Comentarii (93)
nubreed
nubreed  •  14 Iulie 2013, 19:43
Postat de zidane92 pe 14 Iulie 2013, 19:36

serios,armstrong sprinta toata catararea? asta ai observat-o tu facand comparatie intre curse in care i-ai vazut pe ambii sau asa ai citit in presa sau ti-au zis altii? daca e a2a varianta atunci vorbesti prin parerile altuia si nu poate fi o parere neaparat a ta ideea e ca froome e singurul om din istoria ciclismului care in catarare si nu oriunde ci pe ventoux sprinta ziceai ca e pe velodrom si mai avea un pic si isi lua zborul ori asta inseamna ori ca superman exista se numeste chris froome si e ciclist ori ca e dopat 2)in al doilea rand armstrong s-a dopat si a creat un sistem infractional de doping bine pus la punct cu doctori,furnizori care ii dadeau tot ce trebuie lui si colegilor

sistem de dopaj bine pus la punct au si Sky evident , si atunci existau voci care il acuzau pe Armstrong si care erau criticate pentru asta iar pana la urma s-a adeverit tot ce au spus acele voci . Armstrong a mintit cu nerusinare . Acum cu Froome pare tras la xerox povestea , numai ca nu mai au manageri asa buni . Dispun de buget nelimitat , tehnologii avansate , discretie . E anormal felul in care a atacat pe catararea asta , cea mai grea posibila zic eu . Mergea ca pe velodrome . Nu e corect pentru cei care nu se dopeaza si pentru fanii ciclismului . Pacat , mare pacat

monere1980
monere1980  •  14 Iulie 2013, 19:41

astia iar mi-au sters comentariul. De fiecare data cand fac un comentariu de bun simt sau care atinge subiecte delicate mi-l sterg. Si totusi, am sa repet ce-am spus in comentariul sters, numai ca de data asta o spun pe sleau: sa-i dea lui froome trofeul si sa-l trimita acasa, ca sa poata ciclistii adevarati sa-si faca meseria.

zidane92
zidane92  •  14 Iulie 2013, 19:41
Postat de sibelius pe 14 Iulie 2013, 19:40

Te inseli. E singurul sport in care vinovatii platesc pana la urma. In celelalte ei devin zei pentru prostime.

bravo! in sfarsit unul care intelege cum sta treaba!

qwertt
qwertt  •  14 Iulie 2013, 19:41
Postat de sibelius pe 14 Iulie 2013, 19:33

Cand vor fi fi prinsi si alde Messi sau Zidane o sa spun ca se fac controale anti-dopping.

Cum l-ai gasit tocmai pe piticul ala si l-ai ocolit pe Penaldo cu fizicul lui. Mai lipsea sa spui ca Federer e dopat si Nadal e curat ca lacrima :))

zidane92
zidane92  •  14 Iulie 2013, 19:41
Postat de zidane92 pe 14 Iulie 2013, 19:36

serios,armstrong sprinta toata catararea? asta ai observat-o tu facand comparatie intre curse in care i-ai vazut pe ambii sau asa ai citit in presa sau ti-au zis altii? daca e a2a varianta atunci vorbesti prin parerile altuia si nu poate fi o parere neaparat a ta ideea e ca froome e singurul om din istoria ciclismului care in catarare si nu oriunde ci pe ventoux sprinta ziceai ca e pe velodrom si mai avea un pic si isi lua zborul ori asta inseamna ori ca superman exista se numeste chris froome si e ciclist ori ca e dopat 2)in al doilea rand armstrong s-a dopat si a creat un sistem infractional de doping bine pus la punct cu doctori,furnizori care ii dadeau tot ce trebuie lui si colegilor

corupea oameni din UCI si USADA sa nu fie dat in vileag samd e un fel de criminal in serie in schimb contador a fost pedepsit dupa un caz fabricat cine are idee despre ce e vorba si e informat stie ca a aparat in presa vremii ca el a fost suspendat pentru o cantitate de clenbuterol nedectabila deci el e un fel de hot de 2 cosuri de struguri e o prostie sa pui egalitate intre ei e ca si cum ai pune semn egal intre ramaru si becali ca l-au bagat astia 3 ani la puscarie

sibelius
sibelius  •  14 Iulie 2013, 19:40
Postat de marius.ad pe 14 Iulie 2013, 19:39

Pacat de sportu asta....atat

Te inseli. E singurul sport in care vinovatii platesc pana la urma. In celelalte ei devin zei pentru prostime.

marius.ad
marius.ad  •  14 Iulie 2013, 19:39

Pacat de sportu asta....atat

sibelius
sibelius  •  14 Iulie 2013, 19:39
Postat de zidane92 pe 14 Iulie 2013, 19:36

serios,armstrong sprinta toata catararea? asta ai observat-o tu facand comparatie intre curse in care i-ai vazut pe ambii sau asa ai citit in presa sau ti-au zis altii? daca e a2a varianta atunci vorbesti prin parerile altuia si nu poate fi o parere neaparat a ta ideea e ca froome e singurul om din istoria ciclismului care in catarare si nu oriunde ci pe ventoux sprinta ziceai ca e pe velodrom si mai avea un pic si isi lua zborul ori asta inseamna ori ca superman exista se numeste chris froome si e ciclist ori ca e dopat 2)in al doilea rand armstrong s-a dopat si a creat un sistem infractional de doping bine pus la punct cu doctori,furnizori care ii dadeau tot ce trebuie lui si colegilor

Mai sprinta si Lance de langa Ulrich sau altii, dar nu in halul in care a facut-o Froome azi.

qwertt
qwertt  •  14 Iulie 2013, 19:38
Postat de zidane92 pe 14 Iulie 2013, 19:18

cat trebuie sa duca trena fiecare din ei ,fiecare a tras in draci un km,2,3,5 cat a putut astfel incat sa ii omoare pe ceilalti cei de la sky nu aveau niciun interes sa ii pastreze lui froome 5 colegi langa el pana cu 4-5 km inainte de final si sa ruleze toata lumea cu ei intr-o fericire generala si sa se joace la remiza daca au avut ganduri ofensive cum sky in afara lui froome nu are alt om in primii 30 a folosit tot untul din fiecare om pana cand froome a luat cursa in propriile maini cu 7 km inainte de final daca faptul ca ei cadeau ca spicele e motiv pentru tine ca nu se dopeaza inseamna ca nu intelegi nimic din ciclism si nu esti de condamnat dar nu mai emite pareri d-astea de 2 lei

A doua zi dupa Ax 3 Domaines, toti colegii lui Froome, l-au abandonat dupa 30 de km si a ramas singur in fata cu Movistar, Saxo, Quintana, Contador.... Adica n-au mai putut pt ca au tras tare cu o zi in urma. Ce faci acum? Ne inveti tu pe toti ciclism? Stai linistit ca nu e nimic de invatat. Unul a fost prins dopat si celalalt e suspect. Da-mi voie tin cu suspectul in dauna dopatului. Sau daca vrei altfel spus, toti avem un favorit dopat dintre dopati.

zidane92
zidane92  •  14 Iulie 2013, 19:36
Postat de vladutz13 pe 14 Iulie 2013, 18:43

Este foarte posibil ca baiatul asta sa fie dopat, insa comentariul de pe Eurosport a fost respingator!!! Nu exista nicio dovada in sensul asta, doar "presimtirile" astora. In cazul lui Armstrong, in ultimele editii castigate deja aparusera dovezi, investigatii, musamalizari... aici inca nu Nu mai suportam sa-i aud pe aia cum il acuzau pe asta de dopaj, ca a mers ca acceleratul, ca e incredibil, nemaivazut... nu a trecut asa de mult timp de cand concura Armstrong, baietii aia ar trebui sa ia niste inregistrari, sa vada cum mergea ala. Pai Froome sprinta cateva zeci de metri si se oprea... Armstrong mergea asa toata catararea!!! Acuzand asa fara nicio dovada dauneaza popularitatii ci

serios,armstrong sprinta toata catararea? asta ai observat-o tu facand comparatie intre curse in care i-ai vazut pe ambii sau asa ai citit in presa sau ti-au zis altii? daca e a2a varianta atunci vorbesti prin parerile altuia si nu poate fi o parere neaparat a ta ideea e ca froome e singurul om din istoria ciclismului care in catarare si nu oriunde ci pe ventoux sprinta ziceai ca e pe velodrom si mai avea un pic si isi lua zborul ori asta inseamna ori ca superman exista se numeste chris froome si e ciclist ori ca e dopat 2)in al doilea rand armstrong s-a dopat si a creat un sistem infractional de doping bine pus la punct cu doctori,furnizori care ii dadeau tot ce trebuie lui si colegilor

  • 1
  • •••
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Comentează