pe 31 Martie 2012, 18:34

In ceea ce il priveste pe Abraham, probabil ca are si el motivele lui de subiectivitate. Poate ca la el predomina resentimentul ca a pierdut cu Froch, un boxer totusi tehnic limitat, poate ca i-a vazut doar punctele slabe. Cert este ca si el are cunoastere partiala si potentiale motive de subiectivitate, deci implicit parerea lui despre meciul Bute-Froch este de relevanta scazuta. Cat priveste interviurile, traim intr-o lume libera. Simtul critic si inteligenta ar trebui sa iti spuna si dumitale ce intervievat anume are mai multe sanse de a fi mai obiectiv si pertinent.

Eu nu sunt anti Bute, nu am de ce. Am spus ca e un boxer talentat, cu , calitati tehnice, se misca bine in ring are ochi etc. Am spus si ca e slab incasator. Adica sunt obiectiv si cu bune si cu rele. Si am spus ca da a avut adversari slabi cotati pina acum. Nu stiu cat e vina lui. Dar dumneata esti un lingau neconditionat a lui Bute, vezi ca berbecul numai in fata. Imi pare rau ca folosesc din nou acest "epitet" dar il meriti. Esti pe statul lui de plata cumva? Macar asa ar fi o explicatie. Daca nu inseamna ca IQ-ul dumitale este unul mediocru. Imi pare rau. Iar unele obiectii ale tale vis a vis de declaratiile unor oameni de box sunt de-a dreptul puerile. M-ai innebunuit cu Magee

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 9
Comentează