Articol de GSP - Publicat joi, 04 noiembrie 2021 11:04 / Actualizat joi, 04 noiembrie 2021 12:27
Emma Răducanu (18 ani, loc 21 WTA) dă lovitura în afara terenului de tenis, fiind protagonista unei campanii publicitare de 6 milioane de lire sterline.
Campioana de la US Open, care recent a jucat și în România, la Transylvania Open, face parte din campania de Crăciun a celui mai mare lanț de articole sportive din Marea Britanie, fondat de Mike Ashley, fostul patron de la Newcastle.
Emma Răducanu, imaginea unei campanii de 6 milioane de lire în Marea Britanie
The Daily Mail scrie că Emma Răducanu este imaginea campaniei, alături de ea apărând în reclame alte nume importante din sportul englez printre care internaționalii Jack Grealish Jordan Pickford și Declan Rice sau atletele Katarina Johnson-Thompson și Jessica Ennis-Hill.
Englezii notează că aceasta este cea mai scumpă reclamă de Crăciun realizată în Marea Britanie, costând 6 milioane de lire sterline, informează Daily Mail.
Emma, pe care specialiștii în marketing o văd ca fiind numele pentru care se vor lupta marile companii, apare într-o reclamă amuzantă, în care este prinsă în mijlocul unei lupte cu bulgări de zăpada, îmbrăcată în echipamentul său de tenis, furnizat de gigantul Nike.
Who said the cold could stop us? ❄️ Whatever the weather, it’s time to keep it moving this Christmas. Whether you’re working on legs like Grealish, jabs like The Destroyer, or backhands like Emma - you can make this winter your best season yet. #GoAllOutThisChristmas pic.twitter.com/MbgxvVbgue
— Sports Direct (@SportsDirectUK) November 4, 2021
Brandul Emma Răducanu „poate ajunge la un miliard de dolari”
Mark Borkowski, specialist pe PR în Marea Britanie și unul dintre cei mai cunoscuți din această țară, crede că Emma Răducanu o să se poată bucura de sumele amețitoare din tenis doar dacă o să aibă multă constanță.
De asemenea, acesta crede că Emma se poate compara cu Serena Williams și Steffi Graf ca potențial comercial. „Dacă va câștiga turnee de Grand Slam, aș pune-o lângă Serena Williams și Steffi Graf ca potențial comercial. Aș îndrăzni să o numeesc „billion-dollar girl” (n.r. - fata de un miliard de dolari). Dar pentru asta e nevoie de multă constanță, nu poți să dai o singură lovitură, la un turneu, apoi să dispari”, a spus Borkowski.
- Emma Răducanu are în prezent două contracte de sponsorizare, cu gigantul de articole sportive, Nike, dar și cu furnizorul de rachete Wilson, care împreună valorează 100.000 de lire, iar acestea sunt încheiate pe o perioadă de doar un an, potrivit The Mail on Sunday. Sursele din industrie se așteaptă ca acestea să fie reînnoite, iar sumele încasate să fie de 10 ori mai mari decât cele din prezent.
- Ea mai are contracte cu Dior și Tiffany & Co
- Zeci de mărci globale din sectorul modei, automobilelor, băuturilor răcoritoare și ale înfrumusețării, precum Aston Martin, Chanel, Lacoste sau Uniqlo s-au arătat interesate să obțină parteneriate cu noua stea a tenisului feminin.
Citește și:
Emma Răducanu, sfătuită să-l ia antrenor pe Darren Cahill: „Să îl sune urgent!”