Comentarii (93)
ofidian
ofidian  •  15 Iulie 2013, 02:40

zidane92 pentru binele tau m-ai bine ai renunta sa te uiti la ciclism ca prea iti faci sange rau. inteleg ca esti mare fan dopador dar asta e, mai vine vremea si la altii. a avut si dopador cativa ani frumusei dar acum sa mai vina si altu.

1349magus
1349magus  •  15 Iulie 2013, 01:20
Postat de andrei_ag pe 15 Iulie 2013, 00:19

Din pacate pentru tine te-ai blocat in teoria dopajului. Da, se stie, ciclistii s-au dopat si, probabil, unii dintre ei se dopeaza si acum. Eu personal nu stiu care. Poate doar Mitica Dragomir stie exact. Pe principiul - ai castigat, te-ai dopat. Nu mai conteaza diferentele dintre sportivi - capacitate a inimii, plamani, antrenamente. Poate pare curios pentru tine, dar nu toti pot (mai ale mental) sa se antreneze la fel. N-am nicio indoiala ca Lance a fost cel mai bun (asa dovedit dopat). Ulrich, eternul loc 2 se dopa si el la greu (ca mai toti primii oameni de clasament general). Cu toate acestea doar Lance avea capacitatea aceea de a rupe ritmul si a-l mentine mai mult decat ceilalti

Alo ,pustiu ! Incearca sa citesti toate comentariile ! Conteaza si cu ce se dopeaza . Hai sa repet : 1)Michael Rogers - la Sky leu , acum la Saxo doar un biet pisoi . 2)Ritchie Porte - un mediocru pana sa ajunga la Sky , ieri vine la 2.5min. de castigator pe Mont Ventoux . Tie nu-ti pute ?

zidane92
zidane92  •  15 Iulie 2013, 01:02
Postat de andrei_ag pe 15 Iulie 2013, 00:27

decat ceilalti (repet, dopati si ei). Asa si Froome. Baiatul e net superior (si spectaculos pe deasupra). Pot sa inteleg ca aveti alti favoriti, dar linistiti-va cu dopajul si urmariti cursele. Cand o sa aflam ca Froom s-a dopat (totusi, pe ce loc se afla urmatorul coechiper al lui Froome??) o sa aflam ca s-au dopat si Contador (again), Kreuziger, Quintana, Fuglsang, etc.

m-am saturat sa explic niste lucruri unora care refuza sa vada adevarul fanii de ieri ai lui lance azi ai lui froome pentru care favoritul e erou si in caz ca el s-a dopat automat s-au dopat si ceilalti ei fiind minunatul cum am zis si mai jos ca niste copiii care refuza sa creada ca nu exista mos craciun bine eu sunt prost si nu stiu nimic despre ciclism ca nu va impartasesc parerile astia de pe site care sunt de acord cu mine cred ca i-am mituit ca sunt de aceeasi parere dar ca specialistii zic ca froome e singurul care in perioada actuala mult mai curata ca atunci scoate aceiasi timpi froome pe apa plata e ca lance pe epo nu?si marmota invelea ciocolata in staniol......

andrei_ag
andrei_ag  •  15 Iulie 2013, 00:27
Postat de andrei_ag pe 15 Iulie 2013, 00:19

Din pacate pentru tine te-ai blocat in teoria dopajului. Da, se stie, ciclistii s-au dopat si, probabil, unii dintre ei se dopeaza si acum. Eu personal nu stiu care. Poate doar Mitica Dragomir stie exact. Pe principiul - ai castigat, te-ai dopat. Nu mai conteaza diferentele dintre sportivi - capacitate a inimii, plamani, antrenamente. Poate pare curios pentru tine, dar nu toti pot (mai ale mental) sa se antreneze la fel. N-am nicio indoiala ca Lance a fost cel mai bun (asa dovedit dopat). Ulrich, eternul loc 2 se dopa si el la greu (ca mai toti primii oameni de clasament general). Cu toate acestea doar Lance avea capacitatea aceea de a rupe ritmul si a-l mentine mai mult decat ceilalti

decat ceilalti (repet, dopati si ei). Asa si Froome. Baiatul e net superior (si spectaculos pe deasupra). Pot sa inteleg ca aveti alti favoriti, dar linistiti-va cu dopajul si urmariti cursele. Cand o sa aflam ca Froom s-a dopat (totusi, pe ce loc se afla urmatorul coechiper al lui Froome??) o sa aflam ca s-au dopat si Contador (again), Kreuziger, Quintana, Fuglsang, etc.

andrei_ag
andrei_ag  •  15 Iulie 2013, 00:19
Postat de zidane92 pe 14 Iulie 2013, 23:28

normal ca nu ati inteles nimic din tot ce am zis desi am prezentat totul pertinent daca nu urmariti de la cap la coada discutia care a fost eu nu am zis ca DOAR sky sau froome se dopeaza ci ca ei SUNT PRINICIPALII SUSPECTI DE DOPAJ din plutonul actual pentru ca:froome demoleaza toti timpii de ascensiune facuti in vremea de trista amintire cand oficial toti erau dopati ai lui lance,pantani,etc si are performante supraomenesti iar azi la un moment dat zicea ca are elice si isi ia zborul pe plat? nu pe mount ventoux,cum au zis si altii sunt multe cazuri de ciclisti mediocri care devin dumnezei la sky si ciclisti foarte buni care plecand de la sky nu mai fac nimic!

Din pacate pentru tine te-ai blocat in teoria dopajului. Da, se stie, ciclistii s-au dopat si, probabil, unii dintre ei se dopeaza si acum. Eu personal nu stiu care. Poate doar Mitica Dragomir stie exact. Pe principiul - ai castigat, te-ai dopat. Nu mai conteaza diferentele dintre sportivi - capacitate a inimii, plamani, antrenamente. Poate pare curios pentru tine, dar nu toti pot (mai ale mental) sa se antreneze la fel. N-am nicio indoiala ca Lance a fost cel mai bun (asa dovedit dopat). Ulrich, eternul loc 2 se dopa si el la greu (ca mai toti primii oameni de clasament general). Cu toate acestea doar Lance avea capacitatea aceea de a rupe ritmul si a-l mentine mai mult decat ceilalti

zidane92
zidane92  •  14 Iulie 2013, 23:28
Postat de andrei_ag pe 14 Iulie 2013, 23:20

Mai baiatule, vorbim aici despre ciclism, singurul sport care isi propune cu adevarat sa combata dopajul. La atletism, dopajul dovedit apare oarecum intamplator. La fotbal, practic nu se doreste (la Barcelona se stie deja care e treaba). Sa crezi ca doar Froome si cei de la Sky se dopeaza, arata mari deficiente. Si, apropo de Sky, echipa e subtirica in comparatie cu ce echipe a avut Lance, de exemplu. Sa pierzi pe plat peste un minut in fata lui Saxo.. (cu tot cu bordura, vant). Este evident ca Froome este superior celorlalti. Nici nu prea mai exista mari adversari (Contador e departe de forma de acum cativa ani, etc.). Mai tine si de pregatire, taica!

normal ca nu ati inteles nimic din tot ce am zis desi am prezentat totul pertinent daca nu urmariti de la cap la coada discutia care a fost eu nu am zis ca DOAR sky sau froome se dopeaza ci ca ei SUNT PRINICIPALII SUSPECTI DE DOPAJ din plutonul actual pentru ca:froome demoleaza toti timpii de ascensiune facuti in vremea de trista amintire cand oficial toti erau dopati ai lui lance,pantani,etc si are performante supraomenesti iar azi la un moment dat zicea ca are elice si isi ia zborul pe plat? nu pe mount ventoux,cum au zis si altii sunt multe cazuri de ciclisti mediocri care devin dumnezei la sky si ciclisti foarte buni care plecand de la sky nu mai fac nimic!

zidane92
zidane92  •  14 Iulie 2013, 23:24

"Ce faci acum? Ne inveti tu pe toti ciclism? Stai linistit ca nu e nimic de invatat." cu invatatul am lamurit-o mai jos ,apoi daca e asa simplu si nu e de invatat nimic in ciclism de ce dracu mai exista echipe si directori sportivi daca e asa simplu? lumea are impresia despre ciclism ca e un sport usor ca oricine isi bicla si se duce si ii bate pe contador si froome ma apuca rasul cand vad asemenea prostii "Unul a fost prins dopat si celalalt e suspect. Da-mi voie tin cu suspectul in dauna dopatului. Sau daca vrei altfel spus, toti avem un favorit dopat dintre dopati." cazul contador a fost o prostie daca esti dusman total gen steaua vs dinamo si nu vreti sa intelegeti

andrei_ag
andrei_ag  •  14 Iulie 2013, 23:20
Postat de zidane92 pe 14 Iulie 2013, 20:57

in orice moment si il pot prinde 2)dupa fiecare etapa din turul frantei de exemplu dau probe primii 10 din clasamentul etapei si inca 10 trasi la sorti deci se poate nimeri oricine de aia poti fi prins dopat in orice moment chiar daca exista substante care dispar repede din organism sa nu uitati ca multi ani EPO de a 3a generatie ce s-a folosit in perioada 2003-2008 a fost multa vreme nedetactabil de mijloacele din vremea respectiva iar lance@co au fentat testele acuma sky-ul e clar ca au aceste performante inumane ca iau ceva nedectabil inca dar e chestiune de timp pana cand vor fi depistati

Mai baiatule, vorbim aici despre ciclism, singurul sport care isi propune cu adevarat sa combata dopajul. La atletism, dopajul dovedit apare oarecum intamplator. La fotbal, practic nu se doreste (la Barcelona se stie deja care e treaba). Sa crezi ca doar Froome si cei de la Sky se dopeaza, arata mari deficiente. Si, apropo de Sky, echipa e subtirica in comparatie cu ce echipe a avut Lance, de exemplu. Sa pierzi pe plat peste un minut in fata lui Saxo.. (cu tot cu bordura, vant). Este evident ca Froome este superior celorlalti. Nici nu prea mai exista mari adversari (Contador e departe de forma de acum cativa ani, etc.). Mai tine si de pregatire, taica!

nubreed
nubreed  •  14 Iulie 2013, 23:13
Postat de alpin pe 14 Iulie 2013, 20:15

In cazul lui Lance SE STIA ca se dopeaza! Toti colegii lui erau prinsi dopati, numai el nu! Dar, cat timp aducea multi bani organizatorilor, au ascuns gunoiul sub presh. Toata planeta era curioasa daca va reusi si a 6-a, a 7-a victorie!! Apoi, acea revenire penibila. Cand nu a mai adus bani organizatorilor au fost scoase la iveala si dovezile. Desigur, sunt cazuri cand cineva descopera ceva nou, care nu e pe lista. Asta pare a fi si cazul Sky. Dar, pana la urma, tot se afla. Mie mi-a fost drag un singur dopat: Pantani! La dopaj egal cu ceilalti, ii spulbera pe munte!!!

Piratul Pantani a intra in istorie , a fost un mare ciclist oricum . Tin minte si acum lupta lui cu Ullrich din 1998 , aia a fost prima editie din Turul Frantei pe care am vizionat-o si de atunci m-am indragostit de sportul asta . Apoi a aparut cyborg-ul de Lance si 8 ani n-a mai contat nimic ...

nubreed
nubreed  •  14 Iulie 2013, 23:06
Postat de iceman2909 pe 14 Iulie 2013, 20:34

Habar nu ai ce se intampla in ciclism, crede-ma ca tu esti singurul care se face de ras. Dopajul exista si nu mereu e descoperit sau este acceptat precum s-a intamplat in perioada lui Armstrong, o donatie si probele dispar. Majoritatea celor ce au recunoscut nu au fost descoperiti, constiinta mult prea incarcata si cel mai probabil banii obtinuti de pe urma acelor dezvaluiri ne-au confirmat suspiciunile. In privinta corectitudinii francezilor... e cea mai mare minciuna! Cei de la Europcar au avut 2 tururi fabuloase (2011 si 2012) , Voekler locul 4 (2011) si 3-4 etape castigate, Rolland castingand pe Alpe d'huez dupa 200 de km de evadare si locul 8 (2012) Cu un caz de dopaj i-au potolit

amandoi aveti dreptate in felul vostru

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 10
Comentează