Comentarii (25)
papora
papora  •  16 Septembrie 2024, 20:45
Postat de MaxiP pe 23 August 2024, 08:49

Serios, te prefaci? Nu, nu e minus 10 medalii, e plus 5 fata de ultima Olimpiada. Aia au ramas tot la 19-20. Intelegi acum unde se recupereaza? Hai sa explic mai usor pe limba ta: ai meciuri de fotbal, cu o echipa. N-o bati niciodata. Te bat aia 7-0, apoi 8-0, apoi 12-0. E, la ultimul meci te bat 5-2. N-ai recuperat istoric, la h2h, evident, de la 3-0 la meciuri, s-au dus la 4-0. Bai, da' progresul tau de la a face cu aia 0-12, la a face 2-5, e important. Si mai pierzi de 2 ori, si fac aia 6-0 la h2h, da' la al 7-lea meci scoti egal si la al 8-lea ii bati. Asta recuperezi, ca mergi inainte, da' toata natiunea asta, de altfel minunata si cu o mentalitate atat de productiva ca a ta, ceea ce bineinteles ca ne face o natiune foarte prospera, merge inapoi. Ea tot vorbeste de Los Angeles 84' de parca vrem sa ne intoarcem in 84'. Da, vrem sa egalam acele performante, dar daca la 0-12 stai toata ziua si te lamentezi ca esti praf si te lasi de sport, nu-i vei bate ba niciodata pe aia. Daca in schimb de la 0-12, la 2-5, tu vezi partea buna, da' bai, dupa mult timp le putem face cat de cat fata... ce sa vezi, o sa-i bati. Si o sa-i batem pe unguri si la JO, stai linistit, as zice in maxim 2 editii, ne-ar ajuta putin sa scapam putin de gandirea unora ca tine. Dar se pare ca reusesc unii sa va ignore si totusi s-ar putea sa iasa, pacat ca multi va veti simti "mandri" si veti uita ce declarati voi cu 8 ani in urma.

nahai să te ajut putzintel....că poate aşa pricepi.... https://www.youtube.com/watch?v=xEOJRJ64GJg

MaxiP
MaxiP  •  23 August 2024, 08:49
Postat de papora pe 22 August 2024, 14:50

păi ce nivel recuperezi "măi omule"?? minus 10 medalii?? minus 3 medalii de aur la ultima olimpiadă(Paris 2024)??băăă!! tu te auzi??

Serios, te prefaci? Nu, nu e minus 10 medalii, e plus 5 fata de ultima Olimpiada. Aia au ramas tot la 19-20. Intelegi acum unde se recupereaza? Hai sa explic mai usor pe limba ta: ai meciuri de fotbal, cu o echipa. N-o bati niciodata. Te bat aia 7-0, apoi 8-0, apoi 12-0. E, la ultimul meci te bat 5-2. N-ai recuperat istoric, la h2h, evident, de la 3-0 la meciuri, s-au dus la 4-0. Bai, da' progresul tau de la a face cu aia 0-12, la a face 2-5, e important. Si mai pierzi de 2 ori, si fac aia 6-0 la h2h, da' la al 7-lea meci scoti egal si la al 8-lea ii bati. Asta recuperezi, ca mergi inainte, da' toata natiunea asta, de altfel minunata si cu o mentalitate atat de productiva ca a ta, ceea ce bineinteles ca ne face o natiune foarte prospera, merge inapoi. Ea tot vorbeste de Los Angeles 84' de parca vrem sa ne intoarcem in 84'. Da, vrem sa egalam acele performante, dar daca la 0-12 stai toata ziua si te lamentezi ca esti praf si te lasi de sport, nu-i vei bate ba niciodata pe aia. Daca in schimb de la 0-12, la 2-5, tu vezi partea buna, da' bai, dupa mult timp le putem face cat de cat fata... ce sa vezi, o sa-i bati. Si o sa-i batem pe unguri si la JO, stai linistit, as zice in maxim 2 editii, ne-ar ajuta putin sa scapam putin de gandirea unora ca tine. Dar se pare ca reusesc unii sa va ignore si totusi s-ar putea sa iasa, pacat ca multi va veti simti "mandri" si veti uita ce declarati voi cu 8 ani in urma.

papora
papora  •  22 August 2024, 14:50
Postat de MaxiP pe 21 August 2024, 15:01

Bai omule, recuperam nivelul, n-am vorbit niciun moment de clasamentul istoric. Da, de la 4 contra 20 medalii, am ajuns la 9 contra 19. E recuperarea nivelului, n-am zis ca recuperam istoric, nu are nicio legatura. Echilibram, ca sa fiu mai exact, dar din nou, nu echilibram clasamentul pe medalii istoric, echilibram nivelul actual fata de nivelul ultimilor ani. Tu o tot tii cu clasamentul istoric, n-am vorbit niciun moment despre asta. Acolo stam foarte bine pentru ce reprezentam ca tara, suntem locul 15 all-time pe Jocurile Olimpice de Vara, daca nu ma insel locul 20 all-time pentru Olimpiade combinate, atat de vara cat si de iarna. Nu, n-am fost la medic, in schimb nu stiu daca n-ai avea tu nevoie de putina scoala.

păi ce nivel recuperezi "măi omule"?? minus 10 medalii?? minus 3 medalii de aur la ultima olimpiadă(Paris 2024)??băăă!! tu te auzi??

MaxiP
MaxiP  •  21 August 2024, 15:01
Postat de papora pe 21 August 2024, 13:40

păi nu prea ai înţeles nika...adică tu zici că recuperăm...ore cum facem asta?? prin diminuare, sau adăgare?? deocamdată ei au adăugat +10 medalii la Paris 2024 faţă de noi...adică am "recuperat"?? ai fost la medic în ultima vreme??

Bai omule, recuperam nivelul, n-am vorbit niciun moment de clasamentul istoric. Da, de la 4 contra 20 medalii, am ajuns la 9 contra 19. E recuperarea nivelului, n-am zis ca recuperam istoric, nu are nicio legatura. Echilibram, ca sa fiu mai exact, dar din nou, nu echilibram clasamentul pe medalii istoric, echilibram nivelul actual fata de nivelul ultimilor ani. Tu o tot tii cu clasamentul istoric, n-am vorbit niciun moment despre asta. Acolo stam foarte bine pentru ce reprezentam ca tara, suntem locul 15 all-time pe Jocurile Olimpice de Vara, daca nu ma insel locul 20 all-time pentru Olimpiade combinate, atat de vara cat si de iarna. Nu, n-am fost la medic, in schimb nu stiu daca n-ai avea tu nevoie de putina scoala.

papora
papora  •  21 August 2024, 13:40
Postat de MaxiP pe 14 August 2024, 22:55

Nu mai are rost niciun comentariu... bine, tu tine-o cu clasamentul istoric. Atat s-a putut, atat ai inteles.

păi nu prea ai înţeles nika...adică tu zici că recuperăm...ore cum facem asta?? prin diminuare, sau adăgare?? deocamdată ei au adăugat +10 medalii la Paris 2024 faţă de noi...adică am "recuperat"?? ai fost la medic în ultima vreme??

MaxiP
MaxiP  •  14 August 2024, 22:55
Postat de papora pe 14 August 2024, 16:59

mda...Paris 2024 e istorie, ai dreptate, am recuperat faţă de ei minus 3 medalii de aur, minus 10 medalii per total...mai ai fraţi??

Nu mai are rost niciun comentariu... bine, tu tine-o cu clasamentul istoric. Atat s-a putut, atat ai inteles.

papora
papora  •  14 August 2024, 16:59
Postat de MaxiP pe 12 August 2024, 08:24

Fiecare e in lumea lui. Tu vorbesti de clasamente istorice, eu de cu totul altceva. Recuperam nivelul, prezent, incat sa putem concura cu ei. N-am zis ca recuperam in clasamentul all-time pe medalii, ca vad ca pentru multi ala e o obsesie. Ala e ok, cu ala chiar nu avem ce comenta, acolo stam bine. Trecutul recent si prezentul sunt problema. Nu, evident, in ala nu recuperam atata timp cat Ungaria ia mai mult ca noi la fiecare editie. Sa recuperezi nivelul inseamna sa te bata unul de 9 ori, dar sa avansezi pana la nivelul la care sa-l bati a 10-a oara. Are 9-1 la general, dar nu despre asta e vorba. Iar apoi sa ajungi la 9-5, apoi vezi ce va fi. Dar de la 9-0 la 9-5 ai demonstrat ca l-ai depasit. Pertinentilor!

mda...Paris 2024 e istorie, ai dreptate, am recuperat faţă de ei minus 3 medalii de aur, minus 10 medalii per total...mai ai fraţi??

MaxiP
MaxiP  •  13 August 2024, 14:21
Postat de tudor.m pe 12 August 2024, 12:33

1. E clar ca nu vezi sau intelegi problema in perspectiva. Eu spun ca nu exista vreun sport care sa aiba atat infrastructura cat si coordonare unitara la nivel national, rezultatul colaborarii dintre federatie si primariile (sau guvern) care pot investi in infrastructura, si tu raspunzi ca exista progres mic la nivel local. Da ok, cu asta sunt de acord. Si fix d-aia vei avea un David Popovici odata la 20 ani si atat. 2. Nu, parinti care pun presiune nu sunt peste tot, si un parinte autoritar si dependent de imagine cum e Voinea nu e o situatie normala. Ai nevoie de antrenori echidistanti, onesti si directi cu tine, iar parintele nu poate face asta. Asta mai vezi prin China doar, dar acolo e cu totul alta situatie, pentru ca programele de pregatire sunt mult mai complexe de atat. Iar ce am spus despre presiune, era presiunea rezultatelor. Care nu ar trebui sa existe la copii de 12-13-14 ani. Dar ce zic eu, si ce intelegi tu... 3. 7-10 medalii era un pronostic usor de intuit inainte de olimpiada. 100 atleti am avut si la precedentele 2 editii, iar anul asta trebuia sa fim mai putini de fapt. Am mers la polo pentru ca s-a retras Africa de Sud. Problema e ca in afara de 1-2 probe la canotaj, am fost extreeeem de departe de locurile 4-5 la orice altceva. Deci fix ce-am zis in comentariul initial.

Ok, vom vedea destul de curand daca vom avea un David Popovici la 20 ani sau daca chiar vor aparea niste inotatori importanti in Romania. Sincer, mi-e usor sa zic ca vor aparea, nu de alta dar deja exista, adica habar n-am ce anume nu exista ca program de cooperare intre primarii si federatii, eu stiam ca s-au construit bazine, le-a construit statul si de la a avea cate un inotator la 100 ani, avem juniori care in ultimii ani pe plan european au luat o droaie de medalii. Nu exista sport bine organizat in Romania, dar noroc cu canotajul, cam asta e impresia generala... ok, mare noroc, a picat din cer canotajul, nu stiu nimeni cum. Deci nu merge cooperarea parinte-copil ca antrenor, dar din aceasta cooperare a iesit o gimnasta de talie mondiala, cea mai buna a Romaniei produsa in ultimii 10 ani. Ce sa vezi, mai exista astfel de cooperari, nu doar in China, dar in fine, la ei nu se pune. Ne-am calificat la polo ca s-a retras Africa de Sud... sigur, negativist vorvind nu aveam ce sa cautam acolo. A, ca au anulat toate pronosticurile la European si s-au clasat primii sub linie la Mondial (ce sa vezi, performante fara de care nu noi inlocuiam Africa de Sud), inlocuind o natiune care si avea ce sa caute la JO... pai eu zic altceva, daca nu se dadeau invitatii aberante, nu eram departe sa avem 2 echipe la JO si sa avem mai muti calificati. Apropo, daca erau mai putini calificati iesea o medie mai buna a medaliilor la participanti. E ok, traiesc eu in lumea mea, am mai fost contrazis.

tudor.m
tudor.m  •  12 August 2024, 12:33
Postat de MaxiP pe 12 August 2024, 08:20

Stii cum e, vorbesc de un viitor luminos pe anumite semne ca ar veni un viitor, nu neaparat excesiv de luminos, dar mai bun, ascendent. Da, sunt probleme legate de conditiile de pregatire, totusi in anumite sporturi s-au facut progrese. Nu in toate, e o discrepanta intre sporturi, adica sunt si sporturi care au si baze de pregatire satisfacatoare, si staff-uri competente. Legat de parintii care pun presiune, sunt peste tot, nu doar la noi. Exemplul cu Sabrina e eronat, parerea mea. Camelia Voinea nu e un simplu parinte al unui sportiv, e antrenoarea ei. Acum daca nici antrenorul nu pune presiune... nu mi se pare excesiva, din contra, o trateaza bine. Si tindem sa vedem partea negativa, ca a vorbit in locul ei. Ok, dar ca ea s-a ocupat de o gimnasta care a ajuns la nivel de medaliata europeana si de a se bate la podium mondial si olimpic, asta ne cam scapa. Nu mai vorbesc, da, presiune sa se retraga si totusi sportiva nu vrea. Pai concluzia e ca face din placere acel sport, inseamna ca ori nu e asa presata, ori ii place acea presiune. Revenind la viitorul luminos, eu am dat niste pronosticuri pentru aceste JO. La fel, mi-au raspuns multi in comentarii ca bat campii cand spuneam ca ma astept sa avem 95-105 sportivi calificati la JO. Cand am spus ca ma astept la 7-10 medalii, din care 3-4 titluri olimpice. Eram in lumea mea. E adevarat ca pronosticul a fost mai usor, pe termen mai scurt, dar pur si simplu mi s-a parut ca sunt argumente pentru aceste rezultate. Vorbesc din cevad.

1. E clar ca nu vezi sau intelegi problema in perspectiva. Eu spun ca nu exista vreun sport care sa aiba atat infrastructura cat si coordonare unitara la nivel national, rezultatul colaborarii dintre federatie si primariile (sau guvern) care pot investi in infrastructura, si tu raspunzi ca exista progres mic la nivel local. Da ok, cu asta sunt de acord. Si fix d-aia vei avea un David Popovici odata la 20 ani si atat. 2. Nu, parinti care pun presiune nu sunt peste tot, si un parinte autoritar si dependent de imagine cum e Voinea nu e o situatie normala. Ai nevoie de antrenori echidistanti, onesti si directi cu tine, iar parintele nu poate face asta. Asta mai vezi prin China doar, dar acolo e cu totul alta situatie, pentru ca programele de pregatire sunt mult mai complexe de atat. Iar ce am spus despre presiune, era presiunea rezultatelor. Care nu ar trebui sa existe la copii de 12-13-14 ani. Dar ce zic eu, si ce intelegi tu... 3. 7-10 medalii era un pronostic usor de intuit inainte de olimpiada. 100 atleti am avut si la precedentele 2 editii, iar anul asta trebuia sa fim mai putini de fapt. Am mers la polo pentru ca s-a retras Africa de Sud. Problema e ca in afara de 1-2 probe la canotaj, am fost extreeeem de departe de locurile 4-5 la orice altceva. Deci fix ce-am zis in comentariul initial.

MaxiP
MaxiP  •  12 August 2024, 08:24
Postat de papora pe 11 August 2024, 19:17

"Ungaria sta mai bine, a inceput investitiile mai repede, avem de recuperat fata de ei." singura propoziţie pertinentă din comenturile tale de până acum, numai că faţă de ungaria tot recuprăm....şi încă nu am reuşit, nici măcar la a XXXIII(33)-lea ediţie a Jocurilot Olimpice....(189 medalii de aur faţă de 93)

Fiecare e in lumea lui. Tu vorbesti de clasamente istorice, eu de cu totul altceva. Recuperam nivelul, prezent, incat sa putem concura cu ei. N-am zis ca recuperam in clasamentul all-time pe medalii, ca vad ca pentru multi ala e o obsesie. Ala e ok, cu ala chiar nu avem ce comenta, acolo stam bine. Trecutul recent si prezentul sunt problema. Nu, evident, in ala nu recuperam atata timp cat Ungaria ia mai mult ca noi la fiecare editie. Sa recuperezi nivelul inseamna sa te bata unul de 9 ori, dar sa avansezi pana la nivelul la care sa-l bati a 10-a oara. Are 9-1 la general, dar nu despre asta e vorba. Iar apoi sa ajungi la 9-5, apoi vezi ce va fi. Dar de la 9-0 la 9-5 ai demonstrat ca l-ai depasit. Pertinentilor!

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează