Alte știri din fotbal
Petrolul - Dinamo, duel tare pentru podium în etapa #17 a Superligii » Echipele de start
3
Fază încâlcită în FCSB - Slobozia » A fost sau nu a fost? Decizia VAR la golul marcat de Olaru
0
Imagini senzaționale la un meci din Liga 3 » Suporterii îmbrăcați în port momârlănesc au pășit pe gazonul înzăpezit alături de fotbaliști
0
FCSB - Unirea Slobozia deschide ziua în etapa #17 a Superligii. Gol fabulos marcat de Bîrligea
26
Știri din fotbal internațional
Antrenor demis în Premier League » Rezultatul de sâmbătă a umplut paharul
0
Ipswich - Manchester United, debutul lui Ruben Amorim pe banca „diavolilor” » Gazdele au restabilit egalitatea chiar înainte de pauză
0
Liverpool a câștigat „thriller”-ul de pe St. Mary cu Southampton și s-a distanțat în fruntea clasamentului din Premier League
1
Scandal de amploare la Olympiacos, viitoarea adversară a lui FCSB » Acuzații de finanțare a unei organizații criminale
1
Lifestyle
Marea iubire a lui Ion Țiriac are o afacere de succes » Cu ce se ocupă femeia: „M-a ajutat”
6
Cum arată la 50 de ani fosta soție a lui Gabi Balint » Mesaj emoționant primit de fostul manechin de ziua ei
4
Vedeta din România, cu nervii la pământ din cauza lui Neymar: „S-au dus pe lângă mine 10 milioane! Poate am noroc în dragoste... și acolo e dezastru”
19
Starul de 100 de milioane a apărut cu noua iubită la evenimentul monden al finalului de an » Blonda a atras toate privirile
7
Cristian Popescu Piedone, amendat cu 2.000 de lei, după ce a sesizat un ...
Libertatea
Merită să muncești în Germania? „Prețurile la alimente sunt ca în România, ...
Adevărul
Gigi Becali, derapaj în ziua alegerilor! George Simion l-a scos de pe ...
ORANGESPORT
Are doar 18 ani și e o tânără speranță a motorsportului românesc: „Gata cu femeia la cratiță, bărbatul la muncă. S-au schimbat rolurile”
De ce mă copiezi? :-)))) Îți spun eu! Fiindcă ești varză. Vai de capul tau de om complexat.
Tu nu înțelegi nimic din nimic și mai insiști să dai replici când e clar că n-ai capacitatea intelectuală de a o face (și nici putința de a înțelege un text mai mare de 3 rânduri). Du-te cu Dumnezeu, fiule, nimeni altcineva nu te poate salva. :-D
Eu cred că tu nu știi ce vorbești. Ești total pe lângă subiect și complexat de lumea vestică. Tu chiar ai o problema mare de tot.
atâta* fervoare, typo. Revenind la legendara Nordschleife, sunt perfect conștient că era un coșmar absolut dpdv al siguranței piloților (acolo a pățit Niki Lauda în 1976 accidentul ăla cumplit – cine n-a văzut încă filmul Rush, ăla din 2013, neapărat să-l vadă – care l-a lăsat desfigurat. Denivelările erau faimoase, cadrele cu vechile monoposturi săltând prin aer de acolo erau) și al oricăror măsuri de securitate, 22 de kilometri de traseu (și vreo 170 de viraje!) necesitau în primul rând o nivelare și o reasfaltare iar apoi o armată (la propriu!) de pompieri și stewarzi și utilaje de tractat și câte și mai câte, dpdv economic era foarte greu sustenabil (deși, cu mari eforturi din partea poporului german, această misiune imposibilă zic eu că putea fi totuși dusă la capăt – numai că asta necesita un popor german deloc "pussyfied" - că nu pot scrie în limba română din cauza cenzurii), dar ce provocare de-a dreptul epică reprezenta acel traseu! Acolo se cernea grâul de neghină, cea mai mare provocare pentru un pilot de Formula 1, pentru elită, pentru cei mai buni dintre cei mai buni. Și un deliciu absolut pentru public. Ar fi fost mult, foarte mult de muncă, dar nu imposibil. Pân' la urmă, dacă se pot ține curse de anduranță acolo, se poate găsi o soluție și pentru Formula 1. Unde există voință, există și putință. Vorba aia, "Impossible is nothing".
[...] țări în care drepturile minorităților și femeilor (pe care pretind ei oficial cu atâtea fervoare că le susțin) sunt încălcate grav de tot. Dacă asta nu-i o dovadă clară a unei ipocrizii de proporții biblice, nu știu ce altceva poate fi. Apropo de cum sunt de fapt stângiștii ăștia, mincinoși, ipocriți, mârșavi, putrezi dpdv moral, dezgustători din toate punctele de vedere. O precizare: nu sunt împotriva curselor din țările arabe, circuitul din Bahrain e extraordinar de bun pentru F1 (până și-n jocurile de Formulă e foarte fain să conduci acolo), iar cel de la Jedda reprezintă o mare provocare pentru abilitățile piloților, e un fel de Monaco de mare viteză. Abu Dhabi e ok, nici prea-prea, nici foarte-foarte, dar cu cel din Qatar categoric că se exagerează, e un fel de Bahrain care a suferit o îngrozitoare mutație genetică și i-au crescut niște cocoașe de cămilă plus dromader plus ăla de la Notre-Dame. Teribil. Eu sunt pentru diversitate (adevărata diversitate, nu "diversitatea" neo-marxiștilor), dar nici chiar așa. Cât despre Nürburgring (mai bine zis legendara Nordschleife, botezată “The Green Hell” de marele triplu campion mondial Jackie Stewart), e o discuție foarte lungă, poate o să enunț câteva idei pe scurt într-o postare ulterioară.
Una dintre mârșăviile abominabile ale neo-marxiștilor (sau stângiștilor, zi-le cum vrei) a fost inocularea în mințile oamenilor (folosind toate mijloacele posibile, de-a lungul a decenii întregi de propagandă) a ideei că banii și numai banii reprezință singura valoare în viață, singurul ideal. Nu mai contează nimic altceva, "tradiție", "cinste", "onoare", "integritate", "dreptate", "meritocrație", "patriotism" reprezintă doar noțiuni desuete de care tânăra generație (spălată pe creier de o propagandă demnă de Orwell) râde în hohote, de multe ori confundând termenii (un singur exemplu, "patriotism" însemnă mai nou xenofobie). Numai că, vedeți voi, banii își dovedesc adevărata "valoare" în perioadele cu inflație accentuată, atunci cei care au minte să priceapă încep să înțeleagă noțiunea de "hamster-wheel". "Când ultimul copac va fi doborât, când ultimul râu va fi otrăvit, când ultimul pește va fi prins, ne vom da seama că nu putem mânca bani". Ah, și apropo de țările arabe, în ciuda faptului că cei care conduc F1 dau dovadă de o corectitudine politică grețoasă până la suprasaturație (cei care urmăresc competiția, citesc site-ul oficial și vizionează transmisiunile "live" știu la ce mă refer), totuși insistă să includă în calendar din ce în ce mai multe curse în țări din zona Golfului, țări în care drepturile minorităților și femeilor (pe care pretind ei
A fost si o chestie de bani. Au renuntat la drepturi deoarece F1 cerea o gramada de bani si din punct de vedere economic faceau pierderi foarte mari. La fel si la Nürburgring. Au venit chinezii si arabii, au platit sume astronomice si au stricat "piata". Sa speram ca in 2026 se intoarce F1 la Hockenheim.
Mă număr printre norocoșii care au avut ocazia ca, mai bine de un deceniu, să urmărească Formula 1 (la tv, bineînțeles) pe vechea configurație a circuitului de la Hockenheim. Era o adevărată plăcere, circuit de mare viteză, peisaj minunat, o combinație extrem de reușită între Monza și Spa. Un clasic al Formulei 1, cuprinzând toată esența competiției-regină a sporturilor cu motor. Apoi a început acest proces (catalogat de unii drept neo-marxist) de distrugere treptată a tuturor tradițiilor și valorilor occidentale, în toate domeniile de activitate, iar Hockenheim-ul a fost una dintre victime. Au măcelărit circuitul, inventând tot felul de motive stupide și absurde, că măsuri dă securitate, că nu-s tribune prin pădure să vadă spectatorii, băi mă lași...?! Muți tot traseul în jurul tribunei oficiale de parcă nu s-ar fi inventat ecranele uriașe și de parcă la Spa (sau Silverstone sau oricare alt circuit serios mai lung de 3 kilometri) ar vedea toți spectatorii tot traseu’… ?! (cum ar fi zis Vadim : “Nu-ți e, fă, rușine...”) Asta a fost o mârșăvie fără margini, l-au mutilat, apoi – surpriză! l-au zburat din calendar. Că cică nu se ducea lumea. Care lume cică protestase că nu vedea toată acțiunea. Așa că au măcelărit traseul ca să vadă toată lumea toată acțiunea. Iar toată lumea care vedea toată acțiunea n-a mai vrut să se ducă, să vadă toată acțiunea. Pe care o puteau vedea acu’ în toată splendoarea ei pă circuitul mutilat. Dar de fapt nu. Leftist logic at its finest.
Conectează-te la contul tău pentru a adăuga comentarii.